Posti đ
Tilasin paketin automaattiin (kyseisessÀ toimipaikassa ainut vaihtoehto) ja saapumisilmoituksessa oli QR koodi ja lÀhetystunnus.
Taidan valita seuraavaksi jonkun muun kuin Postin. TÀllaisessa mokailussa kÀrsii niin yritykset kuin kuluttajatkin.
Kommentit (6)
Tilasin vahingossa Postnordin kautta. Oli pakko ladata kÀnnykkÀÀn heidÀn ÀppinsÀ, ettÀ sain paketin boxista ulos.
TörkeÀÀ.
Mulla on nyt mennyt Postin kanssa monta juttua ihan pieleen. Esim. Ostin Torista ja paketti on kadonnut kuukausi sitten. MyyjÀ on tehnyt Postiin ilmoituksen, mutta asia on edelleen kesken ja minun siis pitÀisi saada rahat Torin kautta takaisin. OmaPostissa on tieto ettÀ myyjÀ on jÀttÀnyt paketin lokeroon. Joku on siis saanut virheellisesti koodin lokeroon (kun ollut itse lÀhettÀmÀssÀ tai vastaanottamassa jotain pakettia) ja ottanut sitten tÀmÀn minulle tulossa olleen paketin.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin vahingossa Postnordin kautta. Oli pakko ladata kÀnnykkÀÀn heidÀn ÀppinsÀ, ettÀ sain paketin boxista ulos.
TörkeÀÀ.
EhkÀ Postnordilla on kuitenkin luotettavampi tuo lokeropalvelu kuin Postilla? Postin lokerossa on vÀlillÀ jonkun muun paketti kuin oma. Ei toimi tuo lokero palvelu ollenkaan luotettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TörkeÀÀ.
EhkÀ Postnordilla on kuitenkin luotettavampi tuo lokeropalvelu kuin Postilla? Postin lokerossa on vÀlillÀ jonkun muun paketti kuin oma. Ei toimi tuo lokero palvelu ollenkaan luotettavasti.
Mulla on taas paketti kadonnut. Ei oo todellista. Milloin saavat ton Postin lokerohomman kuntoon. Kiva tehdÀ noita selvitys pyyntöjÀ ja odotella korvauksia.
Heh. LĂ€hetystunnuksella tai QR koodilla ei tosiaan automaattia auki saa.