Millähän perusteella vanhat vaihdevuodet ohittaneet naiset kutsuvat toisiaan ladyiksi
Ihmettelen vaan, naama kasvaa harmaata haiventa. Tosi ladymaista
Kommentit (46)
Omituinen aloitus. Olen 71 enkä kutsu ketään ladyksi - eikä kukaan kutsu minuakaan siten.
Jalosta geenejä. Silloin sukupuolella ei ole partaa.
Ei ole omiin korviin tuollaista kyllä kuulunut. Eikä muuten olla vanhoja! 60+ nuori.
Voithan sinä sanoa ettei sua saa ladyksi kutsua, mutta kutsukoot ystäväsi toisiaan vaikka sammakoiksi, mitä se sua haittaa? Oletko kokeillut nyppiä tai ajella niitä harmaita karvojasi?
Lady on naispuolinen vastine hienostuneelle herrasmiehelle ja molemmat kyllä erottuvat massasta olivat he sitten pukeutuneet verkkareihin tai juhlatamineisiin..
Minä nimitäin joitakin naisia ladyiksi: ärsyyntyessani tai sarkastisella huumorilla.
En tiedä voiko ketään sanoa ladyksi tosissaan? Ainakaan Suomessa.
Me kyl kutsutaan toisiamme kantturoiksi 😉
Oot ap jostain manosfääristä poiminut taas täysin Suomeen sopimattoman aloituksen?
Miksi ikääntyminen ja naisen kehon luontaiset ikääntymismuutokset tekisivät naisesta vähemmän ladyn? Tekeekö siis kaljuuntuminen miehestä vähemmän herrasmiehen?
Lady on arvostettu nainen tai aateliston jäsen (Britanniassa)
Lähde: suomisanakirja
Minä ainakin olen lady. Kaikki läheiseni ja tuttavani kutsuvat minua niin. Ei kuulu muille. Nauttikaa valittajat elämästä, täällä on paljon hienoja ja mukavia juttuja.
Et sinä ap kuitenkaan ymmärtäisi perusteita. Terv. Iloinen Lady.
Jaa, lady? Kyllä minnuu täditellään vaikken ole kenenkään täti, mutta eipä tuo haittoo. Mummoteltu ei vielä ole, varmaan kohta, vaikken kyl kenenkään mummokaan ole. Kerran kyselivät eläkeläiskorttii kun en vielä ollu lähelläkään eläkeikää. Silloin vähän vit... kirpasi, mutta tottahan se on että en ollut ry-py-tön silloinkaan.
Missä sä kuulet tuota? Mä en ole kuullut missään.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa paremmalta kuin rouva
Rouva viittaa avioliittoon, joten
käytän mieluummin termiä, joka on hillitty, tyylikäs eikä sidoksissa siviilisäätyyn. Osa naisista on veloja ja neitejä koko elämänsä, rouvaksi nimittely ei siten ole paras valinta.
E
Kerropas ap mikä nyppii? Oletko tosiaan niin pahasti kaljuuntunut jo nuorena, että sinulle vaan naureskellaan ja yrität nyt kostaa sen naisia pilkkaamalla? Eiköhän sinulle itsellesi tule lopulta pahempi mieli, ei muiden latistaminen paranna sinun huonoja ominaisuuksiasi, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
On sulla ongelmat. Sellaista se on kun on tyhmä.
Mummot ovat alkaneet vitsikkäisiksi.
On sulla ongelmat. Sellaista se on kun on tyhmä.