Miten olet varautunut lamaan?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mikä lama? Jos nyt vähän lukisit uutisia, niin ymmärtäisit että asiat alkaa kääntymään vihdoin.
Aivan. Vasemmiston kannatus nousee. Asiat ovat menossa parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Töihin! Töitä on!
Osa-aikaista vuokratyötä 11e tuntipalkalla.
Muuta ei ole Noista vuokratöistäkin jo kilpaillaan.
Tämäkin tullaan poistamaan. Sairas mode
Uskoisin että pahin alho on takanapäin, pakkohan tämän on alkaa tästä pikkuhiljaa helpottaa noin niinkuin valtakunnan tasolla. Mutta omassa elämässäni olen aivan jäänyt koukkuun pihistelyyn! Se on tosi kivaa. En tuhlaa enää ylimääräistä niin tiedän ettei mun tarvitse raataa töissä hautaan saakka.
Juuri noin toimittiin 1970-luvulla, kun Suomessa ei ollut töitä, kamat jenkikassiin ja Ruotsiin tai Norjaan, josta heti löytyi työtä ja kunnon palkkaa. Hyvät muistot jäi noista ajoista. Suomeen ei olisi ikinä kannattanut palata, kaduttaa.
Korjataan: Miten olet varautunut Persujen ja Trumpin aiheuttamaan lamaan?
En ole ottanut lainaa. Ainoan lainani, opintolainan maksoin pikavauhtia pois valmistumisen jälkeen. Minulla ei ole mitään isoja pakollisia kuukausittaisia menoja, joten huonon paikan tullen pystyn elää hyvin pienellä. Olen tietysti säästänyt myös paljon, mutta tekisin niin ilman lamaakin. Nyt yritän myydä tavaroita pois halvalla, ennen kuin markkinoilla on liikaa suurten ikäluokkien kamaa eikä millään ole mitään arvoa.
Ei tarvitse valmistautua muiden aiheuttamaan lamaan ja rappioon mitenkään.
Mahdollisimman paljon tukia hakuun tietysti
7 luottokorttia olen kerännyt. Kyllä näillä hetken aikaa höylää menemään.
Olen ostanut heidän kaikki sinkut, EP:n ja LP:t