Miten yksinäinen voisi juhlia synttäreitä?
Kysymys otsikossa. Jos olet yksinäinen, oletko vain kotosalla? Ostatko jotain herkkuja tai lahjaa itsellesi? Vain käytkö jossakin viettämässä synttäreitäsi?
Kommentit (58)
En juhli koskaan, ei ole vaivan väärti.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin konvehtirasian ja pikku pullon viiniä, ja katselisin jotain hyvää elokuvaa.
Minkä kokoinen pikkupullo?
Miksi et hanki 3 litran pönikkää. Siitä riittää noin kolmeksi päiväksi.
Voisi vaikka mennä kahvilaan ja ostaa kakkupalan ja kivan juoman. Vois mennä vaikka kampaajalle, siellä on voi hieman jutellakin kampaajan kanssa. Tai museoon, leffaan tai taidenäyttelyyn:)
Vietin ekan pyöreät vuodet yksin uudessa kaupungissa. Herkkuja ja viiniä. Leffa.
Jotkut tajusi onnitella somessa, yksi kortti. Aika ankeaa kun ennen juhlinut ja tiedän että muut juhlii isosti.
Mä aina suunnittelen syöväni jotain hyvää ja hemmottelevani itseäni, mutta jostain syystä mulla on aina synttäripäivänä niin huono olo, että koko päivä menee pipariksi. 😥 En yhtään tiedä, mistä se johtuu, koska ei ole mitään traumaa, tms. En sitten tiedä, ahdistaako vanheneminen jotenkin alitajuisesti?!
Päivän viettäisin kampaajalla, jalkahoidossa ja kasvohoidossa. Välillä kevyt lounas jossain kivassa kahvilassa. Kävisin kotona laittautumassa skumppaa siemaillen ja hyvää musaa kuunnellen.
Seuraavaksi tilaisin pirssin, joka veisi jonnekin mahtavaan tapahtumaan, esim. konserttiin tai keikalle. Aikataulusta riippuen nauttisin tietysti ihanan dinnerin joko ennen tai jälkeen, varmaan ennen.
Sitten katsottaisiin, mitä ilta tuo tullessaan.
Voisin mennä myös laivalle jonkun hyvän artistin keikalle.
Ei meillä mitään aikuisten synttäreitä enää ulkopuolisten kanssa juhlita. Tilataan noutoruokaa, kaupasta jotain herkkuja, katsellaan leffa tai ulkoilua eikä sen kummempaa sen tarvitse olla.
Vierailija kirjoitti:
Mä aina suunnittelen syöväni jotain hyvää ja hemmottelevani itseäni, mutta jostain syystä mulla on aina synttäripäivänä niin huono olo, että koko päivä menee pipariksi. 😥 En yhtään tiedä, mistä se johtuu, koska ei ole mitään traumaa, tms. En sitten tiedä, ahdistaako vanheneminen jotenkin alitajuisesti?!
Sehän on hyvällä mallilla jos vain yksi päivä vuodessa ahdistaa. 😂
Ei ole synttärit tulossa mutta ostin juuri keikkalipun vain itselleni viikonlopuksi vieraaseen kaupunkiin. En tiedä miltä musta tulee tuntumaan koska olisin halunnut mennä sinne erään mulle tärkeän ihmisen kanssa. Mutta en voi antaa elämän mennä ohitsenikaan että olen vain 24/7 kotona yksin. Päässä risteilee ajatukset että teinkö nyt virheen ja maksan siitä vielä monta sataa euroa (Suomessa matkailu on kallista). Mutta välillä pitää mennä epämukavuusalueelle :/
Juhlin synttäreitäni töiden merkeissä. Syntymäpäiväni on kiireisimpään ainaakaan mitä töiden suhtein on. Mitä teen? Illalla rättiväsyneenä juon 20cl skumppapullollon, lämmitän mikrossa parit voikkarit ja suihkun jälkeen treffit Nukku-Matin kanssa. Mies ei muista synttäreitäni, kissa ei välitä, eikä koira osaa muuta kuin pyytää iltalenkille. Haukotus, onneksi anoppi, tuo vierahista parhain käyttää Rekun (nimi keksitty) myös yöpissalla. Vitsikö? Ei hele! Vinkki 🌻🌷🌻🌹🏵 eli kasvatamme teille kukkia.
En juhli syntymäpäivääni vaan vien äidilleni ruusuja ja tykkäämänsä kakkua.
Onko pakko juhlia? Mulle syntymäpäivä on päivä siinä muutkin arkipäivät. Mitä hiton hienoa oli mun syntymässäni? Vanhemmilleni varmaankin joo ja siksi komppaan edellistä kirjoittajaa. Äitihän se mut maailmaan ponnisti ja isän kanssa hoisi. Oma ansio? Jos juhlisin, niin tekisin köyhiäritareita ja söisin hillon sekä kermavaahdon kera.
En ole yksinäinen, mutta 5-kymppisille varasin itselleni yhdeksi yöksi hotellihuoneen ja 3 ruokalajin illallisen hotellin ravintolaan.
Ok jos joku haluaa välttämättä tarjota mutta lahjojen vieminen aikuiselle on naurettavaa. Tulee mieleen että hän ei ole saanut lapsena synttäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Voisi vaikka mennä kahvilaan ja ostaa kakkupalan ja kivan juoman. Vois mennä vaikka kampaajalle, siellä on voi hieman jutellakin kampaajan kanssa. Tai museoon, leffaan tai taidenäyttelyyn:)
Kiva idea!
Köysi ja tuoli