Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yksinäinen voisi juhlia synttäreitä?

Vierailija
03.03.2026 |

Kysymys otsikossa. Jos olet yksinäinen, oletko vain kotosalla? Ostatko jotain herkkuja tai lahjaa itsellesi? Vain käytkö jossakin viettämässä synttäreitäsi?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko olla yksin syntymäpäivänä. 

Ilmeisesti kysymys oli niille, jotka ei uskalla mennä ihmisten seuraan minnekään. 

Jos ei ole ystäviä, perhettä tai edes sukua lähellä, niin kenes kanssa vietät?

Suurin osa ihmisistä kun ei saa mitään irti siitä, että viettää synttärinsä joidenkin samana päivänä tavattujen heppujen kanssa esim. kapakassa.

Vierailija
22/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin leffaan, teatteriin tai keikalle jos joku hyvä osuu kohdalle. Voisin käydä yksin ulkona syömässä to ostaa jotain hyvää kotiin. 

Tänä vuonna ostin itselleni (ryhmä)matkan täysihoidolla siellä on varmasti seuraa vaikken etukäteen ketään tunnekaan. Risteilylle voisin myös mennä, buffa jne.

Kyllähän kaikkea kivaa voi yksinkin tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon pullollisen kuivaa cavaa ja syön pakastepizzaa jossa paljon katkarapuja. 

Vierailija
24/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli synttäreitäni, mutta kun täytin 40 lahjoin itseäni hiihtolomalla Ylläksellä. 50v  hemmotteluloma kylpylässä itselleni ja äidilleni. 60v vein kummityttöni viikoksi Kanarialle ja 65v aion juhlia eläköitymistäni Madeiralla ehkäpä madeiraa juoden 🍷

Vierailija
25/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn klassisen musiikin konsertissa, Kasvitieteellisessä puutarhassa tai jossakin museossa. Syön leivoskahvit jossakin.

Vierailija
26/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli tuollainen tilanne.  Koska rakastan voileipäkakkua tilasin konditoriasta kunnon lohikakun jota ei tarvinnut jakaa kenenkään kanssa ja sen lisäksi ostin pullon valkoviiniä. Niitä sitten aloin syödä+ juoda iltapäivällä,  jälkiruuaksi suklaalevy, mieleinen lahja oli myöskin. Leffa illalla pyörimään. Oli kiva synttäri. 

Vierailija
27/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde matkalle johonkin kivaan kohteeseen tai mene vaikka konserttiin.

Vierailija
28/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää ajatusta, että synttäreitäni pitäisi juhlia porukalla.  Muidenkaan  juhlat eivät ole mieleeni, vaikka aiemmin oli pakko osallistua.  Olen joskus ostanut itselleni  lahjaksi konserttilipun.   Syön hyvin, hengailen hyvillä mielin itsekseni muutenkin, mieluummin kuin seurassa. 

Vierailija
29/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan jonkun hyvän leivoksen ja kauniin kukkakimpun. Samalla katselen vanhoja syntymäpäiväkortteja joita olen saanut silloin, kun en ollut vielä yksinäinen. Niitä on kiva selailla ja muistella, syntymäpäivä saa siten uuden merkityksen kun muistelee kortin lähettäneitä ihmisiä. Pieni hetki itselleen !

Vierailija
30/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttärit on hyvä tekosyy mennä vaikka Rossoon syömään pastaa valkkarin kanssa tai ottaa pizzaa ja olutta. Jos tuo ei ole mahdollista, niin sitten latte ja kakkupala jossain kahvilassa. Jos olen ihan vaan kotosalla, niin kuohuvaa ja itse paistetua pullaa. Olen introvertti ja arvostan omaa aikaa, vaikka olisi mulla ystäviäkin. 

Vierailija
31/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juhli ja parhaani mukaan yritän aina unohtaa koko synttärit, koska jotenkin silloin se tuntuu ihan extramusertavalta ettei ole kenellekään tärkeä eikä ole ketään jonka kanssa voisi juhlia.

Vierailija
32/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli mutta kunnon pihvi ravintolassa olisi kiva.

Vierailija
33/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan lempivaatteeni, käyn kahvilassa syömässä jonkun herkun kahvin kanssa ja ostan kotiin herkkua, ostan jotain pientä mieleistä itselleni lahjaksi. Ajattelen paljon elämääni. 

Vierailija
34/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en juhli ja parhaani mukaan yritän aina unohtaa koko synttärit, koska jotenkin silloin se tuntuu ihan extramusertavalta ettei ole kenellekään tärkeä eikä ole ketään jonka kanssa voisi juhlia.

Meidän yksinäisten pitäisi juhlia jokaisen syntymä- ja "syntymättömyyspäiviä" täällä vauvassa! Syötäis, juotais, höpöteltäis ja pidettäis toisillemme seuraa. Voitais kuunnella musaakin. 

Vierailija
35/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen töihin. 

Tj50

Ihan mielenkiinnosta kysyn; Täällä on joskus kirjoitellut Transu32, mutta mitä tuo j tarkoittaa?

Vierailija
36/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin konvehtirasian ja pikku pullon viiniä, ja katselisin jotain hyvää elokuvaa. 

Vierailija
37/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuttelen koko illan uuden mustan tekomulkun kanssa.

Yöt säilytän sitä persereiässäni.

Vierailija
38/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertelisin kauppakeskuksessa ja jos näkisin jonkun kivan laukun/vaatteen/huivin/rihkamakorun/meikkituotteen ostaisin sen itselleni synttärilahjaksi. Sitten söisin jotain hyvää ravintolassa tai kahvilassa.

Asun pienellä paikkakunnalla, täällä ei ole kauppakeskusta eikä Prismaa tai Cittaria. Jo se että lähden maakuntakeskukseen humputtelemaan ja isompiin kauppoihin on juhla ja retki. 

Vierailija
39/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen juuri sitä mitä tekee mieli. Kerran kävin ostarin drinkkibaarissa juomassa lasin samppanjaa.

Vierailija
40/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiertelisin kauppakeskuksessa ja jos näkisin jonkun kivan laukun/vaatteen/huivin/rihkamakorun/meikkituotteen ostaisin sen itselleni synttärilahjaksi. Sitten söisin jotain hyvää ravintolassa tai kahvilassa.

Asun pienellä paikkakunnalla, täällä ei ole kauppakeskusta eikä Prismaa tai Cittaria. Jo se että lähden maakuntakeskukseen humputtelemaan ja isompiin kauppoihin on juhla ja retki. 

Mä tein tuota sillä tavoin, että ostin aina jonkun ihanan (ja ehkä vähän kalliinkin) mekon synttärilahjaksi. Nyt sitten on kaapissa monen monta ihanuutta joille ei ole käyttöä vaikka just sitä silmällä pitäen ja toiveikkaana sen aina hankki, että on sitten uusi kiva mekko seuraaville synttäreille joita haaveili viettävänsä muuten kuin yksinään haahuilemalla jossain ostoskeskuksissa tai noutamalla nettikaupan pakettia postista..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi