Kuinkahan moni taloyhtiön asukas edelleen avaa itse tukkeutuneen lavuaarin hajulukon vaikka se on kielletty?
Kommentit (24)
On käytännössä pakko hoitaa itse sekin huoltotyö kun vuokranantaja ei ole suostunut tämän kahden vuoden aikana tekemään yhtään ainutta huoltotyötä tähän asuntoon
Oheiset on uusavuttomia kun ei selvästikään osaa tehdä mitään itse ja kaikkeen vaaditaan ulkopuolinen henkilö korjaamaan perus asioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kielletty avaamasta. Hajulukon peruspuhdistus kuuluu asukkaan vastuulle niin omistusasunnoissa, kuin vuokra-asunnoissakin.
Ei kuulu, jos avaaminen vaatii työkaluja. Ennen kuului, mutta tämä muuttui pari vuotta sitten, ja koskee myös lattiakaivon puhdistusta. Eli ei saa tehdä, jos avaaminen vaatii osien purkamista.
https://www.kotikatu.fi/asukkaalle/taloyhtion-vastuunjakotaulukko/
YES!!!! Nyt loppu se viemärien kanssa läträäminen! Tai lopetin jo kymmenenvuotta sitten, kun viemärirakeisiin törmäsin. Sitä loraus sinne ja tänne, kyllä tulee puhdasta!
Hiljan putsasin rakeilla kylppärin lavuaarin ja kas vesi solisee vaivattomasti. Ohjeiden mukaan toimin ja olen asunut tässä 11vuotta, uuteen taloon muutin aikoinaan.