Nyt selvisi miksi Lordia ei nähty UMK:ssa
Ei kelvannut Ylelle. Kuten epäilinkin, väärin voitettu silloin aikanaan 😄 Itse kaipasin Lordia esiintymään UMK:ssa kun kuitenkin tuli 20 vuotta täyteen euroviisuvoitosta. Häpeä yle! Ottivat esiintymään mieluummin jotain nevöhööd räppäreitä kuin Suomen ainoan euroviisuvoittajan🤨
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2a7cbca7-c472-4162-ad49-9dc2b9…
Kommentit (78)
Jep, räppäreitä, joita kukaan ei erota toisistaan. Ja hyvä, jos räppäreiden fanit ovat edes syntyneet Lordin voittovuonna. Ilmeisesti kosiskeltiin vain nuorisoa. Oli myös oksettava esitys: massii massii vaan, sehän se tärkeintä on ja vieläpä tällaisessa talouskurimuksessa kun normi-ihmisellä ei ole varaa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Ne "nevöhööd" räppärit ovat tällä hetkellä Suomessa monin verroin kuunnellumpia kuin Lordi.
Pennut kuuntelee vanhempien maksamilla puhelimilla.
Ruotsalaiset eivät olisi koskaan mokailleet tällä tavoin. Jos ruotsalaiset olisivat voittaneet vain kerran niin olisivat todellakin nostaneet näin juhlavuoden kunniaksi erityisen näkyvälle paikalle euroviisuvoiton ja voittajan. Lähteneet ehkä jopa hakemaan teemavuotta ja sitä, että lähetetään metallimusiikkia euroviisuihin. Ja hypettäneet sitä euroviisuissakin. Ruotsalaiset osaa, suomessa taidetaan tietyissä piireissä vieläkin hävetä kun lordi meni voittamaan 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän Euroviisut kuten UMK: kuin on sateenkaariväelle suunnattu kimallejuhla, miten sinne haisevia kuminaamoja otettaisiin, fy fan!
Totta, lordi ei sovi kyllä nykyiseen sateenkaarijuhlaan lainkaan. Sääli, euroviisut pitäisi olla kaikille.
Milloin homppelit oikein varasti Euroviisut? Ei ne mun mielestä ollut tollanen friikkisirkus vielä Lordin aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä sitä itkua jos lordi nyt lähtisi euroviisuihin😂😂😂 sitä älämölön määrää
Oli silloin aikoinaan paljon älämölöä, todella! Miksi ihmeessä nyt olisi enemmän? Hehän ovat aivan kunnioitettuja olleet jo voitostaan lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää kuinka monta kertaa Erika Vikman on tuolla nähty! Ensin oli kilpailija, ei voittanut, sitten otettiin vetämään väliaikanumero ensin yksin yhteen UMK:hon, sitten Käärijän kanssa toiseen, sitten taas kilpailija, jolloin lopulta voitti ja taas uudestaan esiintymään viime lauantaina! Nuo nyt ainakin tulee itselleni mieleen, enkä ollut enemmänkin aikoinaan?
Olen jo jonkun aikaa kyseenalaistanut UMK:n prosessia artistien valinnassa. Miksi vain seitsemän osallistujaa?! Helposti olisi saatu samaan aikaan mahdutettua vaikka 14 esitystä! Nyt oli niin paljon kaikkea muuta ohjelmaa ja täysin turhaa välilöperrystä Jorma Uotiselta ja Sami Syköltä, joka aiheutti vain myötähäpeää ja halua vaihtaa kanavaa!
Ne välipöpellykset on siinä, että lavalta saataisiin pois edellisen esiintyjän romut ja sisään seuraavan rojut. Ei ne lavasteet sinne vaan ilmesty.
Ne räppärit oli järkyttäviä, kyllä tuli kauhee myötähäpeä. Ihan tuntemattomia euvätkä liity viisuihin mitenkään, kuka helvetin wokepaska ne oli sinne buukannut. Olisi kiva tietää ketkä oli sen takana että Lordia ei huolittu, nään vaan taas silmissäni että joku kaistapää pk-seudun inyersektionaalinen ulkomaalaistaustainen, esim se irakilainen hullu eukko joka huusi valtaojalle, tai miu vastaava, ollut asialla.
Se rautasuu räppäri ja ne muut oli kyllä pohjakosketus, siihen asti oli hyvä show. Hyi helvetti. 🤢🤮
Sitä mä vähän ihmettelin, että miksi ne räppääjät oli siellä esiintymässä, kun eihän niillä mitään tekemistä ole UMK:n kanssa edes?
ja ne räppääjät sinne maksettiin lordin sijaan?
Kuulostaa, että siellä otettiin nuo räppärit suhteiden kautta ja sinne heitettiin rahat, ja sen takia sitten sanottiin ei lordille.
Iso respekti Lordille. Vieläkin lemppariyhtye koko Suomen euroviisuajalta.
En äänestänyt UMK:ssa enkä aio tulevaisuudessakaan äänestää ennen kuin lordi esiintyy siellä näyttävästi ja saa haluamansa arvostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Ne räppärit oli järkyttäviä, kyllä tuli kauhee myötähäpeä. Ihan tuntemattomia euvätkä liity viisuihin mitenkään, kuka helvetin wokepaska ne oli sinne buukannut. Olisi kiva tietää ketkä oli sen takana että Lordia ei huolittu, nään vaan taas silmissäni että joku kaistapää pk-seudun inyersektionaalinen ulkomaalaistaustainen, esim se irakilainen hullu eukko joka huusi valtaojalle, tai miu vastaava, ollut asialla.
Se rautasuu räppäri ja ne muut oli kyllä pohjakosketus, siihen asti oli hyvä show. Hyi helvetti. 🤢🤮
Mä luulen kyllä, että kyseessä oli ihan oikeistolainen päättäjä, joka maksoi ne räppärit (kaverit) sinne esiintymään, kun haluttiin antaa kavereille ja yhteistyökumppaneille rahat
Ne räppärit oli ihan kuin jostain toisesta ohjelmasta repäisty. Ei sopinut yhtään mitenkään koko ohjelmaan. Käsittämätön valinta tuotannolta😶
Vierailija kirjoitti: Sitä mä vähän ihmettelin, että miksi ne räppääjät oli siellä esiintymässä, kun eihän niillä mitään tekemistä ole UMK:n kanssa edes? ja ne räppääjät sinne maksettiin lordin sijaan? Kuulostaa, että siellä otettiin nuo räppärit suhteiden kautta ja sinne heitettiin rahat, ja sen takia sitten sanottiin ei lordille. Iso respekti Lordille. Vieläkin lemppariyhtye koko Suomen euroviisuajalta. En äänestänyt UMK:ssa enkä aio tulevaisuudessakaan äänestää ennen kuin lordi esiintyy siellä näyttävästi ja saa haluamansa arvostuksen.
Paitsi että Lordi ei aio esiintyä enää UMK:ssa vaikka rukoiltaisiin. Ehkä jos maksettaisiin oikein kunnolla niin sitten.
Olipas hyvä juttu, että Lordi teki julkisesti selväksi miksi yhtyettä ei UMK:ssa nähty. Ihmettelin itsekin.
Vierailija kirjoitti:
autotune-Turisti on kyllä paskinta paskaa.
No aika lapselliselta vuodatukselta kuulostaa tuo Putaansuunkin kommentointi. Toki minäkin ihmettelin, että miksi Lordi ei ollut esiintymässä UMK:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Sitä mä vähän ihmettelin, että miksi ne räppääjät oli siellä esiintymässä, kun eihän niillä mitään tekemistä ole UMK:n kanssa edes? ja ne räppääjät sinne maksettiin lordin sijaan? Kuulostaa, että siellä otettiin nuo räppärit suhteiden kautta ja sinne heitettiin rahat, ja sen takia sitten sanottiin ei lordille. Iso respekti Lordille. Vieläkin lemppariyhtye koko Suomen euroviisuajalta. En äänestänyt UMK:ssa enkä aio tulevaisuudessakaan äänestää ennen kuin lordi esiintyy siellä näyttävästi ja saa haluamansa arvostuksen.
Paitsi että Lordi ei aio esiintyä enää UMK:ssa vaikka rukoiltaisiin. Ehkä jos maksettaisiin oikein kunnolla niin sitten.
Eipä se haittaa, vaikka eivät esiintyisikään ikinä. Ei ainakaan minun rahat enää mene UMK:n pussiin.
Vierailija kirjoitti:
Jep, räppiporukan ois voinu nakata helvettiin ja se ainoa voittaja tilalle
Mä luulin aluksi, että se oli joku komediaosuus, se räppiesitys. Oli hirveetä pskaa.
Vierailija kirjoitti:
Jep, räppäreitä, joita kukaan ei erota toisistaan. Ja hyvä, jos räppäreiden fanit ovat edes syntyneet Lordin voittovuonna. Ilmeisesti kosiskeltiin vain nuorisoa. Oli myös oksettava esitys: massii massii vaan, sehän se tärkeintä on ja vieläpä tällaisessa talouskurimuksessa kun normi-ihmisellä ei ole varaa mihinkään.
Juu. En pystynyt katsomaan ja kuuntelemaan, oli niin hävettävä juttu että mitä ihmettä oli joku taas ajatellut että tämmöset päästettiin pilaamaan ilta. Lordi oli kuulunut asiaan ja sen tietää kaikki suomalaiset, noita ei kukaan. Jotain ihme kokoomus-Suomea haluttiin esitellä ulkomaalaisille ilmeisesti.. NOLOA.
Noilla puhelaulajilla olisi pitänyt olla henkselit, kun housut olivat puolikintussa ja paskaiset kalsarit paistoi
Minusta Vikman sopii viisuihin ja umk:hon ja samoin sopii Lordi. Ja olisi tietenkin juhlavuonna kuulunut esiintymään enemmän kuin mikään muu! Ja mun puolesta ne räppäritki ois sekaan mahtunut, mutta sinne väliin johonkin, eivät mitenkään eniten esille. Se näkyvin paikka ois kuulunut Lordille.