Nyt selvisi miksi Lordia ei nähty UMK:ssa
Ei kelvannut Ylelle. Kuten epäilinkin, väärin voitettu silloin aikanaan 😄 Itse kaipasin Lordia esiintymään UMK:ssa kun kuitenkin tuli 20 vuotta täyteen euroviisuvoitosta. Häpeä yle! Ottivat esiintymään mieluummin jotain nevöhööd räppäreitä kuin Suomen ainoan euroviisuvoittajan🤨
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2a7cbca7-c472-4162-ad49-9dc2b9…
Kommentit (78)
Joo ja jos tarkkoja ollaan, niin kusi vielä lordin kappaleen päälle, koska sen päälle alettiin puhua juontoa...
Itse kaipasin nimenomaan Lordia esiintymään ja olin ihan varma että tulee esitysten jälkeen vetämään Suomen ainoan euroviisuvoittobiisin. Sitten lavalle rävähtää jotain hemskutin räppäreitä. Lähdin jääkaapille siinä kohtaa🥱
Hämmentävää kuinka monta kertaa Erika Vikman on tuolla nähty! Ensin oli kilpailija, ei voittanut, sitten otettiin vetämään väliaikanumero ensin yksin yhteen UMK:hon, sitten Käärijän kanssa toiseen, sitten taas kilpailija, jolloin lopulta voitti ja taas uudestaan esiintymään viime lauantaina! Nuo nyt ainakin tulee itselleni mieleen, enkä ollut enemmänkin aikoinaan?
Olen jo jonkun aikaa kyseenalaistanut UMK:n prosessia artistien valinnassa. Miksi vain seitsemän osallistujaa?! Helposti olisi saatu samaan aikaan mahdutettua vaikka 14 esitystä! Nyt oli niin paljon kaikkea muuta ohjelmaa ja täysin turhaa välilöperrystä Jorma Uotiselta ja Sami Syköltä, joka aiheutti vain myötähäpeää ja halua vaihtaa kanavaa!
Miettikääpä sitä itkua jos lordi nyt lähtisi euroviisuihin😂😂😂 sitä älämölön määrää
Jorman ja Samin juonto oli niin myötähäpeää aiheuttavaa eivät eläytyneet ollenkaan vaan lukivat ulkomuistista mitä pitikään sanoa 😂
Nythän Euroviisut kuten UMK: kuin on sateenkaariväelle suunnattu kimallejuhla, miten sinne haisevia kuminaamoja otettaisiin, fy fan!
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää kuinka monta kertaa Erika Vikman on tuolla nähty! Ensin oli kilpailija, ei voittanut, sitten otettiin vetämään väliaikanumero ensin yksin yhteen UMK:hon, sitten Käärijän kanssa toiseen, sitten taas kilpailija, jolloin lopulta voitti ja taas uudestaan esiintymään viime lauantaina! Nuo nyt ainakin tulee itselleni mieleen, enkä ollut enemmänkin aikoinaan?
Olen jo jonkun aikaa kyseenalaistanut UMK:n prosessia artistien valinnassa. Miksi vain seitsemän osallistujaa?! Helposti olisi saatu samaan aikaan mahdutettua vaikka 14 esitystä! Nyt oli niin paljon kaikkea muuta ohjelmaa ja täysin turhaa välilöperrystä Jorma Uotiselta ja Sami Syköltä, joka aiheutti vain myötähäpeää ja halua vaihtaa kanavaa!
Samaa miettinyt että enemmän mahtuisi kahteen tuntiin ja hämmentävää miten paljon ennakkohypetetään aina yhtä. Viime vuonna erika vikmania ja tänä vuonna Lindaa +Peteä. Haisee vähän siltä että raati on etukäteen päättänyt kenen kuuluu euroviisuihin lähteä.
Tämä on oikeasti pöyristyttävää. Sitähän silloin 20 v. sitten jo vinguttiin että hyi tällä ei voiteta ja mikä virhe kun yleisö saa päättää kuka lähetetäön, voi kamala kamala! Ja näköjään sama jatkuu. Häpeä, YLE!!
Palkinnon jakaminen ei kelvannut Mr. Lordille.
Vierailija kirjoitti:
Nythän Euroviisut kuten UMK: kuin on sateenkaariväelle suunnattu kimallejuhla, miten sinne haisevia kuminaamoja otettaisiin, fy fan!
Totta, lordi ei sovi kyllä nykyiseen sateenkaarijuhlaan lainkaan. Sääli, euroviisut pitäisi olla kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Jorman ja Samin juonto oli niin myötähäpeää aiheuttavaa eivät eläytyneet ollenkaan vaan lukivat ulkomuistista mitä pitikään sanoa 😂
Ja kehuivat toisiaan. Ranskaakin piti puhua koska Jorma on homoillut sielläkin.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko itse mennyt samassa tilanteessa? Ole ihan rehellinen.
Itse olisin tehnyt myös saman päätöksen enkä olisi mennyt ollenkaan. Kyllä sen haistaa kun ei haluta paikalle.
Vierailija kirjoitti:
En katso enää yhtään ohjelmaa missä tuo Dannyn EXÄ on kailottamassa. Tuksutyylisenä.
Ne "nevöhööd" räppärit ovat tällä hetkellä Suomessa monin verroin kuunnellumpia kuin Lordi.
Vierailija kirjoitti:
Jos yle yhtään osaisi ajatella suurta yleisöä niin sehän olisi pyytänyt Lordia esittämään voittobiisibdä ja sen jälkeen vielä jakamaan tuon palkinnon. Olisi saanut hypetettyä vielä enemmän tuota ohjelmaa ja nostettua katsojalukuja kun olisivat mainostaneet asiaa etukäteen. Suomalaiset kun on kuitenkin melko nostalgista porukkaa ja ainoa euroviisuvoitto on tärkeä juttu.
Ilman muuta Lordin olisi pitänyt olla tuolla ennemmin kuin random räppärien, jotka eivät liity viisuihin tai UMK:hon mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ne "nevöhööd" räppärit ovat tällä hetkellä Suomessa monin verroin kuunnellumpia kuin Lordi.
Onkos ne räppärit voittanut euroviisuja? Lordi on ja UMK on nimenomaan euroviisuihin oleellisesti liittyvä ohjelma. Lisäksi juhlavuosi kun täydet 20 vuotta suomen ainoasta euroviisuvoitosta.
Vierailija kirjoitti:
Montako Euroviisuvoittoa niillä on plakkarissa? Lordille taitaa kuitenkin kansainvälisesti kuunnellumpi kuin yksikään noista nenänkaivajista, jotka korvautui seuraavalla kloonilla ennen ensi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettinyt että enemmän mahtuisi kahteen tuntiin ja hämmentävää miten paljon ennakkohypetetään aina yhtä. Viime vuonna erika vikmania ja tänä
Eipähän sitä äänien laskentaa kukaan vahdi.
Jep, räppiporukan ois voinu nakata helvettiin ja se ainoa voittaja tilalle