Surettaa tuon somaliperheen kohtalo :(
Kommentit (169)
Yhteiskunta säästää satoja tuhansia tai miljoonia tässä, mieti verorahojasi.
Muistetaan nyt, että kyseessä ovat ovat ihmisiä. Karmea kohtalo.
Olis pysynyt sisällä tai mennyt kotiinsa.
Osanotto omaisille ja läheisille, järkyttyneenä luin uutisen.
Mutta suomalaisten eli oman kansan kohtalo ei sureta ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Muista sitten samaa, kun somali rais k aa sinun lapsen.
Paljon olis surettavaa, mitä et edes tiedä.
Aloittaja tarkoitti varmaan rahaa heidän sieluilleen.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei
Sama! Jääpähän taas vähän enempi rahaa suomalaisille, jee!
Kummallisesti tämä etninen ryhmä tuntuu kuolevan vähän joka maassa omituisiin tapahtumiin tai häsläyksiin, mikäköhän olisi syynä?? En ole kyllä muiden maiden keskusteluissa nähnyt että kantikset surisivat ja palvoisivat näitä näin paljon kuin Suomessa. Mistäköhän voisi johtua? Kai suomalaisilla on joku traumaperäinen häiriö päässä, valloittajia ja rikollisia pitää palvoa vaikka hampaat irvessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista sitten samaa, kun somali rais k aa sinun lapsen.
Jokainen on vastuussa omasta tekemisestään. Ihan sama onko somali vai ei. Jos joku somali tai kuka vaan ra is kaa lapseni niin tiedä sitten mitä tekisin. Varmaankin kurristaisin kyseisen tyypin hengiltä, jos pystyn, mutta en kategorisoi ihmisiä minkään mukaan, vain yksilöinä.
Valvoiko perhe vastasyntyneen vauvan takia, kun lähti liikkeelle rappuun ja muut talon asukkaat ei lähteneet? Yrittikö se tulipalon sytyttänyt päästä itse itsestään eroon, kun sehän sytytti oman kämppänsä?
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ja nuo on kaksi ihan eri asiaa, ne ovat maassa johon eivät kuulu. Kaikki kunnia tuolle miehelle ettei ole luovuttanut vaan pitää suomalaisten puolta maahan tunkeutujia vastaan.
Minua ei