Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetänkö kasvoni jos kerron ihastuksesta

Vierailija
03.03.2026 |

Hei. Oon ihastunut työkaverini. Itse olen naimisissa, mutta hän on sinkku. Haluaisin kertoa hänelle tunteistani siitä huolimatta että en ehkä voi suhteesta kehittää mitään. Onko turhaa? Toisaalta en saa häntä mielestäni. Ja olen ollut ihastunut jo ainakin vuoden. Luulen,että hän jo tietääkin vaikka en ole sanoittanut sitä. Toisaalta haluaisin tietää tunteeko hän mitään. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet naimisissa niin pysyisin ihan hiljaa. Sinun velvoitteesi on ihan muualla. Olen itse ollut ihastunut työkaveriini, mutta en tehnyt asialle mitään. Tiedostin, että kyse on vain harmittomasta ohimenevästä hömpötyksestä enkä lähtenyt ruokkimaan asiaa mitenkään. Minulla on aviomies ja  lapsi, ja oma perhe on paljon tärkeämpi kuin hetken haihatus. On ihan luonnollistakin välillä ihastua muihin ihmisiin. Se on kiva piristys päivään, mutta siihen se sitten jää.

Vierailija
22/28 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä just eilen julistanut että tunnustat tunteesi heti kun seuraavan kerran näet tämän työkaverisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo vaan seksuaalista fantasiaa, vai kyse oikeista tunteista?

Ei taideta päästä apn päähän vaikka kuinka yritetään. Eli tiedä häntä. Itse olin yhteen työkaveriin niin ihastunut, että vatsaa väänsi kun hänen kanssaan olin tekemisissä. Ajan myötä tuo meni itsestään pois.

Toki osasyynsä tilanteeseen taisi olla myös eräs typerä väärinkäsitys. Hän taisi luulla, että olin jostain toisesta kiinnostunut ja muuttui suorastaan kylmäksi minua kohtaan.

Vierailija
24/28 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

panetusko ei ole oikea tunne?

Vierailija
25/28 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä salaisena haaveena. Ei kerrassaan mitään hyötyä kellekkään alkaa testailemaan.  Väärin kaikkia kohtaan. Ihan normaalia on välillä ihastua johonkin pitkissä parisuhteissa. Jos ei meinaa pysyä haaveilut hallinnassa, niin työpaikan vaihtoa tai muuta järjestelyä kehiin. Nälkä kasvaa syödessä näissä asioissa.  Olet jo puolisosi valinnut.

Vierailija
26/28 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

panetusko ei ole oikea tunne?

Jööses näitä tampioita. - Sivusta

Vierailija
27/28 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. Villasukat...

Vierailija
28/28 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et aio hänen kanssaan mitään, niin miksi ihmeessä kertoisit hänelle?

Jos jollekulle haluat asiasta kertoa, niin kerro kumppanillesi.