Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun tapahtuu jotain traagista niin näkee miten sairaita ihmisiä tällä palstalla on

Vierailija
03.03.2026 |

Kuinka paha olo on ihmisillä jotka selvästi aivan kuin heräävät eloon ja juhlimaan kun joillekin muille ihmisille tapahtuu pahaa. Millaisia nämä ihmiset ovat palstan ulkopuolella?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata hengailla täällä ainakaan usein.  Ei myöskään muilla palstoilla. Muuten voi erehtyä luulemaan, että suurin osa ihmisistä on mielenterveysongelmaisia. Onneksi niin ei todellisuudessa ole. 

olen palstaillut täällä jo niin kauan, etten enää usko tervejärkisiä ihmisiä olevan olemassa

Vierailija
22/23 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta ei ole pahin. Suomi24 on vielä pahempi niiden kahjojen kanssa. Ilkeitä ja uskomattoman tyhmiä. Tuntuu hurjalta että kukaan voi syntyä niin tyhmäksi mitä siellä suoli24 kirjoituksissa näkee. Epäilen että ovat ottaneet tunteja siinä miten tulla tyhmemmäksi.

Suomi 24ssä on monella aihealueella paljon sitä että halutaan vain sotkea keskustelu, eikä taustalla ole mitään mihinkään ideologiaan vähänkään muistuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kuitenkin pieni määrä ihmisiä, jotka tätä vihaa kaikkialle sylkevät. Pitävät palstan omalla sensuurillaan sen näköisenä, että syntyy VAIKUTELMA siitä, että rasismi olisi yleistä ja hyväksyttyä. 

Motiiveja voi vain arvailla. 

Minä olen huolestunut siitä, miten paljon on yläpeukkuja avoimen rasistisilla kommenteilla. Liekö trollitoimisto asialla, vai onko rasisteja jo paljon?

Ei niitä niin paljon ole kuin haluavat asian saada vaikuttamaan. Sama sekopää jengi pitää Tiktokin kommenttipalstoja kuraviemärinä. Näkee sieltä nimimerkeistä, että ei ole kaikki muumit laaksossa. Perinteistä äärioikeiston nimimerkkejä. 

Mutta nyt tämän hallituksen aikana asia ei näytä olevan ongelma. Asialle ei tehdä yhtään mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi