Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää olla 50v

Vierailija
22.05.2023 |

Hain töitäkin ja nyt outo olo että mitä ne minusta ajattelevat. Pääsin haastatteluun.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mikä vanha. Sorry. Olet väistyvää sukupolvea, nuoret tulee ja jyrää. Se kuuluu yhteiskuntajärjestykseen.

Vierailija
2/31 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa korjata minäkuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja ja ällöjähän me ollaan ap

Vierailija
4/31 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyt on ihmisen elämä.

Vierailija
5/31 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha mikä vanha. Sorry. Olet väistyvää sukupolvea, nuoret tulee ja jyrää. Se kuuluu yhteiskuntajärjestykseen.

Jep, nuoret jyrää mutta vanhat osaa ja tietää.

Vierailija
6/31 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli viiskymppiset pitäs päästää eläkkeelle. 

M.52

Vierailija
7/31 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hävettää. En saa kumppania enkä töitä.

Vierailija
8/31 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää olla 40 v. En myöskään saa kumppania tai töitä. Kuolen yksin.

Vierailija
9/31 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä on kivempi olla viiskymppinen, kuin ei saavuttaa sitä ikää.

Vierailija
10/31 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M.52

Tähän. Ei mitään tekoa työelämässä. Jumittavat ja pilaavat työpaikkojen ilmapiirin ja riitelevät joka asiasta. Työpaikat pitäisi antaa nuorille ja perheellisille, joilla on alaikäisiä lapsia. Mummelit ja papparaiset pois.

Vierailija
11/31 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret myös vanhenevat.

Vierailija
12/31 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ylpeä iästäsi ja itsestäsi! 

Vai onko tämä taas sitä hybridivaikuttamista, vastakkainasettelun lietsomista ? Sitä on tällä palstalla nähty. Miehet vs. naiset, hyväkuntoiset vs. ylipainoiset, nuoret vs. viisikymppiset jne. jne. 

Vierailija
13/31 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M.52

Tähän. Ei mitään tekoa työelämässä. Jumittavat ja pilaavat työpaikkojen ilmapiirin ja riitelevät joka asiasta. Työpaikat pitäisi antaa nuorille ja perheellisille, joilla on alaikäisiä lapsia. Mummelit ja papparaiset pois.

Jumittavat? Miten "jumittavat"?

Riitelevät mistä ihmeen "joka asiasta'?

Olen 50-v, enkä todellakaan jumita, vaan hoidan työni luotettavasti ja ammattitaidolla.

Autan ja neuvon myös jos joku työtoveri apua tarvitsee.

Se on kyllä totta että puutun hanakasti työpaikalla mahdollisesti ilmeneviin epäkohtiin, vankka kokemus edunvalvonnasta.

Miten työpaikat pitäisi "antaa" yhtään kenellekkään? Ihmisen on paikkansa ja palkkansa ansaittava omalla tekemisellään ja osaamisellaan- ja sitähän meiltä konkareilta löytyy.

Tottahan nuoret ja lapsiperheet työtä tarvitsevat, aina kun ovat sairauslomalla (tosella paljon!) joko itse tai mukulat kipeänä, me vanhat "jumittajat" joustamme ja tuuraamme.

Tiedätkö muuten mikä työeläkkeelle jäämisen ikä nykyään on? Ota selvää, se EI ole 50-v. Haluaisitko elättää minut verovaroin siihen asti että jään eläkkeelle?

Vierailija
14/31 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän joka asiasta tulee eipäs-juupas-väittely? Jokainenhan voi olla mitä mieltä haluaa, ei se ole keneltäkään pois eikä uhka muille.

Keskustelua voi käydä myös miettimällä asiaa eri kanteilta.

Vierailija
15/31 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän joka asiasta tulee eipäs-juupas-väittely? Jokainenhan voi olla mitä mieltä haluaa, ei se ole keneltäkään pois eikä uhka muille.

Keskustelua voi käydä myös miettimällä asiaa eri kanteilta.

Nro.13 jatkaa

Totta että rakentava keskustelu olisi paras vaihtoehto, mutta ei mahdollinen mikäli kommenteissa ei ole faktaa pohjalla.

En koe, että 50-kymppiset olisivat työelmässä mikään taakka tai uhka nuoremmille. En myöskään koe että "vien" kenenkään nuoremman työpaikan.

Työnantaja päättää ihan itse kenet palkkaa ja mistä syystä.

Vierailija
16/31 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M.52

Työpaikoilla ei olisi sitten ketään kun nuoret on aina saikulla ja joilla on lapsia ovat lasten takia saikulla ja saavat sitten itse saman pöpön, lisää saikkua. Eikä unohdeta niitä "pää" lomia, kun ei jaksa niin pitää jäädä pitkälle saikulle.

Vierailija
17/31 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50! Hah, mikä vanhus! Meikäläinen se vaan on vielä elämänsä terässä ja porskuttaa menemään vailla huolen häivää!

M49 ja puoli

Vierailija
18/31 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut tämän nuorempien saikuttelun. Aina ovat poissa kaikenmaailman verukkeilla. Ilmeisesti tarvitsevat enemmän lomaa. Itse joustan ja aina valmis lisätöihin. Olen kyllä huomannut, että nämä nuoremmat ovat niitä vaikeita tapauksia ja pahoittavat mielensä joka asiasta. Mielestäni työpaikalla pitää pystyä puhumaan myös negatiivisista asioista, kaikki ei ole vain niiiiiin ihanaa, niinkuin nämä nuoret antavat ymmärtää. 

Vierailija
19/31 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sinusta ei koskaan tule 50-vuotiasta.

Vierailija
20/31 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin hävettää. En saa kumppania enkä töitä.

Sinkkuna on kiva olla, vihdoinkin!

Uusi elämä, uudet kujeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi