Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Master Chef Suomi 2026 - OFFICIAL

Vierailija
03.03.2026 |

Tänään alkoi Master Chef Suomi 2026. 

Tuomareina Henri Alén, Helena Puolakka ja Vappu Pimiä.

Formaatti on hieman muuttunut edellisiltä kausilta. Toivotaan, että se tuo lisäpotkua tälle kaudelle!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Masterchef Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jotakin positiivista hakee, TTK on jatkossa vapaa Vapusta.

Vierailija
62/143 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapun hörötystähän tämäkin ohjelma juuri kaipasi. Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappua jaksaa kuunnella, sössöttävää Helenaa ei. Ja sen englismit, hyi hvetti!

Helena on rautainen ammattilainen. Vähämielisen tavoin höröttävä Vappu taas ei.

Vierailija
64/143 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin ihan sietämättömiä, etenkin vappu. Yök, ruokahalukin katoaa.

Vierailija
65/143 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin, miten siellä muutamalla naisella pitkät hiukset roikkui "rinnuksillla".  Eikö siinä ole mahdollista, että niitä joutuu ruokaankin.

Tätä ihmettelin, heillä voisi kokatessa olla kuitukangasmyssyt? 

Nythän siellä oli paljaita kainaloitakin. Yök.

Vierailija
66/143 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapun hörötystähän tämäkin ohjelma juuri kaipasi. Hyi.

Naama vedetty tuhannen filtterin läpi, kun kuvauksellisuus puuttuu.

Vierailija
67/143 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt jotakin positiivista hakee, TTK on jatkossa vapaa Vapusta.

Kyllä, vappuvapaa ohjelma, nyt sekin on mahdollista taas katsoa. Vaikka kyllä se itsensä tunkee sinne höröttämään katsomoon kuitenkin.

Vierailija
68/143 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena voisi karjahtaa Vapulle, että hiljaa, kun tämä alkaa höröttämään. :D

Vierailija
69/143 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmaa ei pysty enää katsomaan, koska.Vappu on siinä mukana. Moni on samaa mieltä.

Vierailija
70/143 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena on rautainen ammattilainen. Vähämielisen tavoin höröttävä Vappu taas ei.

Voi Herra isä.

Niin meni vapun haukkumiseksi tämäkin ketju.

Vetäkää nyt se pää sieltä perseestä ja lopettakaa tuo iankaikkinen haukkuminen.

Helvetti mitä porukkaa.

Vierailija
71/143 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on hyvä lisä ohjelmaan, koska hän osaa juontaa. Mutta ruoka-arvostelijana oli mielestäni liian jyräävä. Hänen tehtävä on juontaa ja antaa maallikon mielipide, mutta kokit on kokkeja ja päätuomarit. 

Vierailija
72/143 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee se kiire. Juostaan ruokavarastoon, ruuan loppuun asti kypsyminen ja lautaselle asettelu-kiire kiire. 

Olisi myös mielenkiintoista jos huippukokki olisi mukana kokkaamassa.

Vierailija
73/143 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä tätä Vappu vihaa. mielestäni aivan hyvä juontaja, vertaa Susanna Laine esim. Tai joku Köpi  tai Viki mikä lie. Sujuva sanainen ja asiallinen on Vappu!

Minunkin mielestäni Vappu on ollut ihan ok TTK:ssa ja maamiehen morsiamessa vai mikä sen yhden ohjelman nimi onkaan. Mutta juuri siksi on jo kulunut kasvo, olen aivan kyllästynyt häneen enkä ymmärrä ollenkaan eikö ketään muuta ja nimenomaan parempaa ruoka-alan asiantuntijaa olisi Master Chefiin löytynyt!

Vierailija
74/143 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin ihan sietämättömiä, etenkin vappu. Yök, ruokahalukin katoaa.

Siis edelleen, miksi te katsotte ohjelmaan jonka juontajia inhoatte? hei camoon, sen kanavan voi vaihtaa johonkin mieluisaan ja sellaiseen mistä ei verenpaine nouse. 

Vai löytyykö mitään mikä miellyttää? Tuntuu, että kaikki mitä teeveestä tulee on niin kamalaa katsottavaa, että viha pursuaa silmistä ja otsasuoni pullistuu. Silti vaan pitää katsoa. Voit teitä onnettomia. 

Vierailija
75/143 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä tätä Vappu vihaa. mielestäni aivan hyvä juontaja, vertaa Susanna Laine esim. Tai joku Köpi  tai Viki mikä lie. Sujuva sanainen ja asiallinen on Vappu!

Minunkin mielestäni Vappu on ollut ihan ok TTK:ssa ja maamiehen morsiamessa vai mikä sen yhden ohjelman nimi onkaan. Mutta juuri siksi on jo kulunut kasvo, olen aivan kyllästynyt häneen enkä ymmärrä ollenkaan eikö ketään muuta ja nimenomaan parempaa ruoka-alan asiantuntijaa olisi Master Chefiin löytynyt!

Kyllähän Vappu on ihan pätevä tuollaiseen ohjelmaan.  Kirjoittanut keittokirjojakin eli ei ihan pihalla ole ruuanlaitosta. Oppia voi muutenkin, kuin lukemalla johonkin ammattiin. 

Esim Kape Aihinen paasasi jossain ruokajutussa, että käyttäkää vaan voita niin minäkin käytän joka asiaan. Pannuunhan se voi jää, kun siitä pihvin ottaa pois. Ja jos kolesterolia pelkää niin ei muuta, kuin lenkille vaan, sillä se tippuu.

Jutun lopussa kerrottiin, että Aihinen itse syö kolesteroli lääkettä ja verenohennuslääkettä, että semmoinen  ruoka-asiantuntija . 

Vierailija
76/143 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut aina aiemmin, mutta en jaksa enää kun uutena tuomarina on sama kulunut kasvo, joka on ollut niin monessa muussakin. Mulla asiaan ei liity sen suurempia tunteita, mutta en kaipaa sellaista "reipasta ja reteää" viihdeduunarin otetta tähän ohjelmaan. 

Vierailija
77/143 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Vappu on ihan pätevä tuollaiseen ohjelmaan.  Kirjoittanut keittokirjojakin eli ei ihan pihalla ole ruuanlaitosta. Oppia voi muutenkin, kuin lukemalla johonkin ammattiin. 

Esim Kape Aihinen paasasi jossain ruokajutussa, että käyttäkää vaan voita niin minäkin käytän joka asiaan. Pannuunhan se voi jää, kun siitä pihvin ottaa pois. Ja jos kolesterolia pelkää niin ei muuta, kuin lenkille vaan, sillä se tippuu.

Jutun lopussa kerrottiin, että Aihinen itse syö kolesteroli lääkettä ja verenohennuslääkettä, että semmoinen  ruoka-asiantuntija . 

Joo, nauratti se Kape Aihisen haastattelu ja kolesteroli-kommentit, aika kummelia. Toisaalta harmittaa kun ihan hyvä kokki alkaa huruilemaan tutkittuja asioita vastaan omalla turgulätkä-äijä-mutuilulla.

Vierailija
78/143 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, nauratti se Kape Aihisen haastattelu ja kolesteroli-kommentit, aika kummelia. Toisaalta harmittaa kun ihan hyvä kokki alkaa huruilemaan tutkittuja asioita vastaan omalla turgulätkä-äijä-mutuilulla.

Joo, aika erikoisia juttuja Aihiselta. Minä oon aina luullut,että jos jotain paistaa voissa,niin se voi imeytyy siihen paistettavaan eikä jää pannulle. Ja korkea kolesteroli voi johtua myös perimästä. Siihen ei liikunta eikä ravinto juurikaan auta. Näin on mulle useampikin lääkäri sanonut. Totta kai liikunta ja terveellinen ruoka on hyvänä tukena,mutta lääkkeet ainoa,joka auttaa.

Ja Vapun haukkujat voi avata ihan oman ketjun,jos ei ole muuta sanottavaa. Minusta hän on ihan sopiva ja pätevä tuomaroimaan. 

Vierailija
79/143 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmaa ei pysty enää katsomaan, koska.Vappu on siinä mukana. Moni on samaa mieltä.

Tuskin tulee vahinkoa kellekään, vaikka et katsokaan.

Heippa!

Vierailija
80/143 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappua ei saa päästää enää seuraavalle kaudelle. On se nyt kumma, että yhden juontajan pitää osallistua jokaiseen ohjelmaan.  Kyllästyttää ja turpansa kuluu vähemmästäkin linssiluteilusta. Erittäin kulunut kasvo ja kaikki juontamansa ohjelmat vääntää vappushowksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi