Master Chef Suomi 2026 - OFFICIAL
Tänään alkoi Master Chef Suomi 2026.
Tuomareina Henri Alén, Helena Puolakka ja Vappu Pimiä.
Formaatti on hieman muuttunut edellisiltä kausilta. Toivotaan, että se tuo lisäpotkua tälle kaudelle!
Katso lähetysajat : Masterchef Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1311)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla, että aikuinen ijminen ei tiedä mitä on pasha??
No esim kaikki alle 30-vuotiaat. Eikä mikään ihme, sehän on kauheaa kuraa jota mummo pakotti syömään.
kuraa, höpöhöpö se on rahkasta tehtyä!
Kunhan puhut paskaa!
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä, kun Helena huutaa.
Lopetin katsomisen kun se vääntää niitä anglismejaan, yökk!
Suomessa suomeksi.
AMMATTISLANGIA VAIN KAVEREITTEN KESKEN!
Asiakkaille "oikeaa" kieltä, perusasioita!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tekee aina jotai hiton pyreetä.
Henri Alen sanoi sille Alexille että hyvä kun et tehnyt pyreetä.
Kyllä minun 30, 32 ja 35- v. lapseni tietävät mikä on pasha. Ovat jopa syöneet sitä. Sen verran perinteitä kunnioittavan kasvatuksen heille olen tarjonnut. Ja olen ylpeä siitä. Mummo vm.-62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim kaikki alle 30-vuotiaat. Eikä mikään ihme, sehän on kauheaa kuraa jota mummo pakotti syömään.
Kunhan puhut paskaa!
Hyh hyh, yrjö tulee tulee aattelee sitä kammottavaa moskaa mitä itä-suomessa syötiin 70-luvulla nimeltä pasha.
Mulla särähti korviin Marin ilmaus, että hän on ollut miniänä libanonilaisessa perheessä. Mitähän piilomerkitykset tuo pitää sisällään? Pidetty ihan orjana? Vai puoliso kohdellut häntä niin huonosti, ettei halua edes mainita ex-miestä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla särähti korviin Marin ilmaus, että hän on ollut miniänä libanonilaisessa perheessä. Mitähän piilomerkitykset tuo pitää sisällään? Pidetty ihan orjana? Vai puoliso kohdellut häntä niin huonosti, ettei halua edes mainita ex-miestä?
Tarkoitti sitä,että libanonilainen ruoka on hänelle tuttua. Ei yhtään mitään muuta,ei mitään piilomerkityksiä.
Vai mitä piilomerkityksiä keksit,jos sanon,että oon ollut miniänä ruotsalaisessa perheessä. Tai peräti satakuntalaisessa perheessä,hui kauhistus. Joo,olin miniänä Pekan perheessä.
Vierailija kirjoitti:
Itku on normaali reaktio. Yökkimistä hän ei edes tehnyt. Katsoisit edes sen ohjelman ensiksi.
Itku on normaali reaktio? Ruokaohjelmassa? :D Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
yksi afrikkalainen, kaksi lähi-itäläistä ja yksi mamun ex. Ja special vieras lähi-itäläinen jolla näkyvä risti työvaatteen päällä. Suomen masterchef, heh heh.
Se on kaukana Suomesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan puhut paskaa!
Hyh hyh, yrjö tulee tulee aattelee sitä kammottavaa moskaa mitä itä-suomessa syötiin 70-luvulla nimeltä pasha.
ihan tavllista pashaa meillä ainakin sai, ja naapurissa kans!
Vierailija kirjoitti:
Vappu toi ohjelmaan kaivattua dynaamisuutta.
Onko hänellä jotain ammattitaitoa arvioida kilpailijoiden kokkausta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun 30, 32 ja 35- v. lapseni tietävät mikä on pasha. Ovat jopa syöneet sitä. Sen verran perinteitä kunnioittavan kasvatuksen heille olen tarjonnut. Ja olen ylpeä siitä. Mummo vm.-62
Erilaisia käytänteitä riippuen missä päin Suomea ollaan. Pääkaupunkilaisena meillä ei koskaan ollut pashaa, itse asiassa luulen, etten ole koskaan edes maistanut. Toisaalta en ole muutenkaan jälkiruokaihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilaisia käytänteitä riippuen missä päin Suomea ollaan. Pääkaupunkilaisena meillä ei koskaan ollut pashaa, itse asiassa luulen, etten ole koskaan edes maistanut. Toisaalta en ole muutenkaan jälkiruokaihminen.
Ehkäpä olet juntti. Pääkaupunkiseudulla asuu suurin osa heistä. Mutta itse olen syönyt itse tehtyä pashaa hesessä, kahden eri useamman polven heseläisen tekemänä. Täällä oikeassa Suomessa en kertaakaan itsetehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista että meilläkään olis ikinä ollut, toiselta puolelta suom-ruots. ja toiselta kantahämäläinen. Hämäläinen äiti tykkäs kyllä mämmistä, mutta pasha on varmaan tullut mulle tutuksi jostain "pääsiäisen ruokaohjeita" tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä olet juntti. Pääkaupunkiseudulla asuu suurin osa heistä. Mutta itse olen syönyt itse tehtyä pashaa hesessä, kahden eri useamman polven heseläisen tekemänä. Täällä oikeassa Suomessa en kertaakaan itsetehtyä.
Katos, en ole Hesburgerin mainoksissa nähnytkään pashaa.
Kohta alkaa kolmosella jakso 8
Jos joku itselle tuntematon ihminen tuottaa noin paljon kiukkua itsessä ja maanista huutelua ja kaikenlaisen sonnan keksimistä ja satuilua, suorastaan vainoamista, niin se vika on silloin tasan tarkkaan omassa päässä. Oli sitten kysessä Helena, Anni tai kuka tahansa. Ehkä jotain käsittelemätöntä traumaa siellä taustalla, mikä sitten projisoituu omalla tavallaan ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku itselle tuntematon ihminen tuottaa noin paljon kiukkua itsessä ja maanista huutelua ja kaikenlaisen sonnan keksimistä ja satuilua, suorastaan vainoamista, niin se vika on silloin tasan tarkkaan omassa päässä. Oli sitten kysessä Helena, Anni tai kuka tahansa. Ehkä jotain käsittelemätöntä traumaa siellä taustalla, mikä sitten projisoituu omalla tavallaan ulospäin.
Enemmän se kyllä on Vappuun kohdistunut jos johonkin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu on nyt kuin joku assari ja "kahvinkeittäjä". Ihan kuin se vain juontaisi nuo ammattilaiset framille, ja itse katselee vieressä jo hieman alistuneen oloisena.
Helenan huippuammattitaito, matriarkaalinen olemus ja presenssi oikein korostuvat, kun käheällä äänellään asiantuntevaa esittävä pikku Vappu kähisee vieressä.
Tuntuu kuin armosta Helena antaisi Vapullekin suunvuoron. Tätä mä vähän pelkäsin. Tulee katumaan vielä, TTK on hieno formaatti ja siellä sai Vappu loistaa.
Minusta Vapulle sopii assarin rooli kun ei oikein ole sitä kompetenssiakaan riittävästi.
Joo, hyvin se hommansa hoitaa, mutta hänellä olisi paljon annettavaa, kykyjä löytyy. Nyt on vähän kuin piilossa vakan kannen alla.
Kuka heistä on kasvissyöjä?