Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenterveysaseman pihasta vietiin tupakkakoppi ja nyt ollaan tuohtuneita,kun natsoja oven edesssä ja pitkin pihaa

Vierailija
03.03.2026 |

Tänään oveen ilmestynyt lappu "Tupakointi oven edessä kielletty!" mutta johan siinä oli joku äijä housut puolitangossa röökillä :D

Eivät taida tajuta,millainen henkireikä polttaminen on monille mt-ongelmaisille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä vietiin ihan tavallisessa taloyhtiössä kaikki tuhkakupit ulko-ovien lähestöltä pois. Lopputulos; röökinnatsoja pitkin pihaa. Nerokasta.

Vierailija
2/5 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä esimerkki ns. käyttöhuoneista ja niiden puuttumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kauppojen edestä lähti tuhkakupit. Heitän sitten natsan minne sattuu,kun ei tuhkista näy. En mä siinä oven edessä polta,mutta sinne olisin natsan vienyt. Nykyään se jää sitten parkkialueelle maahan.

Vierailija
4/5 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttamista ei kuitenkaan ole kielletty. On kielletty muiden altistaminen tupakansavulle oven välittömässä läheisyydessä, mutta ilmeisesti sekin on liikaa mielenterveysongelmaisille. Itse asiassa taitaa olla liikaa pyydetty ihan jokaiselta tupakoitsijalta, että huomioisivat muita ihmisiä tuon oksettavan tapansa kanssa.

Vierailija
5/5 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polttamista ei kuitenkaan ole kielletty. On kielletty muiden altistaminen tupakansavulle oven välittömässä läheisyydessä, mutta ilmeisesti sekin on liikaa mielenterveysongelmaisille. Itse asiassa taitaa olla liikaa pyydetty ihan jokaiselta tupakoitsijalta, että huomioisivat muita ihmisiä tuon oksettavan tapansa kanssa.

Mä huomioin. Nykyään en polta julkisilla paikoilla,koska se on niin kallis tapa ja kaikki tulee vinkumaan heitänkö yhden. Poltan töissä puskassa piilossa,miten siellä mahtuu kun se on töissä kiellettyä ja puskat täynnä polttajia. Ja muuten poltan vain omakotitaloni pihalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi