Lue keskustelun säännöt.
Paljonko on matkaa
27.09.2008 |
Itäkeskuksesta Nikkilään,siis Sipoon sinne jonnekin?
Kommentit (3)
autolla,siellä olis huomenna markkinat
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ettekö osaa käyttää karttapalveluja, joita netistä löytyy useampikin kappale???
Ne on niin helppoja et vähemmälläkin älyllä varustettu ihminen sen kykenee tekeen, mutta osa teistä ei??
Tämä siis Itäväylää ja Uutta Porvoontietä pitkin. Lahdentietä pääsee moottoritietä. Millä kulkisit, bussilla vai autolla?