Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko on matkaa

Vierailija
27.09.2008 |

Itäkeskuksesta Nikkilään,siis Sipoon sinne jonnekin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis Itäväylää ja Uutta Porvoontietä pitkin. Lahdentietä pääsee moottoritietä. Millä kulkisit, bussilla vai autolla?

Vierailija
2/3 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

autolla,siellä olis huomenna markkinat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö osaa käyttää karttapalveluja, joita netistä löytyy useampikin kappale???

Ne on niin helppoja et vähemmälläkin älyllä varustettu ihminen sen kykenee tekeen, mutta osa teistä ei??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi