Ovatko e-pilkerit/hkh vaikuttaneet painoosi?
Kommentit (29)
Aloitin Zoelyt 45v esivaihdevuosioireisiin. Koko elämän siihen saakka paino on ollut hyvin vakaa (olen hoikka), mutta nyt 1v4kk Zoelyn käytön jälkeen paino on noussut n. 7kg, vaikka syöminen ja liikkuminen on pysynyt ennallaan.
Zoely on vienyt kyllä ärsyttävät esivaihdevuosioireet pois. Pitää varmaan lisätä liikuntaa ja tarkkailla syömistä paremmin - jos saisin vaikka 3-4 kg tiputettua, niin olisin tyytyväinen.
Ollapa jokin muu vaihtoehto vaihdevuosioireisiin. Ehkäisyn osalta on sentään onneksi vaihtoehtoja.
Te, joilla paino on nousdut: miten nopeasti se on tapahtunut ja miten kehon muoto on muuttunut?
Yllättävän moni täälläkin kertoo painon nousseen, vaikka tätä ei missään virallisessa yhteydessä tunnustetakaan...
Vierailija kirjoitti:
Lisää kokemuksia, kiitos. Virallinen totuus kun on se, että kumpikaan ei ainakaan nosta painoa.
No höpö höpö. Molempien haittavaikutuksissa yleisenä haittana painonnousu. Sinulla on aivot, käytä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää kokemuksia, kiitos. Virallinen totuus kun on se, että kumpikaan ei ainakaan nosta painoa.
No höpö höpö. Molempien haittavaikutuksissa yleisenä haittana painonnousu. Sinulla on aivot, käytä niitä.
Jos aiheen googlettaa, niin selitys on aina että ei nosta painoa,hkh ehkä jopa päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin Zoelyt 45v esivaihdevuosioireisiin. Koko elämän siihen saakka paino on ollut hyvin vakaa (olen hoikka), mutta nyt 1v4kk Zoelyn käytön jälkeen paino on noussut n. 7kg, vaikka syöminen ja liikkuminen on pysynyt ennallaan.
Zoely on vienyt kyllä ärsyttävät esivaihdevuosioireet pois. Pitää varmaan lisätä liikuntaa ja tarkkailla syömistä paremmin - jos saisin vaikka 3-4 kg tiputettua, niin olisin tyytyväinen.
Zoely muuten oli itselläni juuri se, joka teki aivan päättymättömän näläntunteen.
Mulla on pieni annos estrogelia, ja tuntuu, että ihonalainen rasva/neste on lisääntynyt huomattavasti
Mulla rinnoille ei ole tapahtunut juuri mitään. Perse ja reidet ovat levinneet selvimmin, ja alavatsakin on vähän turvoksissa. Kroppani oli sopusuhtaisempi ennen hoitoa, mutta en tiedä uskallanko lopettaakaan lihaskadon ym. pelossa.