Ulosotto: Häätöjen määrä kasvoi 200 % Oletko nyt tyytyväinen perskokkare?
Oikeasti... Millainen ihminen äänestää toiset ihmiset ulosottoon?
En vaan käsitä.
Ei itselleni tulisi mielenkään äänestää sellaisia puolueita, jotka haluavat muut ihmiset kodittomiksi.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Miljönääri Ari Koponen kuollut tänään. Ei varmasti rehellisellä työllä ansaittua omaisuutta, niin kuin ei kokkkareilla yleensäkään.
Mitä se rehellinen työ on?
Ulosottoon ja häädetyksi ei joudu ellei kuse omia asioitaan. Miksi syytät ps tästä, meinaatko että ps on se joka sanelee että älä maksa laskuja, heittäydy työttömäksi. Ei täällä kukaan käske mitä pitää tehdä. Lopettakaa se syyttely omista asioista mitä ette osaa hoitaa. Alkaako normaali eläminen olla jo liian vaikeaa???
Asunnostaan häädön saaneita en tunne, mutta yksi kaveri joutui muuttamaan halvempaan ja pienempään vuokra-asuntoon. Minun mielestä 38 m2 asunto on riittävän iso yksinelävälle, mutta joka kerran soitellessamme hän valittaa surkeaa " läävää". Ihmettelen miten kehtaa, kun hänen viimeisin työpaikka on kymmenen vuoden takaa. Mistään ei olisi valmis maksamaan, mutta kaiken asunnossa pitäisi olla kuin juuri valmistuneessa.
Vierailija kirjoitti:
Nat.si.demari vauhdissa.
Uli uli. Demari vuh vuh. Äkkiä kaatumaseuroihin pärisemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tyytyväinen. Jos et mene töihin ja käytät tukieurosi kaljaan ja röökiin niin ihan oikein että saat häädön.
Meillä on 350 000 työtöntä, joista osa on opintolainavelkaisia opiskelijoita. Ei ole oikein nuoria kohtaan, että he joutuvat aloittamaan elämänsä ulosottoisina, luottotiedottomina ja pohjalta.
Minä pilkkaan pohjalla olijoita. Se on niiden ihan oma vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljönääri Ari Koponen kuollut tänään. Ei varmasti rehellisellä työllä ansaittua omaisuutta, niin kuin ei kokkkareilla yleensäkään.
Mitä se rehellinen työ on?
Rehellinen työ on kun paska haisee ja hiki löyhkää ja töihin ajetaan Ladalla.
Kotimatka sitten kävellään...
Vierailija kirjoitti:
Aika törkeää, että tuollainen hyväksikäyttö on saanut jatkua ties kuinka kauan. Eletään pummeina ja tienataan yhteiskunnan kustantamilla vuokra-asunnoilla
Normipäivä Ma tulandiassa. Maksamme velkaa...
Vierailija kirjoitti:
Kun minä olin nuori ja työtön 90-luvun laman keskellä, maksoin ensin vuokran ja sitten ostin ruokaa kaappiin. Vasta sen jälkeen jotain muuta, jos rahaa vielä jäi. Nyt ostetaan ensin muuta ja vuokra maksetaan, jos rahaa jää. Sitten ihmetellään, kun tulee häätö ja menee luottotiedot.
Suomi on menossa konkkaan ja vauhdilla joten ei ole järkeä elää täällä kituen tyhjällä vatsalla joten ostan ensin itsellleni kaikkea jotta voi vähän edes elää ja maksan vuokria jos on rahaa ja jos loppuu heitin veivit kun kuka hullu tänne jää oikeistopaskan armoille elämään.
Olen. Yhteiskunnan tissillä loisiva sosialistipaska kadulle nälkiintymään.
Suomessa on yksinkertaisesti asukasmäärään nähden liian paljon puolueita. Kun joku ei mielestään saa ääntään esille olemassa olevissa puolueissa, taas ollaan perustamassa uutta. Yksi turhin uudehko on perussuomalaiset, jonka jäsenistö loistaa enemmän tuomittujen parissa kuin sivistyneistössä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan lukenut uutista, kommennoista päätellen. Ulkomailta vuokrataan kymmeniä asuntoja Kojamolta ja yleishyödyllisiltä yhdistyksiltä, joita me tuemme verovaroin. Sama tekijä jälleenvuokraa nämä asunnot ja jättää vuokrat maksamatta, keräten itse vuokratulot. Seuraus: Kerralla voi mennä kymmeniä asuntoja häätöön maksamattomien vuokrien takia.
Miksi meidän pitäisi tukea ulkomaista rikollisuutta? Voisiko joku vasemman laidan puolustelija tulla kertomaan tähän keskusteluun perusteeet?
Nyt on kyllä mojova bisnesidea. Miksi minä en keksinyt tätä, vai pitääkö olla käkkärä tukka päässä että tällaisia älyää??
Jos joutuu häädetyksi ja kadulle on myös sen itse ansainnut. Ei tarvitse empatiaa eikä apuja.
Erittäin tyytyväinen. Jos täysivaltainen aikuinen sössii itse asiansa, niin asiassa ei ole pienintäkään ongelmaa. Miksi olisi?
Omasta rahankäytöstä onkin hyvä syyttää hallitusta 😅👍 hyvä ap!!!
Kyllä!
Kelan elättämät ja "uransa" muiden selkänahoista loisimalla tekevät demarifemakkoämmät joutaakin paljain persein taivasalle. Siinä on sellaista runollista oikeudenmukaisuutta.
Jospa ne TYÖHALUT alkaisi pikkuhiljaa löytyä siellä raittiissa ulkoilmassa....
Vierailija kirjoitti:
Ulosottoon ja häädetyksi ei joudu ellei kuse omia asioitaan. Miksi syytät ps tästä, meinaatko että ps on se joka sanelee että älä maksa laskuja, heittäydy työttömäksi. Ei täällä kukaan käske mitä pitää tehdä. Lopettakaa se syyttely omista asioista mitä ette osaa hoitaa. Alkaako normaali eläminen olla jo liian vaikeaa???
Kyllä se oli ps ja kok joka tuhosi työllisyyden ja perusturvan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuet pitää puolittaa.
Perustele miksi kaikki ?
Vierailija kirjoitti:
Kun minä olin nuori ja työtön 90-luvun laman keskellä, maksoin ensin vuokran ja sitten ostin ruokaa kaappiin. Vasta sen jälkeen jotain muuta, jos rahaa vielä jäi. Nyt ostetaan ensin muuta ja vuokra maksetaan, jos rahaa jää. Sitten ihmetellään, kun tulee häätö ja menee luottotiedot.
No tämä. Paljon ei rahaa jäänyt pakollisten menojen jälkeen, mutta ne hoidettiin ensin ja sitten vasta jotain muuta, jos rahaa jäi. Aika niukasti tuli jossain vaiheessa elettyä, mutta ihan selvä prioriteetti oli rahojen käytössä. Ei ihmiset nykyään osaa edes rahaa käyttää tai lähinnä säästää ja sitten käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Työttömät pitäisi siirtää telttamajoitukseen itärajalle vahtimaan Venäjän rajaa.
Ei sieltä kävellen ketään tule !
Nää on toisaalta siis kotoutuneet oikein kunnon vasemmistolaisiksi.