Ulosotto: Häätöjen määrä kasvoi 200 % Oletko nyt tyytyväinen perskokkare?
Oikeasti... Millainen ihminen äänestää toiset ihmiset ulosottoon?
En vaan käsitä.
Ei itselleni tulisi mielenkään äänestää sellaisia puolueita, jotka haluavat muut ihmiset kodittomiksi.
Kommentit (48)
Mutta mihin ihmiset laittaa vuokraan tarkoitetut rahat? Toimeentulotukiasiakas saa asumistuen ja vuokraloppu maksetaan toimeentulotukena. Miten ihmeessä sitten voi menettää asunnon? Se raha laitetaan johonkin muuhun. Ei vain osata elää niukasti. Puhelin on ostettu osamaksulla ja woltista saa ruokaa. Sitten se on muiden syy.
Ihana lukena😍🥰 tätä se konkurssit tarkoittaa .
Kun minä olin nuori ja työtön 90-luvun laman keskellä, maksoin ensin vuokran ja sitten ostin ruokaa kaappiin. Vasta sen jälkeen jotain muuta, jos rahaa vielä jäi. Nyt ostetaan ensin muuta ja vuokra maksetaan, jos rahaa jää. Sitten ihmetellään, kun tulee häätö ja menee luottotiedot.
Vierailija kirjoitti:
Kun minä olin nuori ja työtön 90-luvun laman keskellä, maksoin ensin vuokran ja sitten ostin ruokaa kaappiin. Vasta sen jälkeen jotain muuta, jos rahaa vielä jäi. Nyt ostetaan ensin muuta ja vuokra maksetaan, jos rahaa jää. Sitten ihmetellään, kun tulee häätö ja menee luottotiedot.
Ja oma ahdinko on tänä päivänä aina senhetkisen hallituksen syytä, ei missään nimessä oman toiminnan tulosta.
Ei ole persujen vika jos on itsellensä häädön hommannut, katse vaan sinne peiliin, sieltä se syyllinen löytyy. Ja kyllä tulen äänestämään persuja edelleen.
Työttömät pitäisi siirtää telttamajoitukseen itärajalle vahtimaan Venäjän rajaa.
Äläs nyt valita, hallitus on työllistänyt poliisia, ulosottoa, oikeuslaitoksia, vankiloita huomattavassa määrin.
Tärkeä kysymys on se, mitä tapahtuu kun saa häädön?
Kaveri sai häädön kaupungin kämpästä ja se "häädettiin" sossun kämppään, josta sen ei enää edes tarvinnut maksaa vuokraa, eikä vettä, eikä sähköä lainkaan, että palkitaan ilmaisella asunnolla kun vetelehtii ja temppuilee?
Tupakkaan menee monellä itkijällä vähintään 100 e kuukaudessa, alkosta puhumattakaan😂
Vierailija kirjoitti:
Mutta mihin ihmiset laittaa vuokraan tarkoitetut rahat? Toimeentulotukiasiakas saa asumistuen ja vuokraloppu maksetaan toimeentulotukena. Miten ihmeessä sitten voi menettää asunnon? Se raha laitetaan johonkin muuhun. Ei vain osata elää niukasti. Puhelin on ostettu osamaksulla ja woltista saa ruokaa. Sitten se on muiden syy.
Niin munkin puhelin on ostettu osamaksulla. Maksan sitä 2,52 euroa kuussa. Se tuskin aiheuttaa ulosottoa. Asumistukia on pudotettu roimasti, esim. satasen pudotus on tuntuva köyhälle. 300 euron suojaosa on poistettu, että työllä ei voi hankkia rahaa ja paikata tukien pienenemisen vajetta jne. Koko vuokraa ei nykyään enää huomioida kuin erityistapauksissa (sairaus tms.), ruoan hinta on vain noussut koko ajan, joka myös tuntuu eniten köyhissä. Myös työssäkäyvissä pienituloisissa on köyhiä.
Minulla seisoo kerrankin ilman sinisiä pillereitä.
T:kokoomuslainen.
Olen tyytyväinen. Jos et mene töihin ja käytät tukieurosi kaljaan ja röökiin niin ihan oikein että saat häädön.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeä kysymys on se, mitä tapahtuu kun saa häädön?
Kaveri sai häädön kaupungin kämpästä ja se "häädettiin" sossun kämppään, josta sen ei enää edes tarvinnut maksaa vuokraa, eikä vettä, eikä sähköä lainkaan, että palkitaan ilmaisella asunnolla kun vetelehtii ja temppuilee?
Ei tuollaista sossun kämppää olekaan. Ainoa selitys on, että kaveri on laitettu edunvalvontaan eli edunvalvoja hoitaa kaverin rahoista kaikki laskut ja antaa muutaman kympin käyttörahaa viikossa.
onko siis kyse siitä, että ihmiset asuvat kalliimmissa asunnoissa joihin ei selvästi ole varaa? onko siis oma syy?
Vierailija kirjoitti:
Olen tyytyväinen. Jos et mene töihin ja käytät tukieurosi kaljaan ja röökiin niin ihan oikein että saat häädön.
Meillä on 350 000 työtöntä, joista osa on opintolainavelkaisia opiskelijoita. Ei ole oikein nuoria kohtaan, että he joutuvat aloittamaan elämänsä ulosottoisina, luottotiedottomina ja pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
onko siis kyse siitä, että ihmiset asuvat kalliimmissa asunnoissa joihin ei selvästi ole varaa? onko siis oma syy?
Pittäähän sitä tilloo olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin munkin puhelin on ostettu osamaksulla. Maksan sitä 2,52 euroa kuussa. Se tuskin aiheuttaa ulosottoa. Asumistukia on pudotettu roimasti, esim. satasen pudotus on tuntuva köyhälle. 300 euron suojaosa on poistettu, että työllä ei voi hankkia rahaa ja paikata tukien pienenemisen vajetta jne. Koko vuokraa ei nykyään enää huomioida kuin erityistapauksissa (sairaus tms.), ruoan hinta on vain noussut koko ajan, joka myös tuntuu eniten köyhissä. Myös työssäkäyvissä pienituloisissa on köyhiä.
Koko vuokra huomioidaan mikäli se mahtuu vuokranormien sisään.
Vierailija kirjoitti:
Tupakkaan menee monellä itkijällä vähintään 100 e kuukaudessa, alkosta puhumattakaan😂
väärin. menee 384e/kk, jos askin päivässä tupruttelee. viina on viisasten juoma, eli menee minkä menee.
Ne on ilkeitä ihmisiä. Jotka käsi vapisten itkevät maksamaansa 87 euron veroa palkkakuitissa. Silläkin rahalla olisi saanut pari kaljakoppaa. Ja vähän bensaa.