Miksi mies mököttää AINA juhlapäivinä?
Jouluna, uutena vuotena, pääsiäisenä, vappuna, juhannuksena jne.. Aina kun on lomapäiviä, on naama väärässä. Seksikään ennen kyseisiä päiviä ei auta! Ja kun lomapäivät ovat ohi, on kuin huonolla tuulella ei olisi ollutkaan. Ärsyttää, että itsellä menee koko tunnelma aina pilalle!
Kommentit (24)
Isäpuoleni röhnötti sohvalla Uuno Turhapuron näköisenä ja me muut istuimme joulupöydässä jota äiti oli yrittänyt laittaa nätiksi astioilla ja kristalleilla....Äijä kiukutteli ja piti mykkäkoulua.
Mulle jäi niin hirveät traumat juhlapyhistä, että víhasin niitä monta vuotta. Heti kun pistin välit poikki molempiin, äitiin ja kusipää-ukkoonsa 5 vuotta sitten, helpotti! 5 vuotta olen nauttinut täysillä lasten kanssa kaikista juhlista, koristellut ja laitellut ruokia jne. Huomasin, että omassa perheessäni ei tarvitse pingottaa eikä hiippailla pitkin seiniä, ettei " isi vaan suutu" . Omalta mieheltäni en katsoisi sekuntiakaan tuollaista käytöstä! Onneksi hänen perheessään ollaan oltu normaaleja, ja hän on muutenkin hyväntuulinen ilopilleri ja jaksaa touhuta lasten kanssa, oli juhlapyhä tai ei.
Joten miettikää äidit tosissaan, millainen muisto jää lapsillenne mököttävästä isästä!!!
Vierailija:
Joten miettikää äidit tosissaan, millainen muisto jää lapsillenne mököttävästä isästä!!!
Ei kun miettikää ISÄT tosissaan, millainen muisto jää lapsillenne mököttävästä isästä!!!
Eiköhän syy löydy sieltä. Ei tuollaista muutosta ihan turhan päiten tule.
Vihasi juhlapyhiä ja niihin liittyvää hössötystä. Vastapainoksi mökötti ja vältti koskemasta vahingossakaan mignon-muniin tai mämmiin, osti minulle joululahjaksi pakosta 5 minuuttia ennen kauppojen kiinnimenoa aattona SUKKAHOUSUT. Kiukutti todella, koska itse pidän juhlapyhistä. Suomessa, jossa talvi pitkä ja musta on joulu valaiseva kohokohta, samoin pääsiäinen. Mies oli ulkomaalainen eikä tätä ymmärtänyt. Opin sitten jättämään hänet rauhaan juhlina ja vietin joulua yksin.