Ostat sitten (noh, tarjouksesta, mutta kuitenkin) lapselle parhaan mahdollisen ulkopuvun ja sitten
sitä saa kyllä käyttää esikoulun ulkoilussa, MUTTA esikoulun iltapäivähoidon ulkoilussa (joka on siis ihan samassa paikassa) ei käy, vaan pitää olla puvun päällä lisäksi kurahousut. En vaan tajua tätä logiikkaa. Ainoa selitys on se, että tällainen käytäntö meillä on ja se on ohjeissa kyllä kerrottu (noh, on joo kerrottu, mutta silti).
Kommentit (22)
Asia harmitti niin paljon että oma ri pulipas ka roiskui suuhuni polttavien pie rujen rutistessa samalla kovalla äänellä.
Ap
- Pidempi ulkoilu?
- Samassa hoidossa myös pienempiä lapsia, jolloin kaikilla samat varusteet?
- Eri vetäjät - eri käytännöt?
- Joku muu, mikä?
Vierailija kirjoitti:
Asia harmitti niin paljon että oma ri pulipas ka roiskui suuhuni polttavien pie rujen rutistessa samalla kovalla äänellä.
Ap
Kuule vale-ap, kysyin ihan tosissani. Harmittaa vaan siksi, koska tiesin, että esikoululla saa ei tarvita kurahousuja, jos on hyvä puku, MUTTA enpä tullut erikseen selvittäneeksi, että tuo sääntö ei pädekään hoidon puolella.
Mikä se ongelma sitten on? Ostat vaikka käytettynä kurahousut lapselle ja hän käyttää niitä siellä eskarin iltapäivässä.
Mä sanoin esikouluun, etten tuo kuravaatteita vaan ulkoilee sillä puvulla minkä olin hankkinutkin ja jossa vesipilari arvot paremmat kuin monissa kurahousuissa. Eivät sanoneet asiasta sen jälkeen. Eikä ollut ongelmia siinä, että lapsi olisi ulkoilujen jälkeen märkä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se ongelma sitten on? Ostat vaikka käytettynä kurahousut lapselle ja hän käyttää niitä siellä eskarin iltapäivässä.
No kun sen hyvän vedenpitävän puvun idea oli se, että ei tarvitsisi enää kurahousuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuule vale-ap, kysyin ihan tosissani. Harmittaa vaan siksi, koska tiesin, että esikoululla saa ei tarvita kurahousuja, jos on hyvä puku, MUTTA enpä tullut erikseen selvittäneeksi, että tuo sääntö ei pädekään hoidon puolella.
Voisitko ap olla niin ihana että piereskelisit mun naamaan ja suuhun? Saisit myös pissata ja ulostaa suoraan suuhuni. Lupaan niellä kaiken😍😋
Kaikissa paikoissa ei ole kuivureissa tilaa kuivatella mitään toppapukuja x 20, vaan kurahousut vievät tilaa paljon vähemmän. Myös kuivuvat nopeammin. Ja kaikilla lapsille ei ole waterproof vaatteita eikä hoitajat tiedä kenellä on ja kenellä ei, siksi yhteiset pelisäännöt.
T. Sivusta seurannut äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voisitko ap olla niin ihana että piereskelisit mun naamaan ja suuhun? Saisit myös pissata ja ulostaa suoraan suuhuni. Lupaan niellä kaiken😍😋
No tottakai voin, kun noin nätusti pyysit. Mä oonkin kova pieremään. Toivottavasti kestät mun tosi pahanhajuiset päästöt. Ota pian yhteyttä. Tässä email osoite:
Ap
Kurahousut taas tapetilla. Muotoilu vaan vaihtuu aika ajoin.. :D
Mietis, ne muutaman kympin kurahousut suojaa sitä parin huntin haalaria. Eiks oo fiksua?
Älä tee asiasta hankalaa vaan noudata heidän työpaikan sääntöjä, kiitos.
Ehkä se on iltapäivätoiminnoissa yleinen käytäntö, meidän tokaluokkalaisellakin on sama juttu, vaikka muualla ei käytä. Eikä minua haittaa pätkääkään, jos joku siellä jaksaa huolehtia, että kurahousut tulee puettua, ei se pari kymppiä meidän taloutta kaatanut, mitä ne maksoi.
Sitä sun kallista ulkoilupukua ei voi pestä montaa kertaa kurasta puhtaaksi tai menettää vedenpitävyytensä toisin kuin kurahousut. Säästyy rahaa kun ostat kurahousut.
jos se sua ap yhtään lohduttaa, meillä ei saa edes varsinaisen eskarin puolella olla ilman kuriksia silloin kun on märkää. Ole iloinen, että edes tuollainen vapaus sallitaan teillä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on iltapäivätoiminnoissa yleinen käytäntö, meidän tokaluokkalaisellakin on sama juttu, vaikka muualla ei käytä. Eikä minua haittaa pätkääkään, jos joku siellä jaksaa huolehtia, että kurahousut tulee puettua, ei se pari kymppiä meidän taloutta kaatanut, mitä ne maksoi.
Ohis, mutta onko eskarit ja koululaiset yleensä samassa paikassa iltapäivähoidossa? Vai erillään?
Ap tarvitsisi pitkän terapian. Nämä aloitukset tunnistaa kauas.
Vierailija kirjoitti:
jos se sua ap yhtään lohduttaa, meillä ei saa edes varsinaisen eskarin puolella olla ilman kuriksia silloin kun on märkää. Ole iloinen, että edes tuollainen vapaus sallitaan teillä.
Onko lasi puoliksi täynnä vai puoliksi tyhjä?
Juu, täällä on esikoulussa niin selkeä sääntö, että ei ole kenellekään epäselvä. Jos pihalla on yksikin pisara, kaikki pukee kurahousut ja kurahanskat. Onko tässä mitään järkeä, en tiedä, mutta ainakin kaikki tietää, miten puetaan, eikä tarvitse ihmetellä.
K U R A H O U S U T ! UUUUUUUHHH 🍆💦💦