Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nainen, joka omaa tunneälyä ja on ulkoista viehätystä mutta muuten olen aika tietämätön mistään. En kehtaa olla deittimarkkinoilla.

Vierailija
01.03.2026 |

Minua ei vain kiinnosta politiikka, talous, kielet, monetkaan asiat. Erityistä lahjakkuutta en ole löytänyt muuta kuin tunneälyltäni olen kehittynyt mielestäni melko hyväksi ja olen siinä mielessä ihmisten suhteen taitava. En kuitenkaan ole erityisen sosiaalinen vaan tarvitsen paljon omaa rauhaa. Elän ns. pääni sisällä. Minun on myös jostain syystä vaikea ilmaista välillä itseäni sanoin, joten sekin vähän eristää minua muista vaikka vaikutankin muuten ihan normaalilta.

Olen ilmeisesti viehättävä ja pidän ainakin itse itseäni kauniina. Miehiä kyllä olisi varmasti tarjolla mutta en oikein kehtaa päästä ketään lähelleni enkä yhden illan jutuista vaan tahdon elämääni aitoa yhteyttä, en pinnallisia suhteita. 

Olen myös todella vaikeista lähtökohdista ponnistanut ja ensimmäiset vuosikymmenet elämästäni ne asiat veivät hyvin paljon kapasiteettia, joten moni muu ns. normaali asia jäi aika keskeneräiseksi. 

Tulen kuitenkin hyvin toimeen itsekseni ja olen käynyt ison työn läpi itseni kanssa. Pärjään ja osaan olla yksin. Olen hyvin vahva mutta kyllähän tämä aika yksinäiseksi myös minut tekee. 

Minä nautin elämässä aika yksinkertaisista asioista. Liikkeestä, luonnosta, terveellisestä ja puhtaasta ruoasta, rauhasta, turvasta, kauneudesta. Minulla ei riitä kunnianhimoa oikein mihinkään uraan, rahaan tai vastaavaan. Töissä kyllä käyn mutta vain sen verran mitä täytyy.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksestasi huokuu elämänviisautta, oman itsen tuntemusta ja syvällinen arvomaailma. Sanalla sanoen olet aarre noin nuoreksi ihmiseksi. Kaikkea hyvää sinulle, ap!

M56

Voi miten kauniisti sanottu. Kiitos. 

Mukavaa ollut kuvailla ja avata hieman miten minä elämäni koen. Hyvä fiilis siitä, että on tullut näin asiallisia miehiä vastaamaan. 

Oikein hyvää iltaa ja jatkoa. - ap

Vierailija
22/29 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elät pääsi sisällä miten mahtaa suhde onnistua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksestasi huokuu elämänviisautta, oman itsen tuntemusta ja syvällinen arvomaailma. Sanalla sanoen olet aarre noin nuoreksi ihmiseksi. Kaikkea hyvää sinulle, ap!

M56

Mukavaa ollut kuvailla ja avata hieman miten minä elämäni koen. Hyvä fiilis siitä, että on tullut näin asiallisia miehiä vastaamaan. 

Kiitos sinullekin! Kyllä toisen ihmisen löytäminen, sellaisen oman sielunkumppanin ja vastinkappaleen, vain on aika keskeistä elämässä. Mutta kun huonoja kokemuksia tulee aika helposti, heittäytyminen etsimään ei ole ihan mutkatonta. Jos olet halukas kirjoittamaan, kaverihaku.net on helppokäyttöinen ja toimiva alusta ihmissuhteiden aloittamiseksi. Ystäviähän sen avulla ensisijaisesti haetaan, mutta ystävyys voi muuttua helposti elämänkumppanuudeksi! Tämä ihan vain siltä varalta, ettet ole sattunut kyseisestä sovelluksesta kuulemaan. :)

M56

Vierailija
24/29 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos elät pääsi sisällä miten mahtaa suhde onnistua

Niin. Elän paljon pääni sisällä ja tarvitsen oman rauhan ja tilan. Kuitenkin rakastan ajatusta siitä, että tapasin ihmisen, jonka kanssa olisi hyvä olla, olisi yhteys, jossa ymmärrämme toisiamme. Silloin olen hauska, leikkisä, jaan mielelläni ajatuksia suuntaan ja toiseen, nautin kyllä toisen seurasta tottakai. Kuitenkin olen rauhallinen, ei tarvitse olla mitään ihmeellisyyksiä. Voitaisiin olla luonnossa, mökkeillä, olla nuotion äärellä, tehdään ruokaa, hellyyttä, turvaa, olemista. Jaetaan elämä, nähdään sen kauneus. Sellaista. - ap

Vierailija
25/29 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M56

Kiitos sinullekin! Kyllä toisen ihmisen löytäminen, sellaisen oman sielunkumppanin ja vastinkappaleen, vain on aika keskeistä elämässä. Mutta kun huonoja kokemuksia tulee aika helposti, heittäytyminen etsimään ei ole ihan mutkatonta. Jos olet halukas kirjoittamaan, kaverihaku.net on helppokäyttöinen ja toimiva alusta ihmissuhteiden aloittamiseksi. Ystäviähän sen avulla ensisijais

Noin juuri. On paljon opettavaisia kokemuksia ollut ja tosiaan heittäytyminen ei käy enää niin heppoisesti kuin aiemmin. Yksin oleminenkin on kuitenkin ollut tärkeää ja tietää, että pärjää itsensä kanssa kyllä tässä elämässä. Kiitos vielä vinkistä! - ap

Vierailija
26/29 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on paljon samoja piirteitä. Osaan olla Työelämässä ihmisten kanssa. Tykkään liikkua monella eri tavalla. En koe olevani sellainen, että en kelpaisi miehille. 

Tarvitsen sielun yhteyden toiseen ja ehdokkaita on vähän. 

Vierailija
27/29 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minussa on paljon samoja piirteitä. Osaan olla Työelämässä ihmisten kanssa. Tykkään liikkua monella eri tavalla. En koe olevani sellainen, että en kelpaisi miehille. 

Tarvitsen sielun yhteyden toiseen ja ehdokkaita on vähän. 

Niin, ymmärrän. 

En minäkään ole kokenut ettenkö kelpaisi varsinaisesti miehille. Tottakai "kelpaan" mutta en tahdo vain kelvata. Tahdon, että minut nähdään, eli juurikin tuo sielunyhteys. Kuitenkin tiedostan, että minulla on vajavaisuuteni kuten kaikilla mutta itse en tosiaan ole kiinnostunut monestakaan yleisistä puheenaiheita, tapahtumista tai elämästä vaan enemmänkin niistä joista ei juuri puhuta. Siksi olen miettinyt, että onko minun vähän haastavaa lähteä deittimarkkinoille kun en oikein tiedä miten itseni toisin esiin. Mutta kuten tässäkin on jo huomattu niin kyllä fiksut, viisaat ihmiset tunnistavat ja osaavat lukea rivien välistä myös. 

Täytyy toivottaa sinullekin onnea sielunkumppanin löytämiseen! - ap

Vierailija
28/29 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis, että en ole kiinnostunut vallitsevista maailman aiheista ja uutisista juurikaan. Elämästä kyllä olen. Korjauksena vain. - ap

Vierailija
29/29 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerrot olevasi kyseenalaistava yhteiskunnallisia asioita kohtaan ja toivoisit pohtivaa miestä. Et sinä nyt ihan niin simppeliltä ja tietämättömältä vaikuta, kuin mitä väität olevasi. Ihmisillä vaihtelee mielenkiinnon kohteet, ei kai treffeillä ole pakko käydä keskustelua Hesarin kulttuurisivuista tai puolueväittelyä, moni mies ei varmaankaan edes toivoisi sellaista ensitreffeillä. 

Jos olet tosiaan ulkoisesti viehättävä ja omaat tunneälyä, nuohan piirteet helpottavat jo aika paljon. Paljon vaikeampaa sitä olisi löytää yhteyttä, jos on ruma ja sosiaalisesti kömpelö nainen.