Olen nainen, joka omaa tunneälyä ja on ulkoista viehätystä mutta muuten olen aika tietämätön mistään. En kehtaa olla deittimarkkinoilla.
Minua ei vain kiinnosta politiikka, talous, kielet, monetkaan asiat. Erityistä lahjakkuutta en ole löytänyt muuta kuin tunneälyltäni olen kehittynyt mielestäni melko hyväksi ja olen siinä mielessä ihmisten suhteen taitava. En kuitenkaan ole erityisen sosiaalinen vaan tarvitsen paljon omaa rauhaa. Elän ns. pääni sisällä. Minun on myös jostain syystä vaikea ilmaista välillä itseäni sanoin, joten sekin vähän eristää minua muista vaikka vaikutankin muuten ihan normaalilta.
Olen ilmeisesti viehättävä ja pidän ainakin itse itseäni kauniina. Miehiä kyllä olisi varmasti tarjolla mutta en oikein kehtaa päästä ketään lähelleni enkä yhden illan jutuista vaan tahdon elämääni aitoa yhteyttä, en pinnallisia suhteita.
Olen myös todella vaikeista lähtökohdista ponnistanut ja ensimmäiset vuosikymmenet elämästäni ne asiat veivät hyvin paljon kapasiteettia, joten moni muu ns. normaali asia jäi aika keskeneräiseksi.
Tulen kuitenkin hyvin toimeen itsekseni ja olen käynyt ison työn läpi itseni kanssa. Pärjään ja osaan olla yksin. Olen hyvin vahva mutta kyllähän tämä aika yksinäiseksi myös minut tekee.
Minä nautin elämässä aika yksinkertaisista asioista. Liikkeestä, luonnosta, terveellisestä ja puhtaasta ruoasta, rauhasta, turvasta, kauneudesta. Minulla ei riitä kunnianhimoa oikein mihinkään uraan, rahaan tai vastaavaan. Töissä kyllä käyn mutta vain sen verran mitä täytyy.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitat palstalle deitti-ilmosi?
Tässä mietin vain, että vaikutanko edes missään määrin kiinnostavalta ihmiseltä vai pitäisikö vain jatkaa erakkona. Tietenkin sopii sekin mutta sitten mietin, että viitsisikö kuitenkin kokeilla ja mennä sinne deittimarkkinoille. En oikein tiedä olenko liian tylsä vaikka omasta mielestäni sitä en ole mutta en kuitenkaan ihan normimeininkiin pysty samaistumaan. - ap
Kunpa joskus näkisikin noin kiinnostavan deitti-ilmoituksen. Kuulostaa poikkeuksellisen hyvältä ja kiinnostavalta. Sitä en tiedä, että millä prosentilla löytyy samalla aaltopituudella olevia miehiä deittiäpeistä. Veikkaan että ei montaa.
Vierailija kirjoitti:
Alettaisko me seukkaamaan?
Varasin jo.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa joskus näkisikin noin kiinnostavan deitti-ilmoituksen. Kuulostaa poikkeuksellisen hyvältä ja kiinnostavalta. Sitä en tiedä, että millä prosentilla löytyy samalla aaltopituudella olevia miehiä deittiäpeistä. Veikkaan että ei montaa.
Kiitos, tämä olikin erityisen mukava kuulla. Oletko sinä siis mies ja mielenkiinnosta kysyn minkä ikäinen olet? Itse olen kolmekymppinen. - ap
Ap listaa ongelmia, joita ei käytännössä ole olemassa, mikäli deittimaailmaa katsoo miesten silmin.
Varmaan 95% miehistä eivät välitä noista seikoista, joita ap listaa ongelmikseen, kun muu paketti tuntuu olevan kunnossa.
Päinvastoin, ap vaikuttaa enemmänkin tavismiehen toivenaiselta, jota joku mies vain larppaa kirjoituksellaan :)
Mikäli näin ei ole, niin laitapa ap samanhenkinen ilmoitus jonnekin deittiappiin. Saat miehistä seuralaisehdokkaita riesaksi asti, jos ulkonäkö on edes kohtuullisen ok.
Vierailija kirjoitti:
Ap listaa ongelmia, joita ei käytännössä ole olemassa, mikäli deittimaailmaa katsoo miesten silmin.
Varmaan 95% miehistä eivät välitä noista seikoista, joita ap listaa ongelmikseen, kun muu paketti tuntuu olevan kunnossa.
Päinvastoin, ap vaikuttaa enemmänkin tavismiehen toivenaiselta, jota joku mies vain larppaa kirjoituksellaan :)
Mikäli näin ei ole, niin laitapa ap samanhenkinen ilmoitus jonnekin deittiappiin. Saat miehistä seuralaisehdokkaita riesaksi asti, jos ulkonäkö on edes kohtuullisen ok.
No minä odotan mieheltä myös kykyä pohdiskella asioita, suoraselkäisyyttä ja henkistä kapasiteettia, eli en tahdo olla missään roolissa, jossa varsinaisesti täytän toisen tarpeita vaan olla ihminen, oma itseni ja että toinen voi sitä myös olla. Elämää yhdessä mutta ei siksi, että se perustuisi vain tarpeisiin. Eli minunkin on vaikea vähän löytää sieltä seasta ehkä heitä joiden kanssa klikkasi kunnolla ja väsyn jatkuvaan sosiaalisuuteen, joten en ainakaan jaksa kirjoitella eri ihmisten kanssa. Pitäisi tavata suoraan kahvilassa varmaan, jotta voi todeta heti, että osuuko kemiat yhteen.
Kuitenkin minut on tehnyt epävarmaksi juurikin tämä, että en sitten tiedä paljoa maailmasta koska minua ei vain kiinnosta. Pidän enemminkin rauhallisesta ja luonnollisesta elämästä. Olen aika vilpitön tyyppi ja hauskakin mutta tarvitsen tosiaan rinnalleni ihmisen, joka on myös yhteiskunnallisten asioiden ja muiden asioiden suhteen yhtä kyseenalaistava kuin itsekin ja elää mahdollisesti myös vähän sivusta tarkkailijana mutta kuitenkin hoitaa asiansa. - ap
Sun pillunpäällä käy varmasti mies jos toinen mielellään heilumassa, joten ilmoitusta vain kehiin.
No jos ap lähdetään siitä, että olet tosissasi nainen ja sitä mitä yllä kirjoitat.
Silloin deittiappien sijasta kannattaa kannattaa esim. harrastuskurssien tai yleisötapahtumien (matala osallistumiskynnys) kautta tutustua miehiin.
Olen itsekin sitä lajia, että elävä ensivaikutelma on tärkein, eikä sitä korvaa kuva tai esittelyteksti.
Harmi, ettei tavata koskaan luonnossa, mutta en jaksa oikeasti uskoa ap, että liian pitkään joudut sinkkuna kärvistelemään, jos olet edes vähän aktiivinen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, tämä olikin erityisen mukava kuulla. Oletko sinä siis mies ja mielenkiinnosta kysyn minkä ikäinen olet? Itse olen kolmekymppinen. - ap
Kyllä, mies olen ja 'jo' 46.
Vierailija kirjoitti:
No jos ap lähdetään siitä, että olet tosissasi nainen ja sitä mitä yllä kirjoitat.
Silloin deittiappien sijasta kannattaa kannattaa esim. harrastuskurssien tai yleisötapahtumien (matala osallistumiskynnys) kautta tutustua miehiin.
Olen itsekin sitä lajia, että elävä ensivaikutelma on tärkein, eikä sitä korvaa kuva tai esittelyteksti.
Harmi, ettei tavata koskaan luonnossa, mutta en jaksa oikeasti uskoa ap, että liian pitkään joudut sinkkuna kärvistelemään, jos olet edes vähän aktiivinen itse.
Niin, tuo on varmasti hyvä idea. En jaksa noita deittisivustoja ainakaan. Kuitenkin olen vähän varautunut tilaisuuksissa joissa on paljon ihmisiä mutta pienessä porukassa voin kyllä hyvin olla oma itseni ja loistan. Eli minun täytyy keksiä millaiseen pienen porukan tilaisuuteen tai harrastukseen itseni veisin. Kiitos sinulle kannustavista sanoista kaiken kaikkiaan. Toivotaan, että meille molemmille osuu kohdalle sellainen yhteys ja ihminen, joka tuntuu oikealta. - ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, mies ihan hyvässä iässä vielä. Paljon hyvää sinullekin elämääsi ja toivottavasti törmäät oikeanlaiseen kumppaniin. - ap
Anna kun arvaan;
Vihaat ICE:ä ja Trumppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, mies ihan hyvässä iässä vielä. Paljon hyvää sinullekin elämääsi ja toivottavasti törmäät oikeanlaiseen kumppaniin. - ap
Kiitos, samoin sinulle. Varmasti kohtaat vielä sopivan ihmisen joka arvostaa syvyyttäsi. Muuhun ei tietenkään pidä tyytyäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ok Pera.
Tämä ei ole Pera. Monesta pienestä seikasta voi sen päätellä. Mutta enpä viitsi ruveta niitä erittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan;
Vihaat ICE:ä ja Trumppia.
Jokainen sivistynyt ihminen inhoaa noita.
-Oikeistolainen mies
Kirjoituksestasi huokuu elämänviisautta, oman itsen tuntemusta ja syvällinen arvomaailma. Sanalla sanoen olet aarre noin nuoreksi ihmiseksi. Kaikkea hyvää sinulle, ap!
M56
Miksi laitat palstalle deitti-ilmosi?