Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, voisitko olla miehen kanssa johon ei voi nojata kun on paha mieli?

Vierailija
01.03.2026 |

Mies olisi siis itse niin herkkis ja heikko, että ei kykenisi olemaan sellainen turvallinen kallio. 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöönautti

Vierailija
22/35 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap eihän sun tarvitse osata mitään, olla vaan paikalla(an) ja kuunnella. Sellainen onnistuu kaikilta. Vähän voit taputtaa olalle tai silittää tukkaa, ei ole vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voisin, ei kukaan muu ole vastuussa tunteistani kuin minä. Paha mieli on oma kokemukseni, miksi sillä pitäisi ketään kuormittaa?

Kuulostaa ihan joltain terveydenhuollon kliiniseltä tekstiltä. 

Minä ainakin olen ihminen ihmiselle. 

Minä taas en keksi yhtäkään syytä sille, miksi jonkun toisen pitäisi kannatella minua pikkuasioissa? Paha mieli on jotain niin keksittyä, että ei sillä pidä muita rasittaa.

Vierailija
24/35 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole saanut lapsena rakkautta? Olet narsisti/psykopaatti? Miten on? Yleensä opitaan lapsuudessa. 

Vierailija
25/35 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vasta on mahtavia kumppaneita, jotka ottaa henkilökohtaisena loukkauksena sen, että toisella on paha mieli. 

Vierailija
26/35 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tyytyisi tunnekylmään puolisoon. Itse olen herkkä ja vahva. Osaan näyttää, kohdata ja tuntea kaikki tunteeni. 

Vierailija
27/35 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voisin, ei kukaan muu ole vastuussa tunteistani kuin minä. Paha mieli on oma kokemukseni, miksi sillä pitäisi ketään kuormittaa?

Kuulostaa ihan joltain terveydenhuollon kliiniseltä tekstiltä. 

Minä ainakin olen ihminen ihmiselle. 

Minä taas en keksi yhtäkään syytä sille, miksi jonkun toisen pitäisi kannatella minua pikkuasioissa? Paha mieli on jotain niin keksittyä, että ei sillä pidä muita rasittaa.

Ehkä olet tunnekylmä. Muilla ihmisillä on kuitenkin tunteita. Empatiaa. Ihmisyyttä. 

Vierailija
28/35 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole herkkis eikä heikko, ei kyllä turvallinen kalliokaan, vaan yksinkertaisesti empatiakyvytön

Vierailija
29/35 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💀

Vierailija
30/35 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Mitä järkeä on olla parisuhteessa, jos ei voi toiseen luottaa? 

Vierailija
31/35 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 20 v sellaisen miehen kanssa jolle on turha mennä itkemään. Lohtua et saa. Mutta kestän sen, koska olen ymmärtänyt että heidän perheessä ei oltu läheisiä eikä hellyys ollut tapa eikä tunteista puhuminen.

Samanlainen oli minun pska perhe. Mutta minä otin opiksi enkä halua olla sellainen. Miehet toki ei osaa.

Tuollaisen aloituksessa kuvatun miehen kanssa en voisi olla. En siedä nössöjä.

Vierailija
32/35 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tälläisessä suhteessa. Jos itken, tai murrun mies saattaa suuttua. Ei kestä minua heikkona. Ihmekös kun oma olo on koko ajan melko huono. Olen toki opetellut löytämään turvan tunteen itsestäni, enkä näytä hänelle omaa pahaa oloani koska todennäköisesti hän pahentaa sitä sanoillaan lisää 

Vierailija
33/35 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on lopulta itse vastuussa henkisestä jaksamisestaan ja keneenkään toisen harteille sitä ei voi laittaa.

Vierailija
34/35 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska minäkin tarvitsen välillä tukea.

Ainoa tilanne, jossa aikuinen ei voi odottaa tukea omille tunteilleen ja jaksamiselleen läheisessä ihmissuhteessa on vanhempi-lapsi suhde.

En siis halua miestä, joka on lapsen asemassa.

Vierailija
35/35 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mieli? Mitähän ap sillä tarkoittaa? Itselle paha mieli tarkoittaa pientä arjen harmistusta, vaikka minulla nyt kaksi päivää kestäneet pahat kuukautiskivut ovat saaneet aikaan pahan mielen, kun en ole saanut tehtyä kaikkea sitä mitä olin ajatellut. En kaipaa pahaan mieleen mitään erityisempää tukea toiselta ihmiseltä. Se on vain tunne. Enemmänkin alkaisi ärsyttämään jos toinen alkaisi paapomaan ja ylireagoimaan vain siksi, että minulla on paha mieli.