Mies kävi kahdestaan lounaalla naispuolisen työkaverinsa kanssa
Sunnuntaina. Onko tuo mielestäsi outoa? Mies kerto, että suunnittelivat jotain tärkeää projektia joka alkaa ensi viikolla. Me söimme lasten kanssa makaronilaatikkoa kotona. Pitäisikö huolestua? Voiko mies ja nainen olla vain "työkavereita".
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Huolestu ennemmin siitä, että syötät lapsillesi makaronilaatikkoa. Se on niin ravinneköyhää, että on korkea riski sille, että lapsistasikin tulee imbesillejä.
Kun käytetään vähärasvaista jauhelihaa ja munamaitoa on terveyspommi! Porkkanaa kylkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestu ennemmin siitä, että syötät lapsillesi makaronilaatikkoa. Se on niin ravinneköyhää, että on korkea riski sille, että lapsistasikin tulee imbesillejä.
Makaroonilaatikosta tämän tiesi provoksi
Ja siitä että sunnuntaisin lounas olisi kylläkin brunssi, missä kävisivät syämässä ja sit jossain peuhaamassa irl
Vanhan kansan ihmisenä mulla aamupala, lounas, päiväkahvi, päivällinen ja iltapala. Oli arki tai pyhä. Enkä oo edes vanha. Vm-71
Entä jos mies olisi käynyt suunnittelemassa seuraavan viikon töitä lounaalla miespuolisen työkaverin kanssa, olisiko se häirinnyt samalla tavoin?
Miehellä = ei voi olla naispuolisia kavereita
Naisella = voi olla paljonkin miespuolisia kavereita
Projektityö on tuollaista. Kaikkea ei voi suunnitella ja toteuttaa ma-pe 8.00-16.30.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerrot naisen mitat (pituus/paino) ja arviosi ulkonäöstä asteikolla 1-10, voin vastata kysymykseen rehellisesti. Kyllähän siinä aina on pientä sähkö ilmassa, kun viettää aikaa kahden kesken viehättävän nuoren naisen kanssa.
Perheellinen Mies37
Heh, kyllä ne miehenkin mitat vaikuttaa asiaan, ei sitä sähköä minkä tahansa lössykän kanssa muodostu.
No lounas on aika perus työjutuissa. Syöväthän he lounasta joka päivä muutenkin samaan aikaan. Ja lounaalla käydään työn merkeissä vähän vieraampienkin kanssa. Illallinen olisi jos vähän oudompaa.
Tästä tulikin sitten makaronilaatikkoketju :)
Provohan tämä on mutta oikeasti: Mielestäni työkaverit voivat käydä yhdessä arkilounaalla, olivat sitten mies- tai naisoletettuja. Ja myös illallisella jos työpaikalle tulee vieraita, tosin silloin ainakin puolison työpaikalla lähtee useampi syömään. Jos olisi perheellinen mies ja nainen kahdestaan niin arvostaisin sitä että mies tulisi autolla tai ei joisi alkoholia, voitaisiin syödä ja vaihtaa kuulumiset tunnissa. Voisin itse käydä työmatkalla yksinkin syömässä.
Ei lounaita syödä muuten vaan. Töitä voi suunnitella työpaikalla. Eli tapailevat ja panevat. Esimerkiksi en ole itse koskaan syönyt lounasta naispuolisen työkaverin kanssa. Ja olen nähnyt miten muut tekee. Halailevat naispuolisia työkavereita vaikka ovat naimisissa. Työasiat hoidetaan työpaikalla eikä ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei lounaita syödä muuten vaan. Töitä voi suunnitella työpaikalla. Eli tapailevat ja panevat. Esimerkiksi en ole itse koskaan syönyt lounasta naispuolisen työkaverin kanssa. Ja olen nähnyt miten muut tekee. Halailevat naispuolisia työkavereita vaikka ovat naimisissa. Työasiat hoidetaan työpaikalla eikä ravintolassa.
Voi kuule! Halaan aina hyviä kavereitani, niin naisia kun miehiäkin, kun nähdään. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä kohta 20v, eikä minulla ole koskaan ollut suhdetta kenenkään työkaverini kanssa. Olen halaillut kavereita myös mieheni nähden. Mitäpäs siihen sanot?
Ei meilläkään, mutta ei se estä tekemästä töitä sunnuntaina ja tekemästä sen verran vähemmän sitten seuravaalla viikolla.