Mies kävi kahdestaan lounaalla naispuolisen työkaverinsa kanssa
Sunnuntaina. Onko tuo mielestäsi outoa? Mies kerto, että suunnittelivat jotain tärkeää projektia joka alkaa ensi viikolla. Me söimme lasten kanssa makaronilaatikkoa kotona. Pitäisikö huolestua? Voiko mies ja nainen olla vain "työkavereita".
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä mies, jos työasioita hoitaa vapaapäivänä. Siinä sulla miettimistä vaikka provohan tämä on.
Kuka sanoo että se on vapaapäivä?
Monelle on, ei kaikille.
Ap:n miehelle taitaa olla vapaapäivä, kun tästä tällainen aloitus postataan.
Oli kai se makaroonilaatikko sentään hyvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä mies, jos työasioita hoitaa vapaapäivänä. Siinä sulla miettimistä vaikka provohan tämä on.
Monelle on, ei kaikille.
No miksi ap erikseen mainitsee, että : Sunnuntaina. Onko tuo mielestäsi outoa?
Jos tavallinen työpäivä, niin miksi ihmetellä, että sunnuntaina?
Varmaan samasta syystä että ap mainitsi hänen ja lasten syöneen makaronilaatikkoa. Onko se mielestäsi outoa?
Tärkeä projekti on tietenkin uusien veronmaksajien luominen. Sinällään ihan oikealla asialla ollaan mutta tragedia sinun kannaltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelle on, ei kaikille.
Ap:n miehelle taitaa olla vapaapäivä, kun tästä tällainen aloitus postataan.
Ap:lla ei taida olla mitään miestä, vaikka aloituksen postasikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelle on, ei kaikille.
No miksi ap erikseen mainitsee, että : Sunnuntaina. Onko tuo mielestäsi outoa?
Jos tavallinen työpäivä, niin miksi ihmetellä, että sunnuntaina?
Varmaan samasta syystä että ap mainitsi hänen ja lasten syöneen makaronilaatikkoa. Onko se mielestäsi outoa?
Mielestäni pelkkä sivuhuomautus ja uhriutuminen. Enemmän ap on huolissaan, että toinen käy sunnuntaina lounaalla työkavereidensa kanssa.
Olen käynyt työkaverin kanssa kahden syömässä vkl ihan kaveripohjalta. Hän nainen ja minä mies. En tiedä onko hänellä ollut tunteita, mutta itselläni ei. Hyvä tyyppi, hauskaa läppää, mutta naisena aivan vääränlainen eli en panisi, näin miesten kielellä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, että ollaan maailmansodan partaalla, ja sinä jankkaat jostain ukosta?!?
Älä liioittele. Ei tässä olla "maailmansodan partaalla".
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt työkaverin kanssa kahden syömässä vkl ihan kaveripohjalta. Hän nainen ja minä mies. En tiedä onko hänellä ollut tunteita, mutta itselläni ei. Hyvä tyyppi, hauskaa läppää, mutta naisena aivan vääränlainen eli en panisi, näin miesten kielellä.
Miksi uhraat vapaa-aikaa työkaveriin viikonloppuna?
Onko mielestäsi outoa, että joku tekee tällaisen aloituksen, ja itse poistuu ketjusta vastaamatta mihinkään?
Voisin käydä viikonloppuna syömässä työkaverin kanssa, jos olisi jotain suunniteltavaa ensi viikoksi. Terv. nainen miesvaltaisella alalla (jos sillä on mitään väliä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi uhraat vapaa-aikaa työkaveriin viikonloppuna?
Juurihan hän sanoi, että se on hyvä tyyppi. Aika monelle ne työkaverit on kavereita muutenkin. Itselle ainakin jäänyt paljon hyviä ystäviä entisistä työkamuista.
Vierailija kirjoitti:
Voisin käydä viikonloppuna syömässä työkaverin kanssa, jos olisi jotain suunniteltavaa ensi viikoksi. Terv. nainen miesvaltaisella alalla (jos sillä on mitään väliä)
Siis vapaa-ajalla miettisit työasioita?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, että ollaan maailmansodan partaalla, ja sinä jankkaat jostain ukosta?!?
No onhan se parempi tämä selvittää ennen sen maailmansodan alkua, ettei jää vaivaamaan!