minun käy niin sääliksi niitä suomalaisia jotka ovat jumissa dubaissa :(
Ihan kauheaa, melkein sota alue ja lapsia siellä!! Järkyttävää. Miksi Ulkoministeriö ei tee mitään asialle ja hae heitä sieltä sotatantereelta heti!?! Ajatelin laittaa kansalaisadressin menemään ja mielenosoitus eduskunta talon eteen!
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Meidän tiimin pahin lomaetuilija teki sen taas ja sai lomaksi koko talvilomaviikon, kun on jo viime vuonna varattu koko perheelle reissu Dubaihin. Joten taas pomo heltyi. Jos lusmu ei ole huomenna töissä, niin minä en ainakaan ota yhtäkään hänen hommaansa hoitaakseni.
Työstä kieltäytyminen on irtisanomisperuste. Ja nykyäänhän riittää ihan sekin, että pomoa vituttaa sun typeryys. Harmi ettet ole Dubaissa nyt. Saisit itse matkaa pidennetyn lomasi koska sotatila on vakuutusyhtiöiden yleinen force majeur-peruste jättää korvaamatta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Typerää vitsailla ihmisten hädällä.
Ihan sama, jos on niin hullu että matkustaa muslimimaihin, niin en kyllä koe mitään sympatiaa.
Dubain veteraaneille
mitali itsenäisyyspäivänä.
Sieppi, Kananen, Suvi Pitkänen ja mitä niitä on:)
.
.
Miten ihmiset voi olla niin pihalla, ettei tästä(kään) tilanteesta ollut harmainta aavistustakaan??
Itse en lue läheskään joka päivä edes uutisten otsikoita, mutta olisin tiennyt, ettei lähi-idän suuntaan ole nyt mitään asiaa.
Kuinka tynnyrissä täytyy elää, ettei tippakaan pysy kärryillä ja miten se todellisuudessa tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Itsehän ette koskaan ole tehneet tai tule tekemään yhtäkään virhettä elämässänne.
On ollut tapana myöntää omat virheet, eikä ainakaan valittaa niiden ikävistä seurauksista somessa. Sillä lailla elämästä oppii vähitellen aina jotain uutta.
Ei sinne muut mene kuin persut. Aivan sama vaikka jäisivät sinne ja hautautuisivat hiekkaan maailman suurimman ostarin saatua täysosuman.
Joo hyvä idea, ulkoministeri voi vaikka taksilla hakea ne pois. Ottakaa Issakaisen taksi, se on entinen rallikuski.
Kivat tennis ottelut oli silti, eli ei noilla ole mitään hätää.
Suomenkaan edellisestä sodasta ei ole kuin 80 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on Suomen lähetystö vastannut samantapaisessa tilanteessa että evakuointi ei kuulu toimenkuvaansa. Onneksi kuului Ruotsin lähetystön tehtäviin, eikä näkynyt edes haittaavan että olin suomalainen. Sverige!
Tämä erinomainen palsta pudotti pois kolme punaista sydäntä, joten: Heja Sverige!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän tiimin pahin lomaetuilija teki sen taas ja sai lomaksi koko talvilomaviikon, kun on jo viime vuonna varattu koko perheelle reissu Dubaihin. Joten taas pomo heltyi. Jos lusmu ei ole huomenna töissä, niin minä en ainakaan ota yhtäkään hänen hommaansa hoitaakseni.
Työstä kieltäytyminen on irtisanomisperuste. Ja nykyäänhän riittää ihan sekin, että pomoa vituttaa sun typeryys. Harmi ettet ole Dubaissa nyt. Saisit itse matkaa pidennetyn lomasi koska sotatila on vakuutusyhtiöiden yleinen force majeur-peruste jättää korvaamatta mitään.
Tämäkin tulee aivan takuuvarmasti tietylle porukalle isona yllärinä, ettei se matkavakuutuskaan tässä kohtaa korvaa yhtään mitään. Joskus pitäisi ihan itse tajuta, mitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Sinä se vasta tyhmä olet.
Lähi-itä ollut jo pitkän aikaa levoton. Ja koko Trumpin uuden pressakauden ajan tämä on ollut mahdollista, joten en ikinä olisi lähtenyt mihinkään tuonne.
Toki ei Lähi-itä kiinnosta muulloinkaan, eipä sillä.
Joten kyllä kaikkien pitäisi osata sen verran ajatella, että miettii matkakohteita vähän tarkemmin ja ainakin, jos vielä lapsia mukana.
Vierailija kirjoitti:
Oliko dubain matkustustiedotteissa finnairin sivulla varoituksia ennen tätä
Turha yrittää edes kaataa syytä Finnairin niskaan, tyhmät etsii aina syyllisen eivätkä huomaa mitä itse tuli tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootti lähtisi tuonne.
No eihän sinne muita ole lähtenytkään.
Noku... Pitäähän ihmisten saada matkustaa ympäri maailmaa.
Tämmösenä aikana arvaa lähteä edes Ruottin risteilylle, vielä vähemmän Tallinnaan, ettei oo kohta venäläisen sukellusveneen kyydissä viimeisellä matkallaan.
Rupesin kans miettiin, onko meidän seudulta tuolla nyt jotain tuttuja, kun täällä oli hiihtolomaviikko nyt tää 9 eli olisivat voineet olla nyt palaamassa. Ja tiedän lasten kavereiden perheitä, jotka on aiemmin olleet tuolla, ihan fiksun oloista ja koulutettua väkeä tohtoreihin asti jopa mutta... niin, muistan lapsena miten harmitti, kun omat vanhemmat peru meiltä Kyproksen reissun jonkun sodan takia. Että on ne olleet kuitenki fiksuja, ihan kansakoulupohjalat.
Itsehän ette koskaan ole tehneet tai tule tekemään yhtäkään virhettä elämässänne.