minun käy niin sääliksi niitä suomalaisia jotka ovat jumissa dubaissa :(
Ihan kauheaa, melkein sota alue ja lapsia siellä!! Järkyttävää. Miksi Ulkoministeriö ei tee mitään asialle ja hae heitä sieltä sotatantereelta heti!?! Ajatelin laittaa kansalaisadressin menemään ja mielenosoitus eduskunta talon eteen!
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Oliko tästä joku tieto, et tälläistä tulis tapahtumaan vai miksi ihmiset sanoo "mitäs läksit"
Kannattaisiko joskus vaikka katsoa uutisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tästä joku tieto, et tälläistä tulis tapahtumaan vai miksi ihmiset sanoo "mitäs läksit"
Katson ja koko ajan sitä uhkaillaan vaikka mitä että isketään ensin oli että eurooppa. ja sitten että Suomeen ja sit gröönlaanti. Mistä sitä voi tietää minne voi matkustaa?
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat juuri sitä porukkaa, jota ei kiinnosta yhtään seurata maailman tapahtumia, ja kaikki ikävät uutiset ohitetaan "iltapäivälehtien pelonlietsontana". Tyhmiä ihmisiä. Mitäs läksivät, ja ylipäätään voisi kyseenalaistaa tuollaisten järjestelmien tukemista lomailemalla.
Lähi-idän tilanneta ei tule niin aktiivisesti seurattua, mutta israelilainen (?) Youtubettaja Jukka Nieminen mainitsi kolmatta viikkoa ennen hyökkäystä jotta tällaista on odotettavissa ja kun sain selville että F-22 ja ilmatankkauskalustoa siirrellään, olin varma että pian tetsataan ja kovaa. Joskus ysärillä yksi äijä puhui töissä että hän kuuntelee uutiset vähintään kerran päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He vaan jatkavat lomaansa lämpimässä.
Instassa lukee DUBAIN VETERAANIT🤣
Lohkaisit pahan!
Toivottavasti jäisivät sinne pysyvästi. Ei paljoa empatiaa irtoa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko dubain matkustustiedotteissa finnairin sivulla varoituksia ennen tätä
Joo, ei missään tapauksessa ole ihmisen velvollisuus olla edes auttavasti asioista itse selvillä, vaan kyllä tämäkin on Finnairin vika!
Dubain veteraaneille mitali itsenäisyyspäivänä. Sieppi, Kananen, Suvi Pitkänen ja mitä niitä on:)
Meidän tiimin pahin lomaetuilija teki sen taas ja sai lomaksi koko talvilomaviikon, kun on jo viime vuonna varattu koko perheelle reissu Dubaihin. Joten taas pomo heltyi. Jos lusmu ei ole huomenna töissä, niin minä en ainakaan ota yhtäkään hänen hommaansa hoitaakseni.
Kana Auri ottaa tatuoinnin.
Dubai survivor.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy sääliksi yhtään, jos on niin typerä että tuonne lähtee niin ihan sama.
Sinnehän lensi finnairin kone? Onko finnair siis myös tyhmä?
Ei. Joillain ihmisillä voi olla painavia syitä esimerkiksi työn tai perhesiteiden merkeissä matkustaa tuonne. Silloin tarvitaan liikennettä. Tyhjänpäiväiselle lomalle lähteminen juuri tuonne on jokaisen omalla vastuulla.
Jos tulee nälkä niin voivat juoda sheikin pissaa portapotty-juhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Kana Auri ottaa tatuoinnin.
Dubai survivor.
Auri voitaisiin ylentää Suomen marsalkaksi tämän sotakokemuksensa perusteella.
Typerää vitsailla ihmisten hädällä.
Vierailija kirjoitti:
Jo parin viikon ajan USA keskitti laivastoa ja ilmavoimia alueelle eli ei voi olla yllätys jos vähänkään seuraa edes suomalaista mediaa. Ja yleisemmin miksi mennä koskaan ensimmäiseenkään muslimivaltioon turistiksi?
Minulle on Suomen lähetystö vastannut samantapaisessa tilanteessa että evakuointi ei kuulu toimenkuvaansa. Onneksi kuului Ruotsin lähetystön tehtäviin, eikä näkynyt edes haittaavan että olin suomalainen. Sverige!
Vierailija kirjoitti:
Trumpin uhoaminen ja Israelin yleinen taipumus tehdä kansanmurhaa aina kun tekosyitä ilmenee. Yhdessähän ne toimii ja nytkin tähtäimessä on varastaa Iranin öljyt Trumpille.
Vierailija kirjoitti:
Meidän tiimin pahin lomaetuilija teki sen taas ja sai lomaksi koko talvilomaviikon, kun on jo viime vuonna varattu koko perheelle reissu Dubaihin. Joten taas pomo heltyi. Jos lusmu ei ole huomenna töissä, niin minä en ainakaan ota yhtäkään hänen hommaansa hoitaakseni.
No ei hän lusmuile, jos on lomalla. Itsellesi vaan kuoppaa kaivat, jos jätät työt tekemättä. Yhtä hyvin hän voisi olla sairauslomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson ja koko ajan sitä uhkaillaan vaikka mitä että isketään ensin oli että eurooppa. ja sitten että Suomeen ja sit gröönlaanti. Mistä sitä voi tietää minne voi matkustaa?
Tuo on teidän persujen ongelma. Me vihreät ei reissata. Persuistakin vain ne harvat työssäkäyvät eli maan hallitus reissaa. Toivoisin, että Purra osaisi mennä johonkin mihin tulee täysosuma.
Vierailija kirjoitti:
Typerää vitsailla ihmisten hädällä.
Tämä on omasta tyhmyydestä johtuva oikein kliseinen first world problem, eikä mikään oikea hätä.
Kuinka niin? Ei tuolla ole turisteilla mitään hätää.