minun käy niin sääliksi niitä suomalaisia jotka ovat jumissa dubaissa :(
Ihan kauheaa, melkein sota alue ja lapsia siellä!! Järkyttävää. Miksi Ulkoministeriö ei tee mitään asialle ja hae heitä sieltä sotatantereelta heti!?! Ajatelin laittaa kansalaisadressin menemään ja mielenosoitus eduskunta talon eteen!
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Typerä trolli. Ainakin toivottavasti. Jos lähtee vapaaehtosesti tuonne näinä aikoina, saa syyttää vain itseään.
onko sinulla syddäntä ollenkaan?!
Mulla ei, mitäs läksit, kikkeliskokkelis.
Minulla ei käy sääliksi. Saavat muutaman lomapäivän lisää samaan hintaan.
Oliko tästä joku tieto, et tälläistä tulis tapahtumaan vai miksi ihmiset sanoo "mitäs läksit"
Dubaiseen tai Dohaiseen lähtöä suunnitellessa oli kyllä tietoa noista joukkojen keskityksistä hyökkäysasemiin.
Minä soitin jo Jari saariolle ja lupasi lähteä sinne suuntaan soutelemaan...ottaa sitten kyytiin niin monta kuin mahtuu!
Jotkut ihmiset on kyl sydämettämiä. Eivät sanoisi tuollaisia asioita jos vaikka oma lapsi ois tuolla nyt
Kyllä, ovat varmasti niitä suurimpia kärsijöitä tässä! 😂
He vaan jatkavat lomaansa lämpimässä.
Kyllä tyrkkyjä varoteltiin, mut aivot ei toimi.
Nämä ovat juuri sitä porukkaa, jota ei kiinnosta yhtään seurata maailman tapahtumia, ja kaikki ikävät uutiset ohitetaan "iltapäivälehtien pelonlietsontana". Tyhmiä ihmisiä. Mitäs läksivät, ja ylipäätään voisi kyseenalaistaa tuollaisten järjestelmien tukemista lomailemalla.
Vierailija kirjoitti:
Instassa lukee DUBAIN VETERAANIT🤣
Onhan tuosta puhuttu jo pidempään, pakkoko sinne oli mennä ? Kenellekään ei tullut yllätyksenä
Ei käy sääliksi yhtään, jos on niin typerä että tuonne lähtee niin ihan sama.
Jos on niin mauton ja typerä että matkustaa Dubain kaltaiseen keinotekoiseen sortajapersereikään, sietää jäädäkin sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instassa lukee DUBAIN VETERAANIT🤣
Ihan samaa sarjaa kuin Kannaksen tai Raatteentien veteraanit, älä nyt vähättele! 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei käy sääliksi yhtään, jos on niin typerä että tuonne lähtee niin ihan sama.
Sinnehän lensi finnairin kone? Onko finnair siis myös tyhmä?
Oliko dubain matkustustiedotteissa finnairin sivulla varoituksia ennen tätä
Typerä trolli. Ainakin toivottavasti. Jos lähtee vapaaehtosesti tuonne näinä aikoina, saa syyttää vain itseään.