APUA apua! Mun pitäisi tehdä gradua mutten pääse irti av:lta!
Tämä on vaan niin paljon helpompi ja hauskempi vaihtoehto.
Antakaa mulle itsekuria!
Pitäisi nyt sulkea kone ja lukea omaa tekstiä ja pari kirjaa. En varmaan ikinä pääse kirjoittamaan sitä gradua, koska kun koneen avaa, niin jotenkin eksyn heti nettiin :(
Kone kiinni lukeminen sujuu, mutta mun kädet ei suostu sulkemaan konetta!
Voi kun av menisi pariksi kuukaudeksi tukkoon...
Kommentit (15)
Pyydä sitä laittamaan salasana koko vauva-palstalle, äläkä anna purkaa sitä kuin korkeintaan viikonlopuiksi :D Mulle se tehosi hyvin, nyttemmin olen käynyt täällä päiväsaikaan enää tosi satunnaisesti ilman salasanaakin. Vieroitus siis toimi ;) Tosin totaalivieroituskaan ei olisi pahitteeksi, on tää sen verran turhaa ajankulua...
Järkyttävää on ollut huomata, millaisia ihmisiä suomalaisiin mahtuu! Noihin " amisprototyyppeihin" kun ei tule törmättyä IRL... Oikeassa elämässä ei ahdista koskaan, mutta täällä useinkin, jos uskoo edes puolienkaan kommenteista olevan tosissaan kirjoitettuja.
pitää tosiaa tehdä jotakin radikaalia. Kirjastoon en voi mennä, koska kaikki materiaali on kotona. mutta ehkäpä vaan pyydän miestä aamuisin piilottamaan modeemin ;)
Mua ainakin suorastaan nolotti löytää itseni täältä ala-arvoisia juttuja tursuaalta palstalta päivä toisensa jälkeen... Mutta riippuvuudesta pääsee kahdella tavalla irti:
1) Avaa netti vasta ruokiksella. Kun tartut ensin gradukirjoihin, siihen hommaan uppoutuu helposti ihan huomaamattaan :)
2) Pidä totaalivieroitusta n. viikko, sen jälkeen nämä jutut ei voisi enää vähempää kiinnostaa... Laita tosiaan vaikka se lukko!
tänne jonkun lukon?
Ja mies ei tosiaan osaa näitä juttuja mua paremmin, eli valaiskaa. (En kyllä edes kehtaa kertoa miehelle että roikun täällä pari tuntia päivittäin...)
Aihe on ok, ja olen kirjoittanut " jo" 30 sivua enkä käy vaihtamaan. Mulla intresseissä tasan yksi asia: saada FM-paperit ulos. En tähtää tutkijan uralle, riittää että perheessä on yksi. Olen aloittanut gradun ennen ekaa lasta v. 2003, eli tosiaan jo korkea aika valmistua! Toinen lapsi tulossa syksyllä, ja tässä välissä se gradu nyt vaan on puskettava ulos!! Muuten olen ikuinen HuK.
yhyy. Noh, neuvokaan mulle se lukko / salasanajuttu.
ap
vielä vähän, eli miten saan lukkoon tämän av:n? Tai missä olisi ohjeet?
vuos sittenkin kesken, kun en enää ennen synnytystä jaksanut, ku oli tuplat tulossa. Nyt sitten oon tehnyt noin 50 sivua, mutta ei ehdi tän kevään palautukseen. Se on meinaan kai täl viikolla. Voin tehdä vain iltaisin ja aika paljon on muutakin tekemistä...
Eikä tosiaan gradunteon este ole välttämättä aiheen puuduttavuus, mä ainakin tein gradua aina ihan innosta puhuen, kunhan pääsin vauhtiin! Mutta se aloittamisen kynnys... se vaan on toisilla varmaan korkeampi kuin toisilla. Ja tää av turruttaa oikeesti aivot, en tajua miksi mä nytkin tas roikun täällä. Tästä tulee vain kiukkuiseksi :(
Se lukon tekeminen oli kuulemma ihan helppoa, ja salasanalla sen sai poistettua joko kokonaan tai hetkeksi. Ja se salasana oli mulle ainakin täyttä hepreaa, eli en päässyt tänne, vaikka pari kertaa kokeilin ihan tuurilla pistää jotain! Noloa tunnustaa niin kova riippuvuus :D
humanistinen. En viitsi kertoa tarkemmin... En halua tuttuja ilkkumaan...
ap
miehesi voi jeesata!
Odottelen ohjeita siis huomisaamuun (en tule illalla koneelle enää) :)
Tänään taisi gradunteko ollakin tässä. Lounasaika kolkuttaa ja sitten pitää kiitää käymään kaupungilla asioilla (tosin bussissa voi lukea, ei pääse av:lle...) ja sitten hakea lapsi päiväkodista... Ja se päivä oli siinä.
ap
Kun oot tehny gradua esim. sivun tai lukenut jotain kirjaa 50 sivua, saat käydä 15 min AV:lla=)
paikalla ketään joka osisi neuvoa sen nettilukon tekemisen?
Tänään sain tosin pari tuntia luettua :)
Ensin roikuin tosin täällä lähes saman ajan.. .:(
ap
täällä mä taas roikun... Nyt tosin odottelen jos olet sanut ohjeita ;)