Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelly Osbourne näköjään sittten poistattanut poskensa

Vierailija
01.03.2026 |

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://people.com/kelly-osbourne-weight-loss-what-to-know-11776193

Ihan kuin ois tehty joku kalloimu. Pään muoto kuin eri ihmisellä. 

Vierailija
62/77 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://people.com/kelly-osbourne-addresses-disgusting-body-shaming-com…

"Kelly Osbourne Slams 'Disgusting' Body-Shaming Comments About Her Recent Appearance: 'No One Deserves This Abuse' "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivonsa.

Vierailija
64/77 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee hänestä mieleen edesmennyt A.Laiho ennen kuolemaansa viisi vuotta sitten.

Vierailija
65/77 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kelly Osbourne Slams 'Disgusting' Body-Shaming Comments About Her Recent Appearance: 'No One Deserves This Abuse' "

"Osbourne advised that everyone who is writing "sick comments" about her "need to take a strong, hard look" at themselves "because those things you say about me is how you feel about yourself," she said."

Vierailija
66/77 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tulee surulliseksi kun katsoo, millaiseksi ihminen on pilannut ulkonäkönsä. Kelly oli tosiaan pyöreämpänä upea ilmestys, todella kaunis. Pyöreät kasvot tekivät hänen terveen näköiseksi. Nyt ei voi kyllä sanoa enää samaa.

Vierailija
67/77 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli käytössä loisdieetti eli nieltiin kapseleita joissa oli jotain loismatojen munia. Kun oltiin laihduttu tarpeeksi, matokuuri. 

Vierailija
68/77 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulle kävi samoin, kun aloitti ozempicin. Hänellä oli valtavan kauniit korkeat poskipäät ja nyt hänellä on kuoppainen lattanaama. Poskipäineen hän näytti ennen kolmekymppiseltä (on viiskymppinen), nyt näyttää ikäistään vanhemmalta. Minulla ei ole niin korkeat poskipäät kuin hänellä, enkä olisi koskaan luopunut sellaisista. Hänen pieni nenänsä näyttää nyt siltä, kuin se olisi eksynyt kuoppa-aavikolle. Huulet venähtäneet oudoiksi, mitä nyt kaikilla ozempic-naamoilla on. 

Vierailija
69/77 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelly oli kaunis vähän pyöreillä poskilla. 

Kelly tosiaan oli kaunotar pikkuisen pulleana tyttönä! Pieni pyöreys puki häntä loistavasti. 

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQDKyPhzitfSTc67vk…

Tässä oli vielä oikeesti kaunis. 

Vierailija
70/77 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa Ozzy voisi jotenkin toiselta puolelta lähettää apua rakkaalle tyttärelleen. 

Minä olin aikoinaan vähän samassa tilanteessa henkisesti kuin Kelly, kun isäni kuoli. Ei sitä jälkeenpäin voi ymmärtää miten se otti niin koville, meinasin kuolla itsekin, ratkesin juomaan päivittäin ja kokeilin  amfetamiinia, ne rahat joita isältä perin (6 tuhatta euroa) meni sen sileän tien amfetamiiniin, kun olin lyöttäytynyt yhden narkkarin seuraan. Jokatapauksessa asia on näin, rukoilin epätoivoisena että isä auttaisi minua, tai pyysin, juttelin usein isälle kännissä silloin,  jonkun ajan päästä apu tulikin, ei heti mutta parin vuoden kärsimysten päästä, yhden uppo-oudon ihmisen muodossa.. Ja sitä myöten minusta tuli äiti ja elämäni sai tarkoituksen ja nykyään olen jo mummokin ja en kuollut nuorena suruun ja vaikeaan masennukseeni.  Edelleen tunnen vahvasti että isäni kuunteli ja auttoi rajan takaa. Toivottavasti Ozzykin keksisi keinon auttaa Kellyä rajan takaa. 

Vierailija
71/77 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu elämään tämän vuoden loppuun.

Vierailija
72/77 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Osbourne advised that everyone who is writing "sick comments" about her "need to take a strong, hard look" at themselves "because those things you say about me is how you feel about yourself," she said."

Kiitos hyvää tarkoittavasta neuvosta, mutta en näytä riutuneelta haudasta karanneelta. En myöskään tunne itseäni sellaiseksi. Peilikin on samaa mieltä.

Vierailija
73/77 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kauhea. Olen samanikäinen kun tuo Kelly ja muistan sen tyylit jo sieltä nollarilta. Ei taida eikä ole ollut  helppoa Kellyn elämä. Luulin aluksi, että kuvassa on Sharon. Se Aimee taitaa olla ainoa  tuosta perheestä joka ei ole sekoillut..

Vierailija
74/77 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kauhea. Olen samanikäinen kun tuo Kelly ja muistan sen tyylit jo sieltä nollarilta. Ei taida eikä ole ollut  helppoa Kellyn elämä. Luulin aluksi, että kuvassa on Sharon. Se Aimee taitaa olla ainoa  tuosta perheestä joka ei ole sekoillut..

Googlaas ihan piruuttas sen Aimeen kuvia niin näet ettei sekään ihan terveeltä näytä.

Vierailija
75/77 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee hänestä mieleen edesmennyt A.Laiho ennen kuolemaansa viisi vuotta sitten.

Miehillä tollanen pitkulapää voi olla normaalikin, naisella ei. 

Vierailija
76/77 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuossa kuvassa joku 75 vuotias rouva?

Entinen ylipainoinen 41-vuotias.

Vierailija
77/77 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin tuhonnut ulkonäkönsä. Ei ole tervettä tuo enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme