Onpa tylsä sunnuntai...mitä teette yksin asuvat?
Minä nukuin pitkään, olen selannut uutisia uudesta sodasta joka näyttää syttyneen ja siivosin. Kauhean tylsää ja tympeä harmaa sääkin.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin tylsää että pää uhkaa levitä. Eikä se jää sunnuntaihin vaan työttömänä kaikki päivät ovat yhtä ja samaa mössöä. Saisipa kuolla pois niin loppuisi kaikki ongelmat.
Tarvitsetko aina äitiä tai pomoa keksimään sulle tekemistä? Mitä jos opettelisit keksimään ihan itse?
Tynnyrillinen punkkua voisi auttaa pahimpaan tylsyyteen.
Minä pengon kaappejani ja laitan tavaroita myyntiin. Jonkun sortin kevätsiivous käynnissä. Rahaa on tullut ihan kivasti ja myynyt pois paljon sellaista mitä olen yrittänyt myydä vuosia. Nyt vasta käy kaupaksi kun löysin uuden myyntipaikan. Päivät loppuu aina kesken kun on tekemistä niin paljon.
Ryyppään ja sammun paskat housussa sohvalle.
Vierailija kirjoitti:
Tiskasin ja siihen meni korkeintaan 15 minuuttia. Voi pyhä spagettihirviö tämä on pitkä päivä. Iltaan on vielä ikuisuus että pääsisi nukkumaan. Nukkuminen alkaa olla työttömän ainoa ilo.
En ymmärrä. Mulla on aina tekemistä.
t. Toinen pitkäaikaistyötön.
Surffailen netissä ja keräilen ajankohtaisia analyyseja mielettömästä maailmantilanteesta. Siinä sivussa syön muutaman suklaapalan (70%).
Vierailija kirjoitti:
Minä pengon kaappejani ja laitan tavaroita myyntiin. Jonkun sortin kevätsiivous käynnissä. Rahaa on tullut ihan kivasti ja myynyt pois paljon sellaista mitä olen yrittänyt myydä vuosia. Nyt vasta käy kaupaksi kun löysin uuden myyntipaikan. Päivät loppuu aina kesken kun on tekemistä niin paljon.
Jos työtön saa jotain myytyä niin se vähennetään tt-tuesta. Eli sillä ei saa lisää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos työtön saa jotain myytyä niin se vähennetään tt-tuesta. Eli sillä ei saa lisää rahaa.
Kaikki työttömät, kuten minä, eivät saa toimeentulotukea senttiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Olet etuoikeutettu etkä edes tajua sitä.
Sanoo epäilemättä joku perheellinen, joka on ollut viimeksi sinkku alle 25-vuotiaana. Ilman mitään tajua siitä, miten karseaa on elää suomalaisessa yhteiskunnassa sinkkuna aikuisena. Nämä perheelliset kuvittelevat oikeasti, että kokemus on sama, kun ne ihanat ja harvinaiset rauhalliset hetket, jotka perheellinen saa viettää yksin, ja hieman huoahtaa arjesta. "Mä niin rakastan olla yksin!" Tämä on sama asia, kuin että työssäkäyvä kuvittelee että työttömän elämä on ihana, koska hän itse tykkää olla lomalla. Työtönhän on aina lomalla! Kadehdittavaa!
Kuten työttömän, myös yksin elävän ihmisen elämä Suomessa on kidutusta. Maa on perusteellisen epäsosiaalinen, sisäänpäinkääntyvät ja perhekeskeinen, mikä korostuu paskan ilman takia. Ulkomailla on näistä syistä huomattavasti helpompaa - ihmisille saa puhua, kutsutaan joulunakin ihmisiä illalliselle, jne. Suomi on alin helvetti sosiaalisesti, jos sinulla ei ole 2 lasta ja kultaista noutajaa.
Perheelliset valittavat perhe-elämän raskautta, mutta kummasti jos pitäisi valita se helppo mutta merkityksetön elämä sinkkuna... niin sitten sitä ei kukaan valitsisikaan. Että kuka tässä on se etuoikeutettu?
Täytän 50v ja en missään tapauksessa halua vielä eläkkeelle. Työura rullaa ja nautin töistä. Harkitsen vielä opiskelua ihan huvin vuoksi. On varaa matkustella ja harrastaa mitä haluaa. Elämän parasta aikaa.