Onpa tylsä sunnuntai...mitä teette yksin asuvat?
Minä nukuin pitkään, olen selannut uutisia uudesta sodasta joka näyttää syttyneen ja siivosin. Kauhean tylsää ja tympeä harmaa sääkin.
Kommentit (70)
Mulla on niin tylsää että pää uhkaa levitä. Eikä se jää sunnuntaihin vaan työttömänä kaikki päivät ovat yhtä ja samaa mössöä. Saisipa kuolla pois niin loppuisi kaikki ongelmat.
Pessyt pyykkiä ja nyt otan nokoset. Kuudelta alkaa Poirot.
Nukuin pitkään, on vähän krapulaa eiliseltä. Wolttasin ruokaa ja katson Netflixiä. Nukun vielä päikkärit ja sitten lähden pubivisaan, sunnuntain kohokohta.
Heräsin, selaan uutisia ja vauvapalstaa. Söin aamupalaa ja keitin kahvin. Laitoin pyykit koneeseen. Ulkoilemaan on tarkoitus lähteä myöhemmin tänään. Tylsää.
Olen juonut kaffetta ja kohta teen lounasta. Sitten vähän siivoilen ja luen kirjaa. Aion mennä lenkille alkuillasta. Mukava päivä kaikenkaikkiaan.
Olet etuoikeutettu etkä edes tajua sitä.
Lähdetään kohta tyttöystävän kanssa shoppailemaan
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin tylsää että pää uhkaa levitä. Eikä se jää sunnuntaihin vaan työttömänä kaikki päivät ovat yhtä ja samaa mössöä. Saisipa kuolla pois niin loppuisi kaikki ongelmat.
Etkö keksi mitään mielenkiintoista tekemistä?
Käväisin sulhasreissulla pikimmiten kahvilla.
Tein kunnon aamiaisen, sitten siivosin pari vaatekaappia. Kohta teen lounasta ja lähden elokuviin. Minulla ei ole koskaan tylsää.
Nukuin pitkään, käytin koirat ulkona, söin herkkuja ja katselin Peaky Blindersia. Tein Tarot-tulkinnan ja lähden kohta lenkille. Ihana sunnuntai. Passaa minulle.
Minulla on pieni mökki ja iso piha. Kävin tekemässä lumityöt loppuun, kun eilen jäi kesken. Olen netistä kuunnellut jo ainakin viisi kertaa Liekinheittimen. Kuulin sen ensimmäistä kertaa vasta eilen ja olen aivan haltioitunut!
Vedän käteen,olen vauvalla, katson pätkittäin Yleltä Murhaa ennen iltahartautta, tiskaan vähän ja annan astioiden liota, vedän käteen, kohta lakanat ja alushousut koneeseen. Sitten käyttöhousut. Tarkoitus olisi myös pilkkoa ja paista sipuleita ennen kuutta ja laittaa ne pastakastikkeeseen jonka ehkä aion syödä tänään.
Piti mennä kävelylle ja juoksemaan mutta tuskin meen.
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvituksen puutetta. Harrasta liikuntaa ja lue. Pääkin kestää paremmassa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Siis Poirot on niin hyvä. Odotan kans
Puhuin sukulaiseni kanssa puhelimessa ja sain tietää, että hänen kumppaninsa oli saanut aivohalvauksen ja oli sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Poirot on niin hyvä. Odotan kans
Katsoin eilen. Sitten Hiljaisen todistajan. UMK jäi näkemättä kun ei niin kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö keksi mitään mielenkiintoista tekemistä?
En keksi. Stressi on pilannut keskittymiskykyni niin en pysty edes lukemaan kirjoja mikä oli ennen mulle tavallista.
Join kahvia ja kävin kävelyllä, jäi lyhyeksi koska vieläkin pirun liukasta. Pitäisi imuroida mutta harmaa ilma väsyttää. Joten katson leffaa areenasta (Nomadland) ja illalla 2h Poirot'ia 🥰
Heräsin, join kahvit ja pitäisi käydä kävelyllä.