Onpa tylsä sunnuntai...mitä teette yksin asuvat?
Minä nukuin pitkään, olen selannut uutisia uudesta sodasta joka näyttää syttyneen ja siivosin. Kauhean tylsää ja tympeä harmaa sääkin.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin tylsää että pää uhkaa levitä. Eikä se jää sunnuntaihin vaan työttömänä kaikki päivät ovat yhtä ja samaa mössöä. Saisipa kuolla pois niin loppuisi kaikki ongelmat.
Etkö keksi mitään mielenkiintoista tekemistä?
En tiedä hänestä mutta kun neljäs vuosi menossa työttömänä ja elät kädestä suuhun eikä vara oikein tehdä mitään niin kyllä se suoraan sanottuna v i t uttaa. Äläkä sano että käy lenkillä, käyn saatana 2 kertaa päivässä vaan tympäisee kun päivät menee samaa kaavaa
Mää kävin kirkossa, sitte kaupungissa ja nyt oon kirjastossa. Kun meen kotio niin koitan vetästä päikkärit. Huomisaamuna lääkäri eli tars vähän jaksaa peseytyä;)
No samaa tekisin, asuin yksin tai en. Eli pesen pyykkiä, siivoan ja teen ruokaa. Laitan myös Vintediin myyntiin muutaman vaatteen. Olen netissä ja lueskelen sitä sun tätä, ja illalla katson Poirotia.
Kävin parhaan ystävän kanssa salilla ja nyt teen kotiaskareita. Illemmalla luen kirjaa ja katselen sarjoja, teen käsitöitä. Nautin omasta rauhasta. Erosta tulee kohta kolme vuotta enkö aio enää koskaan asua kenenkään kanssa. Tuskin tulen enää koskaan seurustelemaankaan. Se on todella ok.
Poirot! Mikä ihme sarja se on kun kaikki katsoo. Pitää kai tsekata.
Olen vanhempieni luona kylässä, kohta lähdetään kävelylle.
N49
Tiskasin ja siihen meni korkeintaan 15 minuuttia. Voi pyhä spagettihirviö tämä on pitkä päivä. Iltaan on vielä ikuisuus että pääsisi nukkumaan. Nukkuminen alkaa olla työttömän ainoa ilo.
Katsoin eilen UMK:n, ja sen jälkeen tuli valvottua vielä tavallista pidempään, niin nukuinpa sitten yli puolillepäivin. Yritän tässä "aamusta" saada päivän liikunnat ym. reippailut pois alta, että voin sitten loppuillaksi asettua pelaamaan. :D Välillä pitää tietty koneen ääreltä nousta ruokaa hakemaan ja venyttelemään, mutta muuten meneekin koko sunnuntai pelatessa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin tylsää että pää uhkaa levitä. Eikä se jää sunnuntaihin vaan työttömänä kaikki päivät ovat yhtä ja samaa mössöä. Saisipa kuolla pois niin loppuisi kaikki ongelmat.
Etkö keksi mitään mielenkiintoista tekemistä?
En tiedä hänestä mutta kun neljäs vuosi menossa työttömänä ja elät kädestä suuhun eikä vara oikein tehdä mitään niin kyllä se suoraan sanottuna v i t uttaa. Äläkä sano että käy lenkillä, käyn saatana 2 kertaa päivässä vaan tympäisee kun päivät menee samaa kaavaa
Olen kai itse onnekas, kun minulla ei ole koskaan työttömänä ehtinyt tulemaan tylsää. Varattomanakin olen aina onnistunut nipistämään jostain edes sen verran, että olen saanut jonkun suoratoistopalvelun n. 15 eurolla kuukaudessa. Niissä kaikissa on niin paljon katseltavaa, että työttömältäkin meinaa vuorokaudesta loppua tunnit kesken. Ja niidenkin jälkeen jää vielä kaikki maailman kirjat koluttaviksi, ja jos jokunen extraroponen löytyy, niin pelit myös.
Nousin sängystä klo 11, luin lehteä ja katselin Areenasta muutaman jakson erästä sarjaa. Sankka sumu ulkona, tuskin menen ulos koko päivänä, on ihanan laiska, leppoisa olo. Luen loppuun keskeneräisen kirjan, kyselen ystäväni kuulumisia, syön hyviä ruokia. Minulla ei koskaan tule aika pitkäksi, en olen rauhaton hääräilijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä keksiä itsellesi joku vapaaehtoistyö? Itse kun olin työtön kävin muutaman tutun koiria ulkoiluttamassa.
Hyi hell töitä ilman palkkaa ei kiitos.
Itse teen hyvin paljon töitä ilman palkkaa, periaatteessa olen töissä 24/7/365.
Tj50
Vain tylsillä ihmisillä.on tylsää. Kehitä itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vain tylsillä ihmisillä.on tylsää. Kehitä itseäsi.
En minä enää mihinkään kehity. Rapistun vanhuuttani. Meidät yli viiskymppiset pitäisi päästää eläkkeelle.
Tee palapeliä? Aika menee nopeaan. Kerran tein 9h lähes putkeen, välillä söin, laitoin tiskejä, pyykkejä tms pientä. 1000 palan palapelit on just hyviä, mut voithan aloittaa pienemmistä jos et ole aiemmin tehnyt.
Mulla ei olis obgelmaa olla yksin, muut on monesti vaan häiröksi kuk haluaa keskittyä omaan juttuun esim palapeliin.
Vierailija kirjoitti:
Join kahvia ja kävin kävelyllä, jäi lyhyeksi koska vieläkin pirun liukasta. Pitäisi imuroida mutta harmaa ilma väsyttää. Joten katson leffaa areenasta (Nomadland) ja illalla 2h Poirot'ia 🥰
Areenasta löytyy Three billboards outside Ebbing Missouri. Sama pääosa kun Nomadland. Hyvä tuokin. Tuntuu että Frances Mcdormand ei ole huonossa leffassa.
Katoin umk:n uusinnan, katsoin lover sarjan vikan jakson, kävin kaupassa, kävin lenkillä, katselin sarjojen uusintoja, selasin nettiä, tein torikauppaa, siivoilin, tein ruokaa, just tulin suihkusta ja nyt vaan selailen puhelinta. Kohta taas ruokaa, ilta tv:tä.
Teen kouluhommia, pannari lähtee kohta uuniin, illemmalla lenkille tai salille.
Hyi hell töitä ilman palkkaa ei kiitos.