Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa tylsä sunnuntai...mitä teette yksin asuvat?

Vierailija
01.03.2026 |

Minä nukuin pitkään, olen selannut uutisia uudesta sodasta joka näyttää syttyneen ja siivosin. Kauhean tylsää ja tympeä harmaa sääkin. 

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntait on tylsiä. Olen tehnyt pitsaa, ja katselen poliisisarjaa.

Vierailija
22/70 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson hiihtoja Falunista. Norjalaiset ottaa taas kolmoisvoiton luultavasti ja Kläbo kultaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britbox sarjoja päivällä ja tietenkin ihana Poirot telkkarin tahdissa katson iltaisin!

Vierailija
24/70 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilen sängyllä ja luen Sinuhen loppuun. Sen jälkeen aloitan Don Quijoten, jonka uudempaa suomennosta en ole vielä lukenut. Välillä keitän piparminttuteetä ja syön ehkä pullaa, jos jaksan käydä ostamassa. Jossain välissä otan ehkä päiväunet. 

Ensi viikolla on talviloma ja sekin menee näissä merkeissä :)

Vierailija
25/70 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 2 yöllä. Nyt väsyttää ja en ole tehnyt juuri mitään. Kalaa sentään paistoin ja kävin kirjastossa. Olen niin uupunut ja läheisen tilanne surettaa.

Vierailija
26/70 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla vein koiran ulos. Katsoin Youtubea ja tein pitsaa. Kohta taas koira ulos ja sitten siivousta ja virkkausta. Illalla vielä koira kerran ulos.

Vierailija
27/70 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkaria katson. Surffailen kanavalta toiselle.

Vierailija
28/70 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette niin outoja. Itse heräsin jo viideltä, Join pari tuntia aamukahvia, lähdin kauppaan, pesin pyykkiä, lähdin salille, söin, ja nyt olen laiskotellut. Ei tulisi mieleenkään valittaa.

Vierailija
29/70 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden konserttiin Musiikkitalolle.

Vierailija
30/70 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa herätti aamulla. 

Pukiessani päivävaatteita päälle huomasin, että paita tuntuu väljemmältä. Olen laihdutuskuurilla, joten tämä aiheuttaa pitkäkestoista hyvänolontunnetta. Ajatukset pyörivät ruoan ja reseptien ympärillä. Kolmen tunnin päästä pääsee syömään...

Kissa on taas nukkunut siitä asti, kun kävi herättämässä.

Vierailija
31/70 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalasin taulua aamupäivällä, sitten lämmitin pakasteesta ostamani pastaruuan ja lähdin ulos. Kävin tavaratalossa hakemassa pari tarpeellista asiaa. Nyt mietin, jatkaisinko maalausta, ei ole oikein inspiraatiota tänään, apea olo. 

Vierailija
32/70 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson hiihtoja Falunista. Norjalaiset ottaa taas kolmoisvoiton luultavasti ja Kläbo kultaa.

Hiihto on niin tylsää ettei sitä voi katsoa. 

Vierailija
33/70 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩 lla ja tätä selatessa menee aika nopeasti 

Vierailija
34/70 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessyt pyykkiä ja nyt otan nokoset. Kuudelta alkaa Poirot.

Yäk. Se äijänäyttelijä on ällö.

Vierailija
35/70 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette niin outoja. Itse heräsin jo viideltä, Join pari tuntia aamukahvia, lähdin kauppaan, pesin pyykkiä, lähdin salille, söin, ja nyt olen laiskotellut. Ei tulisi mieleenkään valittaa.

Sinä olet outo kun nouset ylös aamuyöllä ilman pakottavaa syytä kuten työ. 

Vierailija
36/70 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa mainitsee kahvin juonnin, onko se jokin riippuvuus. Ikinä maistanutkaan. Fiksumpaankin voisitte rahanne laittaa.

Vierailija
37/70 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet outo kun nouset ylös aamuyöllä ilman pakottavaa syytä kuten työ. 

Itse NUKUT. Se jos mikä on outoa, kun on jo aamu.

Vierailija
38/70 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntait on viikon parhaita päiviä! Heräsin normaaliin aikaan ennen kuutta, ryystin kahvia, kävin lenkillä ja kaupassa, preppasin viikon kasvikset syöntikuntoon, imuroin, pesin pyykkiä ja kohta voisi lämmittää saunan ja katsella leffoja. Ihan parasta :)

Vierailija
39/70 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen ja sitten kävin geokätköilemässä pari tuntia. Nyt sapuskaa ja Dexteriä. Illalla vielä valmistautumista tulevaan viikkoon. 

Vierailija
40/70 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin tylsää että pää uhkaa levitä.  Eikä se jää sunnuntaihin vaan työttömänä kaikki päivät ovat yhtä ja samaa mössöä. Saisipa kuolla pois niin loppuisi kaikki ongelmat.

Yritä keksiä itsellesi joku vapaaehtoistyö? Itse kun olin työtön kävin muutaman tutun koiria ulkoiluttamassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan