Kun miehenä vastailen naiselle laiskasti Tinderissä silloin minulla on kauniimpia, nuorempia tai ei-tatuoituja tarjolla
Vaihtoehtosi on ladata parempia kuvia, valehdella ikä nuoremmaksi ja peittää tatskat ja luottaa siihen että livenä pystyt tekemään vaikutuksen.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla minun ex miesystävä. Koko suhteemme ajan (noin neljä vuotta) hän etsi treffisivuilta sitä "parempaa". No, nyt on yksin katkeroituneena halpaa olutta juoden päivästä toiseen.
En ole. En ole koskaan katsellut teitä muita ämmiä. Äitiä vaan.
Ap
Näytät palstamieheltä, joten koomisia jorinoita.
Kukaan ei ota sinuun yhteyttä.
Tämähän se miehille on tärkeintä naisessa- naisen ulkonäkö ja nuoruus! Miksi naisten pitäisi rakastua miehen sisäiseen kauneuteen? Tai ylipäätään miehiin, koska ulkonäkö ja ikä rapistuu, ja sen jälkeen olet käyttökelvoton naisena miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se miehille on tärkeintä naisessa- naisen ulkonäkö ja nuoruus! Miksi naisten pitäisi rakastua miehen sisäiseen kauneuteen? Tai ylipäätään miehiin, koska ulkonäkö ja ikä rapistuu, ja sen jälkeen olet käyttökelvoton naisena miehelle.
Puhu vaan omasta puolestasi. Äiti on vaan herkumpi mitä enemmän tulee ikää, eikä reikäkään enää turhaa kiristä kun se on niin löysäksi pantu mun toimesta. Enkä tarkoita sitä reikää mistä oon syntynyt
Ap
Hyvä tietää jatkossa jos keskustelu ei etene: mies on vauvapalstailemassa....!! 🙈
AP, olet selkeästi oivaltanut olevasi muita parempi ihminen. Kohtelias, huomaavainen ja empaattinen herrasmies. Oikea luonteen muotovalio. Onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
AP, olet selkeästi oivaltanut olevasi muita parempi ihminen. Kohtelias, huomaavainen ja empaattinen herrasmies. Oikea luonteen muotovalio. Onnea matkaan!
En mä ole lähdössä minnekään. Äitin luona on parasta. Aina saa varmasti
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää jatkossa jos keskustelu ei etene: mies on vauvapalstailemassa....!! 🙈
😂 hyvä pointti!
Vierailija kirjoitti:
vmp -aloitus
Eezy VMP: Suomen johtavia henkilöstövuokrausyrityksiä, joka yhdistyi Eezy Henkilöstöpalvelut -yksikön kanssa.
Muut merkitykset:
VMP-interior: Apteekki- ja hoivatilasuunnitteluun erikoistunut yritys.
Sotilasslangi: Vapautus muusta palveluksesta (72h asti).
Nuorisokieli/some: Vtun mnkun p*skaa (kuvaa voimakasta turhautumista).
Minecraft: VMP on myös "Very Many Players" -palvelinmodi.
- Mikä näistä?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava yhteiskunnallinen tutkimuskohde olisi kuinka paljon nuorella naisella saa olla ylipainoa verrattuna kymmenen vuotta vanhempaan naiseen että ovat yhtä kiinnostavia
Karkeasti kg/vuosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava yhteiskunnallinen tutkimuskohde olisi kuinka paljon nuorella naisella saa olla ylipainoa verrattuna kymmenen vuotta vanhempaan naiseen että ovat yhtä kiinnostavia
Karkeasti kg/vuosi
20v 70kg sama kuin 35v joka 55kg
Siitä sitten vain valkkaamaan nuori, kaunis, tatuoimaton. Sinähän et ole tinderin ainoa mies tosiaankaan.
Ap kirjoittaa asiaa ja sekös palstamammoja ärsyttää.
Taidat olla minun ex miesystävä. Koko suhteemme ajan (noin neljä vuotta) hän etsi treffisivuilta sitä "parempaa". No, nyt on yksin katkeroituneena halpaa olutta juoden päivästä toiseen.