Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Dubaissa jo nyt olevat pääsevät pois?

Vierailija
01.03.2026 |

Ja koska pääsevät kotiin  ,  tuli vaan äskön  mieleen , että yks työkaveri on siellä miehensä kaa  viikon lomalla,  tänään piti olla Fnnairin lento takas Suomeen, ja huomenna  töihin toimistolle ,  ei taida kaveria töissä näkyä... someen ei oo laittanut mitään. 

Onko jollain asiasta faktatietoa? 

Kommentit (398)

Vierailija
321/398 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somesta:

Omaniin taksilla ja sieltä Thaimaaseen.

Ja sieltä lentokoneella Ahvenanmaaseen.

Vierailija
322/398 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ihan hirveä ihminen kun en tunne yhtään myötätuntoa Dubaissa oleviin turisteja kohtaan? 

Perustelut olis kiva kuulla 

No eiköhän se ole ihan selvä kaikille 🤔

No ei ole. Ellei sitten perustelusi ole oma kuspäisyys, sen toki osaa jo päätellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/398 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä iso budhapatsas ostarilla . Kiinabudha . Lohikäärme kundalin. Dragon.  Sekin on Egyptistä alunperin. 

Vierailija
324/398 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

THE RIVER OF BABYLON BONEY M. YOUTUBE VIDEOLLA. 

Vierailija
325/398 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismail vapautettiin sinne . Itään Abrahamin orja . Orjan poika. Orja oli Egyptistä. Ismail ei kuulu länteen koskaan . 

Vierailija
326/398 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitajat ei etätöitä  oikein pysty tekemään..

Kaverini on siellä jumissa. Ja on sairaanhoitaja. Huomenna pitäisi olla töissä jo Suomessa,  hoitamassa sairaita.ei ole. 

Kyllähän tuommoinen jumittuminen matkalle on usein ehkä enemmän työnantajan ongelma. 

Aikanaan olin viikon jumissa lomamatkalla ylimääräistä, kun oli Islannin tulivuorenpurkaus. 

Ei mulla mitään hätää siellä ollut, eikä töistäkään potkuja tullut. Joku muu joutui tekemään mun työt. Toki palkasta napsastiin viikko pois, mutta ei se taloutta kaatanut. 

Sinä tuskin olit jumissa islaminuskoisessa maassa, jossa länsimaita vihataan ja joka sijaitsee melkein sotatoimialueella? Näillä asioilla on iso ero sinun tilanteeseesi.

Vierailija
327/398 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverini on siellä jumissa. Ja on sairaanhoitaja. Huomenna pitäisi olla töissä jo Suomessa,  hoitamassa sairaita.ei ole. 

Kyllähän tuommoinen jumittuminen matkalle on usein ehkä enemmän työnantajan ongelma. 

Aikanaan olin viikon jumissa lomamatkalla ylimääräistä, kun oli Islannin tulivuorenpurkaus. 

Ei mulla mitään hätää siellä ollut, eikä töistäkään potkuja tullut. Joku muu joutui tekemään mun työt. Toki palkasta napsastiin viikko pois, mutta ei se taloutta kaatanut. 

Sinä tuskin olit jumissa islaminuskoisessa maassa, jossa länsimaita vihataan ja joka sijaitsee melkei

Ei ole tottakaan enää 😄 Kannattaa ehkä ottaa asioista selvää ennenkuin suollat ajatuksesi eetteriin. 

Vierailija
328/398 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on kuorrutettu kateudella.

Vierailija
329/398 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auri voisi hankkia luutaansa sivuvaunun. Sitten vaan vauva sivuvaunuun, mummo tarakalle ja lentelee kotiin.

Joku on nyt keksinyt tämän noita+luuta -jutun. Vitsi oli alunperinkin jo huono ja meni muutenkin jo vanhaksi, keksipä jotain oikeasti hauskaa. 

Vierailija
330/398 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tuskin olit jumissa islaminuskoisessa maassa, jossa länsimaita vihataan ja joka sijaitsee melkei

Se viha kyllä menee tasan toisinpäin. Sillä erotuksella, että länsimaat on tässä kohtaa umpimieliset ja tietämättömät suomalaiset. 

Vierailija
331/398 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites blörffi nyt pärjää? Vai onko karistanut Dubain pölyt jo korkkareistaan?

Vierailija
332/398 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäs Suomi sijaitsee jos ei melkein sotatoimialueella? Kannattaisiko sun poistua johonkin parempaan paikkaan? Miten olis vaikka USA? 

Vierailija
333/398 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somesta:

Nii no, onko se Ahvenanmaahan? Ei ole. Vaan Ahvenanmaalle. Thaimaaseen on ihan yhtä oikein sanoa kuin Espooseen.

Vierailija
334/398 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Toivottavasti eivät kuole.

Vierailija
335/398 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flightrader linkkiä?

Vierailija
336/398 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

perse kun piti olla 2.3. eli huomenna maanantaina Dohaissa ja sieltä Bangkokiin mutta saaterin pelkuri Finnair ei nyt lennä sinne ja koko paska Dohain ilmakehä on suljettu, looserit ja menetin 350 euron lennon ja junamatkani Kainuusta Helsinkiin ja ehkä jatkolennot Vietnamiin ja Japaniin korvaako tätä mikään lentoyhtiö tai vakuutus?

Ole kuule ihan hlvetin iloinen ja kiitollinen siitä, että menetit vain matkasi. Olisit voinut olla tuolla, kun tilanne iskee päälle!

Raha on VAIN rahaa. Tuskinpa se menee henkesi edelleen?

Vierailija
337/398 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan sama, kuka on tai ei ole pelkuri. Jos ilmatila kiinni, ei voi lentää. Sori vaan.

Matkat on maksettu. Vaadin palvelua ja sassiin! Hommaatte nyt sen koneen sinne kiitotielle vaan ja lopetatte kuhnailun. Johan tässä neljättä tuntia on istuttu kentällä ja lentoyhtiö ei tee mitään! Kutsuisin tätä HUONOKSI asiakaspalveluksi. Muutaman pommin takia koko lentoliikenne seis. En ymmärrä.

Harmi vaan, että suljetussa ilmatilassa koneet ammutaan alas. Eikä taida olla enää edes kiitotiekään kunnossa 

Vierailija
338/398 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa syytää itseä jos menee tuollaiseen muslimimaahan lomalle. Ei ole varmuutta, että pääsee koskaan takaisin. 

Vierailija
339/398 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somesta:

Nii no, onko se Ahvenanmaahan? Ei ole. Vaan Ahvenanmaalle. Thaimaaseen on ihan yhtä oikein sanoa kuin Espooseen.

Ei ole. Se on ThaiMAA ja se taipuu kuten sana maa. Lasketko sinä kassisi maahan vai maaseen? Onko ok sanoa Alankomaaseen tai jo mainittu Ahvenanmaaseen? 

Vierailija
340/398 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa syytää itseä jos menee tuollaiseen muslimimaahan lomalle. Ei ole varmuutta, että pääsee koskaan takaisin. 

Tämä. Ja vielä kun Iranin tilanteesta varoiteltiin kyllä ihmisiä. Vain hullu matkustaa silloin noin lähelle Irania. 

Ja valitettava tosiasia on se, että lähi-idän rähinöistä ei ikinä tiedä kauanko ne kestävät ja miten eskalotuvat. Myös Dubai voi mennä/joutua väkisin mukaan tuohon konfliktiin.

Silloin nämä Dubaihin menneet somettajat ja työllä työssä olevat (kumpikin ryhmä muuten tukee Dubain hallituksen epäinhimillistä toimintoja) länsimaalaiset ovat kirjaimellisesti yhtäkkiä sotatoimialueella.

Että sitä omaa järkeä olisi voinut käyttää, eikä tässä maailmantilanteessa lähteä matkustelemaan/jäädä tuohon p*rsläpeen töihin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi