Miten Dubaissa jo nyt olevat pääsevät pois?
Ja koska pääsevät kotiin , tuli vaan äskön mieleen , että yks työkaveri on siellä miehensä kaa viikon lomalla, tänään piti olla Fnnairin lento takas Suomeen, ja huomenna töihin toimistolle , ei taida kaveria töissä näkyä... someen ei oo laittanut mitään.
Onko jollain asiasta faktatietoa?
Kommentit (490)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa syytää itseä jos menee tuollaiseen muslimimaahan lomalle. Ei ole varmuutta, että pääsee koskaan takaisin.
Tämä. Ja vielä kun Iranin tilanteesta varoiteltiin kyllä ihmisiä. Vain hullu matkustaa silloin noin lähelle Irania.
Ja valitettava tosiasia on se, että lähi-idän rähinöistä ei ikinä tiedä kauanko ne kestävät ja miten eskalotuvat. Myös Dubai voi mennä/joutua väkisin mukaan tuohon konfliktiin.
Silloin nämä Dubaihin menneet somettajat ja työllä työssä olevat (kumpikin ryhmä muuten tukee Dubain hallituksen epäinhimillistä toimintoja) länsimaalaiset ovat kirjaimellisesti yhtäkkiä sotatoimialueella.
Että sitä omaa järkeä olisi voinut käyttää, eikä tässä maailmantilanteessa lähteä matkustelemaan/jäädä tuohon p*rsläpeen töihin...
Missä maailmantilanteessa? Mistään ei ollut luettavissa että Iran kostaa ulkopuolisille maille hyökkäämällä USAn kohteisiin. UAE liitt asiaan mitenkään.
No nyt on monta ilmatilaa suljettu . Monessakin maassa . Onhan siellä satamat ja veneet ja bussit ja halvatkin hostellit . Auton voi vuokrata . Mutta miksi nää hätäilee eikä toi kuulu uskontoon noilla nämä. Arkea vaan. Ismail orjakulttuuri.
Egyptin orjia käyttää KLEOPATRAT vieläkin SIJAIS SYNNYTTÄJINÄ.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuolla tulee isot vaikutukset olemaan lentoihin, kun Doha & Dubai ovat isoja hubeja Euroopan ja Aasian lentojen välillä. Pääseekö siitä mitenkään enää menemään suoria lentojakaan Aasian puolelle, kun Venäjä, Iran ja muita maita pitää kiertää? Vaikkei lomalle Dubaihin olisikaan menossa, niin vaikuttaa lentoihin kuitenkin.
Hubikenttien sulkeminen on tässä just se isompi juttu, varsinkin Doha on profiloitunut merkittävänä vaihtokenttänä Euroopan, Aasian, Afrikan ja Australian välillä.
Tataarit on näitä ismailesau heimoa !! Sinne he kuuluukin oikeasti.
Että sitä omaa järkeä olisi voinut käyttää, eikä tässä maailmantilanteessa lähteä matkustelemaan/jäädä tuohon p*rsläpeen
Pe**läpi katsoo sua peilistä. Mua aina naurattaa nämä ulinat UAEn epäinhimillisyydestä ja huonoudesta, kun paistaa kilometrien päähän että on pihalla kuin lumiukko.
Miksi UAE joutuisi osaksi konfliktia ellei itse halua? Siellä on torjuttu ilmahyökkäyksiä ja dronehyökkäyksiä, siellä mitään sotaa ole. Kaikki on ihan ennallaan tuolla, ihmiset elää elämäänsä. Suomessa ihan kiimassa maalaillaan sitä samaa kuvaa kun aina, ilman ensimmäistäkään syytä tai perustetta. Vain ilmatorjunnan pamaukset kuuluu, ei niitä mukava ole kuulla toki. Kannattaisikohan nyt rauhoittua ton ulinan kanssa sunkin?
Eiköhän siellä pian avata kenttä.
Vierailija kirjoitti:
Että sitä omaa järkeä olisi voinut käyttää, eikä tässä maailmantilanteessa lähteä matkustelemaan/jäädä tuohon p*rsläpeen
Pe**läpi katsoo sua peilistä. Mua aina naurattaa nämä ulinat UAEn epäinhimillisyydestä ja huonoudesta, kun paistaa kilometrien päähän että on pihalla kuin lumiukko.
Miksi UAE joutuisi osaksi konfliktia ellei itse halua? Siellä on torjuttu ilmahyökkäyksiä ja dronehyökkäyksiä, siellä mitään sotaa ole. Kaikki on ihan ennallaan tuolla, ihmiset elää elämäänsä. Suomessa ihan kiimassa maalaillaan sitä samaa kuvaa kun aina, ilman ensimmäistäkään syytä tai perustetta. Vain ilmatorjunnan pamaukset kuuluu, ei niitä mukava ole kuulla toki. Kannattaisikohan nyt rauhoittua ton ulinan kanssa sunkin?
CNN:llä juttua miten Dubaissa osunut hotelleihin. Ihmiset viettäneet yön maan alla parkkihalleissa. Silleenkö siellä normaalisti eletään?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siellä pian avata kenttä.
Lauantaille on uudelleenreiritetty lentoja jo.
Vierailija kirjoitti:
Jos on nuori terve aikuinen niin tuohan voi olla vaan hauska lisä lomaan, mutta vanhuksille, sairaille ja lapsiperheille piinaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi UAE joutuisi osaksi konfliktia ellei itse halua? Siellä on torjuttu ilmahyökkäyksiä ja dronehyökkäyksiä, siellä mitään sotaa ole. Kaikki on ihan ennallaan tuolla, ihmiset elää elämäänsä. Suomessa ihan kiimassa maalaillaan sitä samaa kuvaa kun aina, ilman ensimmäistäkään syytä tai perustetta. Vain ilmatorjunnan pamaukset kuuluu, ei niitä mukava ole kuulla toki. Kannattaisikohan nyt rauhoittua ton ulinan kanssa sunkin?CNN:llä juttua miten Dubaissa osunut hotelleihin. Ihmiset viettäneet yön maan alla parkkihalleissa. Si
Ei ole osunut hotelleihin vaan tuhottujen dronejen kappaleita tullut maahan. Ihmiset, eli turistit reagoivat hälytyksiin tietenkin, siellä asuvat eivät juurikaan. Siellä on vietetty ihan normaalia viikonloppua aktiviteetteineen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuolla tulee isot vaikutukset olemaan lentoihin, kun Doha & Dubai ovat isoja hubeja Euroopan ja Aasian lentojen välillä. Pääseekö siitä mitenkään enää menemään suoria lentojakaan Aasian puolelle, kun Venäjä, Iran ja muita maita pitää kiertää? Vaikkei lomalle Dubaihin olisikaan menossa, niin vaikuttaa lentoihin kuitenkin.
Itse olen lomaillut useasti Malediiveilla ja lentänyt juuri Dohan kautta. Taitaa olla mennyttä elämää se!
Vierailija kirjoitti:
*Huokaus*. Et sitten taida yhtään tietää mistä puhut tai olla esim perehtynyt lähi-idän historiaan/sen nykyisiin konflikteihin?
Siellä kuule todellakin voi monestakin eri syystä mikä tahansa konflikti laajentua ja eskaloitua. Eikä todellakaan ole mahdotonta, ettei myös Dubai joudu tavalla tai toisella mukaan jopa suoranaiseen sotaan Iranin ja usa:n välillä.
Ei ole osunut hotelleihin vaan tuhottujen dronejen kappaleita tullut maahan. Ihmiset, eli turistit reagoivat hälytyksiin tietenkin, siellä asuvat eivät juurikaan. Siellä on vietetty ihan normaalia viikonloppua aktiviteetteineen.
Koulut etänä alkuviikon, niin perheet saavat olla kotona, muutoin ei sen ihmeempää.
Onnea ap, olet selvästi älykkö. Sulla ei voi olla työkavereita, ei kukaan palkkaa tuon sortin ääliötä.
Tietenkin ampuvat ohjuksia maihin joissa on länsituristeja ja maihin jotka ovat veljeilleet USAn kanssa. Ihan normaalia.