Auri Kananen on nyt aamupalalla Dubaissa
Kommentit (47)
On varmaan kaikilla turisteilla aika ahdistunut tunnelma tuolla kun ohjuksia/ohjuksen osia laskeutuu ihan hotellin lähelle. Kurja paikka vauvaperheelle.
Suomalainen kateus ei petä koskaan
Miksi ihmeessä kommentti poistettiin jossa todettiin että kurja paikka vauvaperheelle kun ohjuksia/ohjuksen osia laskeutuu lähelle. Auri itse jakaa tätä tietoa että mm torjuttu ohjus sytytti 1,5km päässä hotellin palaamaan.
Ei mulle tulis kyllä mieleen alkaa irvailemaan hänelle. Kauhea tilanne ja matkassa mukana pieni vauva ja iäkäs isoäiti.
Kohta pommitetaan Dubain lentokenttäkin, niin miten sieltä pääsee edes pois.
Mitäs menivät. Olisi luullut pienen vauvan äidillä sen verran järkee päässä ettei vie näinä aikoina lasta noille alueille.
Vierailija kirjoitti:
Dubaissa lienee jo päivä pitkällä.
Yhen tunnin aikaero Suomeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle tulis kyllä mieleen alkaa irvailemaan hänelle. Kauhea tilanne ja matkassa mukana pieni vauva ja iäkäs isoäiti.
Pysyköön siellä. Emme jää kaipaamaan.
Sinä et varmaan jäö kaipaamaan, mutta moni muu veronmaksaja kyllä, maksaa huomattavasti veroja Suomeen millä sutkin elätetään
Ihmiset kaipaa jännitystä elämäänsä matkustamalla lähi-Itään
Ei kestä arkea vauvan kanssa Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kaipaa jännitystä elämäänsä matkustamalla lähi-Itään
Ja someen päivityskuvia.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs menivät. Olisi luullut pienen vauvan äidillä sen verran järkee päässä ettei vie näinä aikoina lasta noille alueille.
Matka oli varmasti varattu jo aikoja sitten.
Onko ruokalistalla kanaa ala Auri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyköön siellä. Emme jää kaipaamaan.
Sinä et varmaan jäö kaipaamaan, mutta moni muu veronmaksaja kyllä, maksaa huomattavasti veroja Suomeen millä sutkin elätetään
En elä muiden rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matka oli varmasti varattu jo aikoja sitten.
Ja sitähän ei voinut perua, vaikka menossa olisi kolmas maailmansota?
Vierailija kirjoitti:
Halvat lennot
Vielä näyttävät hymyilevän ja pelleilevän. No kohta hymy hyytyy.
Aika riski ylipäätään kuljettaa noin pieniä vauvoja
Dubaissa lienee jo päivä pitkällä.