Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavapariskunta sai seuraavanlaisen nimettömän kortin:

Vierailija
03.05.2007 |

" On uudet hienot talot ja autot vaan ei pojilla pyöräilykypärää päässä!"

Joku siis nimettömänä oli lähettänyt tällaisen kortin heille... Tällä perheellä kaksi poikaa, ala-asteikäinen sekä leikki-ikäinen. Pyöräilevät isohkolla autotiellä ilman kypärää useinkin, joku oli ilmeisesti nähnyt.. (aika monikin tietysti näkee) Mitä mieltä olette tällaisesta? Oletteko itse koskaan laittaneet vastaavia nimettömiä kirjeitä/kortteja kellekään? En puolusta mitenkään tätä kyseistä perhettä, ovat kyllä aika vastuuttomia joskus (lapset pienenäkin usein ilman turvaistuimia jne).

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlaista kun ne tyypit jotka kertovat käyneensä " Ranskat ja Espanjat" . Tietysti aiheellista jos heillä on monta taloa :-D

Vierailija
42/46 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta talojen mukaan vetäminen on älytöntä.

3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut harrastavat toisten ihmisten valvontaa- sitä tapahtuu varmaan muuallakin...

Vierailija
44/46 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" enpäs varmasti laita lapsille kypärää kun joku noin tökerösti kortilla huomauttaa, jos asiallisesti sanoo, niin sitten vasta!"

Mitä väliä sillä on miten se viesti tulee kun se on kuitenkin totuus!!!

Vanhemmilla on vastuunsa!

Vierailija
45/46 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se oikeastaan onkin. Itselleen on kiva ostaa kaikkea kivaa, mutta lapsille ei jaksa edes välttämätöntä.

Vierailija
46/46 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta aina tuollainen on lapsellista, että ei laiteta nimeä kirjeeseen tai korttiin. Typerää.

Minä sain kerran kirjeen jossa minua neuvottiin mm lasten kasvatuksessa. Tietysti arvasin heti mistä kirje tuli.=D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän