Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri valittaa jatkuvasti vauvan itkusta

Vierailija
28.02.2026 |

Vähintään pari kertaa viikossa. Meillä on kaksoset ja lasten isä iltavuorossa, joten valitettavasti toinen aina välillä joutuu hetken itkemään, jos huutavat samaan aikaan. Vauvat nyt 7kk eivätkä mielestäni mitenkään poikkeuksellisen paljoa itke. Yöaikaan eivät ollenkaan.

Pahinta on kun naapuri tulee rimputtamaan ovikelloa, usein vielä siinä vaiheessa kun vauvat olisivat jo rauhoittumassa ja alkaa mäkättää ovella että etkö nyt saa hiljaiseksi...

Stressaan tosi paljon vauvan itkua nykyään, tuntuu että jos kuuluu pienikin ääni niin on heti mentävä hyssyttelemään ettei vaan häiritä naapuria. Yölläkin säikähdän jos kuuluu joku inahdus että eihän ne nyt vaan ala itkeä.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin on joko kestettävä tai muutettava. 

Vierailija
2/70 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin on joko kestettävä tai muutettava. 

EHDOTA NAAPURILLE, ETTÄ OSTAA APTEEKISTA PARHAAT KORVATULPAT(joita uimaritkin käyttää, saa hän nukkua

rauhassa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille korvatulpat. Seuraavan kerran kun tulee ovelle,heitä ne ja sano et ei tule enää ovelle häiritsemään tai heität vaipalla!!!!

Vierailija
4/70 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kohta saat kiduttaa sitä lasten aiheuttamalla muulla melulla. Mm. kantapääkävely, tömistely, tappelu, lelujen mäiskiminen... siis eihän ne tosta vauva-ajasta enää hiljaisemmiksi muutu. Siitäs saa naapuri.

Itse oon kyllä sitä mieltä että kerrostalossa ei pysty lapsia kasvattamaan. Eikä isoja eläimiä mm. rakkeja ja kissoja.

Vierailija
5/70 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko ovikellon irti tai jotenkin äänettömäksi? Lakkaa avaamasta. Sano, että jos se ovella ravaaminen ei lopu, niin soitat poliisit.

Vierailija
6/70 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oven rimputtelu on asiatonta. Kiellä sitä rimputtelemasta, se häiritsee teidän kotirauhaa. Ymmärrän toki naapuria, mutta jos vauvat ei yöllä itke niin toi on ihan normaalia elämisen ääntä. Keskity vaan vauvoihin ja pyydä sun miestä käymään joku kerta juttelemassa ton naapurin kanssa, että ymmärtääkö hän pahentavansa tilannetta rimputuksellaan.

Tsemppiä kaksosten kanssa ja voimia!

Vierailija
7/70 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän seinänaapuri ei edes tiennyt, et olin melkein kuukausi takaperin synnyttänyt. Seinän läpi ei kuulunut kuulemma mitään.

Vierailija
8/70 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi ovikellosta ääni pois. 

Miten olisi, jos miehesi kävisi sanomassa asiasta naapurille, asiallisesti mutta tiukasti. Jotain tyyliin, että olemme pahoillamme häiriöstä, mutta vauvat nyt ovat tällaisia, ja sinun valituksesi ei auta eikä muuta tilannetta. 

Vierailija
9/70 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kestä muiden elämän ääniä yhtään niin ei voi asua kerros/rivitalossa. 

Vierailija
10/70 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kerrostaloon muuttaja tietää että on pakko sietää elämisen ääniä. Kun muutin tähän kerrostaloon niin  varmistin että parvekkeell saa tupakoida.   Jotkut urputtaa mutta ei haittaa. Mitäs muutti tämmöiseen taloon.  Nämä on omistusasuntoja ja tupakoijia on niin paljon että tätä ei ulinalla muuteta. 

Vierailija
11/70 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna valittaa. Älä avaa ovea ja älä nyt hyvä ihminen stressaa jonkun naapurin takia. Vauvat itkevät ja kahdella vauvalla on kahden vauvan itkut itkettävänä.

Vierailija
12/70 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset js koirat eivät sovi kerrostaloon.

Kerrostalossa asuu hiljaisia ihmisiä.

Meluisat muuttakoot omakotitaloon.

Vierailija
13/70 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksauta sitä naapuria nokkaan. 

Vierailija
14/70 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis myös itse keskustellut naapurin kanssa ja sanonut että tuo itku kyllä vtuttaa minuakin mutta kun en lapsia mitenkään tahallaan huudata. Ei tunnu auttavan.

Asunto on onneksi myynnissä, kerrostaloon en enää halua itsekään, kuten joku jo sanoikin niin ei ole perheen paikka. Nyt täytyisi vaan löytää joku joka on tarpeeksi hölmö ostamaan tämän ja saamaan sekopäisen naapurin kaupanpäälle. Ap 

Vierailija
15/70 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasu kannattaa naapurin tehdä.

Niiinnnköööööö.  🐖    lasumestari.      🤮🤮🤮

Vierailija
16/70 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurilla on oikeus valita asuinpaikkansa. Minä asun maalla omassa rauhassa kun en halua kuulla vauvojen itkua tai muutakaan melua. 

Vierailija
17/70 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin minkä ikäinen naapuri on ja eikö hän ole ennen elämässään yhtään nähnyt tai " törmännyt" vauvaan. Ostaisin sille kirpparilta vauvakirjan. Voi lukea sitä, että vauvat ei ole äänettömiä mykkiä möykkyjä. Tai karjuisin veitsi kädessä ovellani jos siihen tulee. Saan mä kotonani olla veitsi kädessä jos mulla on vaikka omenan kuoriminen kesken,menkööt naapuri vaan omaan kotiin itkemään itsensä uneen.

Vierailija
18/70 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan itku on stressaavin ääni kerrostalossa tai rivitalossa mitä voi olla. Muutto? Se on kovaa itkukiljumista ja melankolista. Ja saa muutkin masentumaan ja ahdistumaan. Osa reagoi vielä pahemmin. Se on jatkuvaa ääntä. Bussissakin kamalaa ja ulkona. Vauvan itkee ymmärrettävistä syistä.

Vierailija
19/70 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisiko ovikellon irti tai jotenkin äänettömäksi? Lakkaa avaamasta. Sano, että jos se ovella ravaaminen ei lopu, niin soitat poliisit.

Siis TÄMÄ!!! Seuraavalla jos se m u l kku tulee sun ovelle ragee tommosesta nii soitat samantien poliisille ! Toi on jo sen puolelta häirintää. Jokainen tietää että lapset itkee jne. Ei voi olla noi stna tyh mä naapuri! 

Vierailija
20/70 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoinen huusi yöt ja päivät. Jossain vaiheessa napsahti mullakin päässä ja huusin minäkin. Naapurit eivät ikinä valittaneet. Ihme ja kumma etteivät mitenkään puuttuneet, soittaneet poliiseja tarkistamaan tilannetta tms. Yläkerrassa meni imuri päälle ja kolisi pitkin huonekaluja joka yö kun vauva huusi. Meillä oli yhtä hel_ettiä, heillä tosi siistiä. Olivat varmaan helpottuneita koko kortteli, kun muutettiin muualle, heh.

Vauvan äänille ei mitään mahda (valitettavasti), ne ovat niitä elämisen ääniä.