Järkytyin että terveellisenä pitämässäni välipalapatukassa on 370 kcl!
Monesti olen salikassiin heittänyt sellaisen mukaan, en enää.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Eikös just salilaisten pitäs tarkemmin kattoa mitä syö?
No niinhän minä juuri tein.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun täsmensit, mikä patukka.
Joka patukassa tuon verran kaloreita on.
370kcal on hyvä salille jos siellä kuluttaa 500kcal. Huono jos kuluttaa 100kcal. Lisäksi tuommoisessa pitäsi olla ainakin 5-6g protskua.
Vierailija kirjoitti:
Pirkka
Patukoissa kannattaa katsoa tuoteseloste. Voi olla mitä vaan 50kcal ja 350kcal välillä. Jälkimmäinen on hyvä vaikka rankalla vaelluksella välipaloina, ei laihduttajalle.
Nehän onkin lähinnä liikkujille tarkoitettu. Jos on pullukka, ei voi syödä minkäänlaisia patukoita. Porkkanaa vaan jos tekee patukkaa mieli. Itellä just kalorien kyttäys menossa.
Salihullun paluu ja aloitus no:32145
Itse järkytyin että kun teen pari voikkaria 100% kauraleivästä ja pistän päälle hummusta, avokadoa ja paprikaa, kaloreita on leivissä 500. Ei terveellisyys tosiaan tarkoita kevyttä.
Vierailija kirjoitti:
Salilaisten - aivan kuin se joku lahko olisi.
Vierailija kirjoitti:
Patukoissa kannattaa katsoa tuoteseloste. Voi olla mitä vaan 50kcal ja 350kcal välillä. Jälkimmäinen on hyvä vaikka rankalla vaelluksella välipaloina, ei laihduttajalle.
Minä ostan vain patukoita joissa on paljon kaloreita. Energian saantia vartenhan noita ostetaan.
Mitä muuta saissea siinä on? Etkö lue tuotesisältöä koskaan?
Soita johonkin auttavaan puhelimeen, että saat nollattua järkytyksesi. Jaxuja!
Yök
Pirkka Proteiinipatukka Cookies-Cream 45 g
Ainesosat:
valkosuklaa (32 %, EU) [makeutusaine (E965), kaakaovoi, täysmaitojauhe, emulgointiaine (E322 soijalesitiini), vaniljauute], karamellivalmiste (18 %) [täyteaine (E1200), tiivistetty maito, kaakaovoi, kosteudensäilyttäjä (E420), emulgointiaine (E471), luontainen aromi, vesi, suola, väri (E150a)], maitoproteiini, hydrolysoitu kollageeni, kaakao-soijamuro (7,8 %) (soijaproteiini, kaakaojauhe, tapiokatärkkelys), kosteudensäilyttäjä (E422), vesi, soijaproteiini, kookosrasva, aromi (maito).
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta saissea siinä on? Etkö lue tuotesisältöä koskaan?
Niin pientä pränttiä ettei niitä näe
Vierailija kirjoitti:
:D....Niin....mikäköhän patukka.... :D
Vierailija kirjoitti:
Yök
Pirkka Proteiinipatukka Cookies-Cream 45 g
Ainesosat:
valkosuklaa (32 %, EU) [makeutusaine (E965), kaakaovoi, täysmaitojauhe, emulgointiaine (E322 soijalesitiini), vaniljauute], karamellivalmiste (18 %) [täyteaine (E1200), tiivistetty maito, kaakaovoi, kosteudensäilyttäjä (E420), emulgointiaine (E471), luontainen aromi, vesi, suola, väri (E150a)], maitoproteiini, hydrolysoitu kollageeni, kaakao-soijamuro (7,8 %) (soijaproteiini, kaakaojauhe, tapiokatärkkelys), kosteudensäilyttäjä (E422), vesi, soijaproteiini, kookosrasva, aromi (maito).
Härregyydelis!😱