Nuoruudenrakkaus pyysi FB-kaveriksi
Olimme todella rakastuneita 30 vuotta sitten. Tiemme kuitenkin erkanivat ja löysin miehen, jonka kanssa menin naimisiin.
Olen eronnut vuosia sitten.
Myönnän etten varmaan koskaan ole unohtanut tätä nuoruudenrakkauttani. Mutta nyt yhtäkkiä häneltä tuli kaveripyyntö Facebookissa.
Kaikki muistot palasivat mieleen <3
Mitä tekisitte, hyväksyisittekö pyynnön? Onko teillä vanhoja poikakavereita ym säätöjä fb-kavereina?
N49
Kommentit (37)
Nämä on niin romanttisia nämä tarinat jossa vielä vuosikymmenten jälkeen ei ole pystynyt toista unohtamaan! Ja ehkä ap:n tapauksessa molemmat tuntee vielä näin. Real love!
Ehkä hän vain haluaa tietää, mitä sinulle kuuluu. Ilman sen kummmepia taka-ajatuksia.
Itsekin välillä (tosi harvoin kylläkin), mitä opiskelija-aikojen parille tyttökaverille kuuluu. En
kylläkään ole ottanut yhteyttä. T, M55
Ei tulisi mieleenikään lähettää kaveripyyntöjä vanhoille poikakavereille. Ei kiinnosta mitä heille kuuluu, ei ole tunteita enää. Kerro ap miten juttu etenee.
Ilahtuu kun nyt saa sitä kakkosta jota ei nuorena uskaltanut vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenikään lähettää kaveripyyntöjä vanhoille poikakavereille. Ei kiinnosta mitä heille kuuluu, ei ole tunteita enää. Kerro ap miten juttu etenee.
Tartteeko olla tunteita? Jos vaikka 25-V päästä on kiinnostunut vaan tietään, kui hurisee
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua kiinnostaa muiden eksät ja niihin liittyvät tarinat?
Jos jo kolkytvuotta sitten, niin tuskin enää edes viisari värähtää.
Mamma ja pappa -osastoa!
Onpa täällä negatiivisia kommentteja. Kateutta ap:ta kohtaan kun ei teitä mammoja enää nuoruudesta kukaan muista eikä kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä negatiivisia kommentteja. Kateutta ap:ta kohtaan kun ei teitä mammoja enää nuoruudesta kukaan muista eikä kaipaa?
Niin se menee että jotkut unohtuu ja toiset ei koskaan.
Minä en lähtisi tuollaiseen leikkiin. Joskus 30 vuotta sitten molemmat olivat ihan eri ihmisiä. Tiedossa lienee pelkkiä pettymyksiä puolin ja toisin.
Käy sääliksi miestäsi. Olette naimisissa mutta sinulla on ikävä nuoruuden huorailujasi.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti hyväksyt ja katsot mihin se johtaa. Voit laittaa viestiäkin ja kysyä kuulumisia. Pidän satunnaisesti yhteyttä exään, josta erosin 20 vuotta sitten. Olen naimisissa ja perheenäiti, mutta jos elämäntilanteeni on joskus toinen, niin haluaisin tavata tämän miehen vielä vuosikymmenten jälkeen.
Minkä ihmeen takia jos on naimisissakin kerran? Aika törkeää alkaa juttelemaan eksän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi miestäsi. Olette naimisissa mutta sinulla on ikävä nuoruuden huorailujasi.
Ööh... ap:han sanoo selvästi aloituksessa, että on eronnut vuosia sitten.
Facessa nykyään tulee vahinkoklikkauksia helpolla. Mäkin oon välillä ihmetellyt, ketä oon pyytänyt kaveriksi...
Ajattelisin, että exä on kännissä uteliaisuuttaan käynyt katsomassa miten menee ja miltä näyttää ja vahingossa klikannut pyyntöä.
Miksi ihmiset laittaa niin paljon painoarvoa näimme viikonloppuisin tapahtuville exien yhteydenotoille?
Tietysti hyväksyt ja katsot mihin se johtaa. Voit laittaa viestiäkin ja kysyä kuulumisia. Pidän satunnaisesti yhteyttä exään, josta erosin 20 vuotta sitten. Olen naimisissa ja perheenäiti, mutta jos elämäntilanteeni on joskus toinen, niin haluaisin tavata tämän miehen vielä vuosikymmenten jälkeen.