IL: Venla, 24, tietää, miten vanhempi mies voi saada nuoren naisen koukkuun - "Olen aina otettu"
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/4cdbc6e8-1135-4400-937f-83c15f7a4e57
"Nyt puhuvat naiset
Kun kymmeniä vuosia vanhempi mies tulee juttelemaan, tilanne voi olla joko imarteleva tai ahdistava. Venla, 24, ja muut naiset kertovat, millainen lähestyminen toimii ja milloin sorrutaan pahaan virheeseen."
"Keski-Pohjanmaalla asuva 24-vuotias Venla tietää tarkalleen, miltä tuntuu, kun itseä huomattavasti vanhempi mies kiinnostuu.
Pienellä paikkakunnalla lähestymiset tapahtuvat usein harrastusten parissa, kuten kuntosalilla tai lavatansseissa. Hänellä on selkeä viesti miehille siitä, mikä toimii ja mikä ei."
🤗😍
Niin se vain on, että vanhemmat miehet ja nuoremmat naiset kuuluvat toisilleen. Noin luonto on tarkoittanut. Enää ette naiset pysty tätä kiistämään!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha pappa saa taas toivoa kun nuori neiti hankki hyvät rahat myymällä jutun lehteen. Koomista sivusta seurattavaa.
Ei ole mitään "24v Venlaa" tai "nuorta naista".
Artikkeli on keksitty päästä ja laitettu plus-artikkeliksi jotta saadaan rahat kiskottua pois yksinkertaisemmilta 60-70v+ miehiltä.
Totuus sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha pappa saa taas toivoa kun nuori neiti hankki hyvät rahat myymällä jutun lehteen. Koomista sivusta seurattavaa.
Ei ole mitään "24v Venlaa" tai "nuorta naista".
Artikkeli on keksitty päästä ja laitettu plus-artikkeliksi jotta saadaan rahat kiskottua pois yksinkertaisemmilta 60-70v+ miehiltä.
Jonkun pitää näköjään sanoa ilmiselvä ääneen näistä maksuartikkeleista.
Apinoita koijataan, vaihtelevasti eri sukupuoliin koukkuja kohdistaen.
Kyllähän se niin on... Kokenut mies vetoaa nuoriin naisiin. Itse olen 52 v opettaja, liikunnallinen ja 190 cm, hyvin säilynyt. Saan heiltä mukavasti huomiota.
24v on kyllä jo aika vanha. Iso D kin alkaa jo pohtia nuorempaan vaihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäni paras suhde oli 30v vanhemman miehen kanssa. Kohteli mua tosi kauniisti, kehui ja kannusti, siivosi koko talon ennen kuin edes ehdin töistä kotiin ja kokkasi liki aina iltaruuan, osasi keskustella ja rakastella. Koin olevani arvokas, kaunis ja ihana ihan koko ajan. Oman ikäisten kanssa en sellaista arvostusta ole kokenut.
Kaikki meistä ei tarvitse tuollaista isän korviketta.
Tuohan vaikuttaa naisten ihannemieheltä eikä isän korvikkeelta kun hoitaa kaikki kotityöt ja osaa KESKUSTELLA. Isänne ei ole siivonnut eikä kokannut eikä keskustellut 😅😅
Vierailija kirjoitti:
Elämäni paras suhde oli 30v vanhemman miehen kanssa. Kohteli mua tosi kauniisti, kehui ja kannusti, siivosi koko talon ennen kuin edes ehdin töistä kotiin ja kokkasi liki aina iltaruuan, osasi keskustella ja rakastella. Koin olevani arvokas, kaunis ja ihana ihan koko ajan. Oman ikäisten kanssa en sellaista arvostusta ole kokenut.
Mihin suhde loppui? Ukon kuolemaan? Saitko sitä ennen toimia pitkäänkin omaishoitajana?
Vierailija kirjoitti:
24v on kyllä jo aika vanha. Iso D kin alkaa jo pohtia nuorempaan vaihtoa.
Kuuluisille riittää nuorta naista, 70+ nasserikollinenkin taisi kuolla nuorikon kanssa äheltäessään:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki meistä ei tarvitse tuollaista isän korviketta.
Tuohan vaikuttaa naisten ihannemieheltä eikä isän korvikkeelta kun hoitaa kaikki kotityöt ja osaa KESKUSTELLA. Isänne ei ole siivonnut eikä kokannut eikä keskustellut 😅😅
Toivon mukaan isänne ei myöskään törkännyt heppiänsä aunukseenne.
Iltalehti on paska lehti, että nuoremmat naiset kiinnostuvat jostain vanhasta setä miehestä? Ja vain mukamas vain yhden naisen mielipide asiaan, niin se on mukamas koko totuus. Iltalehden paska äijiä kiinnostaa vain seksi nuorempia naisia kohtaan ja toki tästä ihan uutinen? Eihän miehiä kiinnosta kuin pillu, tissit ja perse ja aivoilla ei mitään merkitystä. Miten voi edes mukamas seurustella lähes oman lapsen ikäisen kanssa, jolla elämän arvot, historia täysin erilaiset. Joo, että minua kiinnosti vain miehenä ne tissit ja peppu ym. Eräillä miehillä on toki apinan aivot, mutta en toki loukatakseni itse niitä eläin apinoita, kun ovat paljon älykkäämpiä kuin eräät miehet.
Lukio aikaan kiersi huhu, että yhdellä luokkamme tytöistä on vanhempi miesystävä. Huhun todenperäisyys ei koskaan selvinnyt, mutta sen ymmärsin, että yksi seitsemästätoista, tai mahdollisesti rinnakkaisluokat mukaan laskien yksi viidestäkymmenestä saattaa olla kiinnostunut vanhemmista miehistä, suurin osa seurusteli suurin piirtein oman ikäistensä kanssa, jos yleensä seurusteli.
Totuus on, että suurinta osaa naisista kiinnostaa oman ikäisensä tai vähän nuoremmat tai vanhemmat.
Mua on aina kiinnostanut vanhemmat miehet ja tiedän olevani selvässä vähemmistössä. Olin naimisissa 16 vuotta vanhemman miehen kanssa ja nyt mulla on seksisuhde 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. Nyt kuitenkin kun itse olen jo 46v, niin olen ajatellut, että jos joskus vielä parisuhteen haluan niin se on sitten miehen kanssa joka on lähempänä omaa ikääni. Reilusti nuoremmat mua ei kiinnosta enkä oikein ymmärrä naisia jotka naiskentelevat 20 vuotta nuorempienkin kanssa.
24 alkaa olla vähän siinä ja siinä.