Ihmiset jotka ei hanki lapsia, mitä he tekevät elämällään?
Kirjaimellisesti ainoa biologinen asia mikä pitää elämän pystyssä on jälkeläisten tuotto, miten ilman sitä pystyy elämään?
Kommentit (155)
Osallistun rodunjalostukseen pidättäytymällä jälkeläistuotannosta. Sen verran kenkut geenit, ettei niitä kannata jatkaa enää seuraavaan sukupolveen. Kärsimyksen on hyvä päättyä joskus ja tässä sukuhaarassa se päättyy minuun.
Miten helvetissä hankin lapsia, kun en kelpaa naisille? Olen tavallinen kokopäivätyötä tekevä mies. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen elämä perustuu muuhunkin kuin lisääntymiseen ja ravinnonetsintään. Siksi me olemme nousseet seisomaan ja oppineet puhumaan.
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki itsekkyydestä ja epäkypsyydestä.
Lasten hankkiminen on luonnollista ja hauskaa ja se kuuluu elämään.
Ei näytä olevan, kun sinäkin täällä jatkuvasti olet tätä pyhää mantraasi epätoivoisesti spämmäilemässä, kuin pakkomielteisesti vakuuttamassa itsellesi asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sinulle juuri nyt ajankohtainen onglema, ap?
Olen persu ja yritän käyttämällä vaikuttaa asteen syntyvyyteen kun pelottaa nnnniiinn hirveesti tämä vierasmaalaisten lisääntyminen ym folio. YYYY. YYY...
Persut voivat ihan vapaasti tehdä lapsia tähän köyhyyteen niin paljon kun perse kestää. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Y-kromosomisia pitää rajusti vähentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauttivat elämästään ja siitä että voi toteuttaa unelmiaan ja tehdä ihan mitä haluaa milloin haluaa, kun ei mene kaikki aika, energia ja raha lapsiin.
Oletko niin itsekäs että mietit vain itseäsi.
Oletko kysynyt että mitä mieltä ovat vanhempasi siitä että et jatkanut heidän sukuaan? Ajattelitko vain sinun omaa helppoa elämääsi!
Voihan ny veetut, jatkaa alkoholistien sukua, onko sulla yhtään järkee päässäs!
Kehitän puolustusteknologiaa.
Oliko muita vi tun typeriä kysymyksiä, kokovartalokyrpä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauttivat elämästään ja siitä että voi toteuttaa unelmiaan ja tehdä ihan mitä haluaa milloin haluaa, kun ei mene kaikki aika, energia ja raha lapsiin.
Oletko kysynyt että mitä mieltä ovat vanhempasi siitä että et jatkanut heidän sukuaan? Ajattelitko vain sinun omaa helppoa elämääsi!
Vittuako kyselt tyhmiä. Jokainen päättää perkele ihan itse omasta elämästään miten sen viettää 👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet elämälläsi, jos lapsesi kuolevat?
Vaikea kysymys mutta en minä tätä aio ajatella.
Etkö uskalla mennä kadun yli, koska voit jäädä auton alle? Hyvää onnea elämällesi. Taidat olla vähä-älyinen.
Kyllä ne lapsetkin lähtee elään omaa elämää viimeistään siinä 20-vuotiaana. Aina kannattaa olla omia harrastuksia, menoja ja intohimoja. Vastauksena kysymykseen kuitenkin, vietän aikaa omien harrastuksieni sekä kumppanini parissa. Ja minulla on myös vielä vanhemmat elossa, sekä isosisko ja olen hänen lapsilleen täti.
Vierailija kirjoitti:
Y-kromosomisia pitää rajusti vähentää.
Miehet eivät ole ymmärtäneet, että naisia jurppii miesten kaikenlainen ylivoima. Siksi naiset ovat ryhtyneet sotaan miehiä vastaan. Miehet ei tätä ole tajunneet.
Tämä selittää miksi naiset haluavat maat täyteen ulkomaalaisia, vaikka uudet vaihtoehdot on huonompia heille.
Miehet luulivat että miehekkyys voima ja osaaminen olisi seksikästä ja miehekästä, mutta se onkin leveilyä, mansplainausta ja toksista maskuliinisuutta.
Naiset yrittävät unohtaa miesten ylivoiman naisiin nähden ja kutsuvat sitä voimaantumiseksi. Naiset eivät kunnioita miehiä, koska he yrittävät kilpailla miesten kanssa. Se on turhaa, koska miesten Y kromosomi tekee miehistä ylivoimaisia naisiin nähden.
Miehet on isoja vahvoja loogisia älykkäitä kekseliäitä ja eteenpäin pyrkiviä johtajia.
Teen taidetta. Mulla on unelmana perustaa oma taidebisnes
Mitä ap tekee elämällään? Vastaus: Spämmää pasltalle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet elämälläsi, jos lapsesi kuolevat?
Tyhmä kysymys.
Introvertti on onnellinen ilman vaativaa ja metelöivää ihmislaumaa ympärillä.
Nautin elämästäni. Minulla on puoliso, ystäviä, sukulaisia, harrastuksia ja mahdollisuuksia toteuttaa haaveitani myös taloudellisesti. Lisäksi hoivaviettini on aina ollut olematon.
Vierailija kirjoitti:
Jaha taas joku mammautunut purkaa pahaa oloaan, kun tutuilla on sosiaalista elämää ja itse ollaan lapsessa kiinni. Oma vika.
Elämät on erilaisia. Minulla huomattavasti enemmän elämää perheen kanssa kuin yksin ollessa.
Ja tarkoitan ihan sosiaalisia suhteita lasten kautta.
En arvostele lapsettomia, ja samaan hengenvetoon on sanottava, että ikipäivänä en olisi uskonut mitä oma perhe merkitsee.
Lapset tuovat valtavasti merkitystä, tarkoitusta ja rakkautta elämään.
Lapset ovat kasvattaneet mukavuudenhaluiselle minälleni epäitsekkyyttä: heikompaa hoivaa ja suojelee oman mukavuuden kustannuksella.
Lapset ovat opettaneet armollisuutta: keskeneräinen, kasvava ihminen tarvitsee kannustamista, ei tuomiota.
Lapset pitävät motivaation kirkkaana: on joku muu, jonka puolesta tehdä asioita. Ei vain minä ja minun tarpeeni.
Lapset ovat valtava ilon ja rakkauden lähde. Pieni poika, joka aamulla kouluun lähtiessä rutistaa kaulasta ja sanoo "äiti, oot rakas", on parasta mitä voi olla.
Kannattaa perustaa perhe. Vaikka olisi epävarmuuksia, niin perhe itsessään poistaa niitä. Tämä henkilökohtaisena kokemuksena.
Vierailija kirjoitti:
En arvostele lapsettomia, ja samaan hengenvetoon on sanottava, että ikipäivänä en olisi uskonut mitä oma perhe merkitsee.
Lapset tuovat valtavasti merkitystä, tarkoitusta ja rakkautta elämään.
Lapset ovat kasvattaneet mukavuudenhaluiselle minälleni epäitsekkyyttä: heikompaa hoivaa ja suojelee oman mukavuuden kustannuksella.
Lapset ovat opettaneet armollisuutta: keskeneräinen, kasvava ihminen tarvitsee kannustamista, ei tuomiota.
Lapset pitävät motivaation kirkkaana: on joku muu, jonka puolesta tehdä asioita. Ei vain minä ja minun tarpeeni.
Lapset ovat valtava ilon ja rakkauden lähde. Pieni poika, joka aamulla kouluun lähtiessä rutistaa kaulasta ja sanoo "äiti, oot rakas", on parasta mitä voi olla.
Kannattaa perustaa perhe. Vaikka olisi epävarmuuksia, niin perhe itsessään poistaa niitä. Tämä henkilökohtaisena kokemuksena.
Ei kannata perustaa perhettä, jos ei halua lapsia.