Lue keskustelun säännöt.
Luontohavainnot 2026
Tänään ruokintapaikalla oli harmaapäätikka, 2 käpytikkaa, valtavasti keltasirkkuja, talitiaisia ja jokunen närhi. Plusasteet pudottivat lumet puista ja lopultakin on sellainen kevään tuoksu. Pihamaalla pupujen ja ilveksen jäljet. Minne sini- ja hömötiaiset katosivat? Ulkona kuuluu palokärjen ääni. Lunta on paljon. Miten teillä?
Kommentit (1041)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pesärosvoja on ollut taas asialla, kun olivat pudottaneet kiireissään pihalle useita poikasia. Ilmeisesti räkättien jälkeläisiä ja jo hengettömiä. Varmaan jo 2. poikueesta koon perusteella, täällä näitä riittääkin. Oli alettava lapiolla hautuuhommiin.