MIksei naisille kelpaa tavallinen mies?
Niin miksei naisille kelpaa? Olen ihan komea ja pitkä, en saa osumia ja naiset ei halua tavata, toki ongelmia on, velkaa on tosi paljon ja kaikenlaista tässä, ei sen pitäs olla este, mutta minä vain aina kiinnostun ei naiset, onhan tämä outoa?
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä olen laskenut rimaa koska olen itsekki lihava, tajuan sen että hoikat 20 v eivät kiinnosta. Olen sen suhteen luovuttanut jo. Mutta ihmettelen miksei pyöreä nainen kiinnostu?
Ihan tavallinen nainen. Saa juoda sopivasti ja olla myös työtön
Etsin sitten kai liian vääränlaisia tasokkaita naisia
Sinulle sopisi pumpattava Barbara. Sen voisit pukea ihan niin tiukkoihin housuihin kuin haluat ja voithan sinä sen meikatakin. Se jaksaisi kuunnella juttujasi, sillä aivokapasiteetti on kummallakin täsmälleen sama.
Ja on jopa kauniimpikin kuin suomalainen nainen.
Älä sitten vingu meiltä rumilta mitään, poju :D
Allu on aivonsa juonut puliukko.
Vierailija kirjoitti:
Itse palasin kolmen vuoden jälkeen tinderiin ja siellä oli sama sinkkuäiti samoilla kuvilla aktiivisena, ei taida olla vientiä hänellä.
Tai sitten on, eikä halua talouteensa miessikaa mutta irtomunaa ajoittain. Tai nuolemista tms.
Mikä kehitysvamma sinulla on, Allu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Et ole tavallinen mies. Olet vajaaälyinen, mahdollisesti kehitysvammainen mies.
Mut on tutkittu. Ei ole kehitysvammaa!!
Ei niin mut mun aö on 128 sinun noin 70. Ei oikein kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Et ole tavallinen mies. Olet vajaaälyinen, mahdollisesti kehitysvammainen mies.
Tein äö testin se on yli 80 sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kehitysvamma sinulla on, Allu?
Ei ole kehitysvammaa, miksi et sitä usko?
Vierailija kirjoitti:
Allu on aivonsa juonut puliukko.
Sori mä en edes juo enää- Miten kehtaat sanoa noin?
Velkaantunut mies ei käy, koska en ala aikuista elättämään. Meillä naisilla on omistusasunto ja säästöjä, miehillä vain velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Allun käsitys "tavallisesta" = tollo, kouluttamaton, aggressiivinen, alkkis, ulosotossa.
Oikea tavallinen = peruskoulun jälkinen tutkinto, kuukausipalkkainen työ noin 3000€/kk, seurustellut 18-vuotiaasta, naimisissa, 2 lasta, ei juo.
No mä en tollasia summia tienaa, oo koskaa tiennutkaan. Ei kiinnosta lapset.
Mies:
Looginen
Seikkailija
Päämäärätietoinen
Huumorintajuinen
Vahva
Nainen:
Empaattinen
Tunnollinen
Luotettava
Laumasielu
Nainen kaipaa seikkailua. Loogisuus tuo turvaa naisen tunnepitoiseen elämään ja selkeyttä hormoonihöyryjen sokaistaessa. Huumori piristää arkea. Lihasvoima herättää naisessa luottamusta ja turvaa. Sosiaalinen ekstrovertti mies on potentiaalinen isäehdokas lapselleen.
Valitettavasti suhteissa ilmenee paljon ristiriitoja: loogisuus osoittautuu omien etujen tavoitteluksi. Huumori on lähinnä vain pieru- ja alapäähuumoria. Seikkailu on ahdistusta aiheuttavaa. Lihasvoimalla osoitetaan miehisen fyysisen olemuksen kautta valtaa naista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Velkaantunut mies ei käy, koska en ala aikuista elättämään. Meillä naisilla on omistusasunto ja säästöjä, miehillä vain velkaa.
No ilmeisesti olet sitten hoitanut asiat ja hyvä palkka, onnea, ei vois vähempää kiinnostaa liian tasokas nainen, mun kaverit juo kaikki ja ovat melkee työttömiä.
Ei pillua ei opintotehtävien tekoa. Epäreilua että muut saa ja minä en
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen miehen keskiarvo on muuten 105 niissä testeis. Sorit sulle vaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ruinaa ikinä naisilta rahaa, mä tienaan yli 200 ja velkaa on sen 48 k mitä sitte, mulla on kyllä rahaa
Nyt valehtelet kyllä rankasti. Todennäköisesti ÄO:si asettuu välille 51-70:
"Yksilöt, joiden ÄO on välillä 51 - 70, kykenevät käymään apukoulua, jos heille omistetaan tarpeeksi aikaa ja huomiota. He kykenevät huolehtimaan itsestään ja hallitsevat jokapäiväiset toimet. Kyseessä on lievä henkinen retardaatio (debiliteetti). Väestöstä on näitä henkilöitä lähes 7%."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen miehen keskiarvo on muuten 105 niissä testeis. Sorit sulle vaa.
Mitä sitte, ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Nyt valehtelet kyllä rankasti. Todennäköisesti ÄO:si asettuu välille 51-70:
"Yksilöt, joiden ÄO on välillä 51 - 70, kykenevät käymään apukoulua, jos heille omistetaan tarpeeksi aikaa ja huomiota. He kykenevät huolehtimaan itsestään ja hallitsevat jokapäiväiset toimet. Kyseessä on lievä henkinen retardaatio (debiliteetti). Väestöstä on näitä henkilöitä lähes 7%."
En valehtele, tein testin ja se on mulla sähköpostissa.
Itse palasin kolmen vuoden jälkeen tinderiin ja siellä oli sama sinkkuäiti samoilla kuvilla aktiivisena, ei taida olla vientiä hänellä.