MIksei naisille kelpaa tavallinen mies?
Niin miksei naisille kelpaa? Olen ihan komea ja pitkä, en saa osumia ja naiset ei halua tavata, toki ongelmia on, velkaa on tosi paljon ja kaikenlaista tässä, ei sen pitäs olla este, mutta minä vain aina kiinnostun ei naiset, onhan tämä outoa?
Kommentit (168)
Pitäkööt naiset tunkkinsa mulle riitti!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä olen laskenut rimaa koska olen itsekki lihava, tajuan sen että hoikat 20 v eivät kiinnosta. Olen sen suhteen luovuttanut jo. Mutta ihmettelen miksei pyöreä nainen kiinnostu?
Ihan tavallinen nainen. Saa juoda sopivasti ja olla myös työtön
Etsin sitten kai liian vääränlaisia tasokkaita naisia
Sinulle sopisi pumpattava Barbara. Sen voisit pukea ihan niin tiukkoihin housuihin kuin haluat ja voithan sinä sen meikatakin. Se jaksaisi kuunnella juttujasi, sillä aivokapasiteetti on kummallakin täsmälleen sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä olen laskenut rimaa koska olen itsekki lihava, tajuan sen että hoikat 20 v eivät kiinnosta. Olen sen suhteen luovuttanut jo. Mutta ihmettelen miksei pyöreä nainen kiinnostu?
Sinulle sopisi pumpattava Barbara. Sen voisit pukea ihan niin tiukkoihin housuihin kuin haluat ja voithan sinä sen meikatakin. Se jaksaisi kuunnella juttujasi, sillä aivokapasiteetti on kummallakin täsmälleen sama.
Ja on jopa kauniimpikin kuin suomalainen nainen.
Taas joku urpo, joka ei ole katsellut sitten vähääkään ympärilleen havaitakseen, että useimmat ovat tuiki tavallisen näköisiä pariskuntia.
Vierailija kirjoitti:
Kysy isiltäs tampío
Panin sun mutsiis
Et ole tavallinen mies. Olet vajaaälyinen, mahdollisesti kehitysvammainen mies.
Kukapa ei haluaisi kanssasi jakamaan sinun velkaralliasi? 😂 No, lohdutan, että ei edes velka ole kaikille mikään este, vaan niitäkin on, jotka kaltaisesi velallisen huolivat.
Niistä kaikenlaisista muista ongelmistasi et sitten kehdannutkaan mainita mitään. Joten ehkä syy löytyy niistä...? Ja varsinkin siitä, että syytät yksinolostasi naisia, etkä itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei haluaisi kanssasi jakamaan sinun velkaralliasi? 😂 No, lohdutan, että ei edes velka ole kaikille mikään este, vaan niitäkin on, jotka kaltaisesi velallisen huolivat.
Niistä kaikenlaisista muista ongelmistasi et sitten kehdannutkaan mainita mitään. Joten ehkä syy löytyy niistä...? Ja varsinkin siitä, että syytät yksinolostasi naisia, etkä itseäsi.
10 v sitten olin 30 v ja oli velkaa. Mahaa. Join alkoholia. Hyvinkin kelpasin.
Vierailija kirjoitti: Et ole tavallinen mies. Olet vajaaälyinen, mahdollisesti kehitysvammainen mies.
Mut on tutkittu. Ei ole kehitysvammaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua rumaa koska olen komea tajua se jo!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ei TIETENKÄÄN hoikat 20v kiinnostu sinusta!! Mutta taas näytät sen mistä haaveilet. Voi kun ymmärtäisit että olet yksinkertaisesti niin helvetin typerä ja myrkyllinen ihminen että kukaan nainen ei halua kanssasi yhteen. Ulkonäkö ei haittaa- ruma, katkera sielusi on syy yksinäisyyteesi
Lihava joka meikkaa ja käyttää tiukkoja farkkuja kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei TIETENKÄÄN hoikat 20v kiinnostu sinusta!! Mutta taas näytät sen mistä haaveilet. Voi kun ymmärtäisit että olet yksinkertaisesti niin helvetin typerä ja myrkyllinen ihminen että kukaan nainen ei halua kanssasi yhteen. Ulkonäkö ei haittaa- ruma, katkera sielusi on syy yksinäisyyteesi
Mä en nyt jaksa sun juttuja heido
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai haaveilen jos nainen on kaunis todella seksikäs, että minua panettaa, tottakai, ja mielellää lihava mutta ei liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai haaveilen jos nainen on kaunis todella seksikäs, että minua panettaa, tottakai, ja mielellää lihava mutta ei liikaa.
ENnenkin sain sellasen oli kaunis, ja sai kouria vapaasti jatkoilla
Nyt kaipaisi kunnon naista jolla on tiukat mieluiten vaaleet farkut lyhyt nahkatakki perse näkyy kunnolla, ai jestas unelma
Allun käsitys "tavallisesta" = tollo, kouluttamaton, aggressiivinen, alkkis, ulosotossa.
Oikea tavallinen = peruskoulun jälkinen tutkinto, kuukausipalkkainen työ noin 3000€/kk, seurustellut 18-vuotiaasta, naimisissa, 2 lasta, ei juo.