Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIksei naisille kelpaa tavallinen mies?

Vierailija
28.02.2026 |

Niin miksei naisille kelpaa? Olen ihan komea ja pitkä, en saa osumia ja naiset ei halua tavata, toki ongelmia on, velkaa on tosi paljon ja kaikenlaista tässä, ei sen pitäs olla este, mutta minä vain aina kiinnostun ei naiset, onhan tämä outoa?

Kommentit (168)

Vierailija
101/168 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä olen laskenut rimaa koska olen itsekki lihava, tajuan sen että hoikat 20 v eivät kiinnosta. Olen sen suhteen luovuttanut jo. Mutta ihmettelen miksei pyöreä nainen kiinnostu?

Ihan tavallinen nainen. Saa juoda sopivasti ja olla myös työtön

Etsin sitten kai liian vääränlaisia tasokkaita naisia

Vierailija
102/168 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkööt naiset tunkkinsa mulle riitti!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/168 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä olen laskenut rimaa koska olen itsekki lihava, tajuan sen että hoikat 20 v eivät kiinnosta. Olen sen suhteen luovuttanut jo. Mutta ihmettelen miksei pyöreä nainen kiinnostu?

Sinulle sopisi pumpattava Barbara. Sen voisit pukea ihan niin tiukkoihin housuihin kuin haluat ja voithan sinä sen meikatakin. Se jaksaisi kuunnella juttujasi, sillä aivokapasiteetti on kummallakin täsmälleen sama.

Vierailija
104/168 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle sopisi pumpattava Barbara. Sen voisit pukea ihan niin tiukkoihin housuihin kuin haluat ja voithan sinä sen meikatakin. Se jaksaisi kuunnella juttujasi, sillä aivokapasiteetti on kummallakin täsmälleen sama.

Ja on jopa kauniimpikin kuin suomalainen nainen.

Vierailija
105/168 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku urpo, joka ei ole katsellut sitten vähääkään ympärilleen havaitakseen, että useimmat ovat tuiki tavallisen näköisiä pariskuntia.

Vierailija
106/168 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy isiltäs tampío

Vierailija
107/168 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy isiltäs tampío

Panin sun mutsiis

Vierailija
108/168 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tavallinen mies. Olet vajaaälyinen, mahdollisesti kehitysvammainen mies.

Vierailija
109/168 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei haluaisi kanssasi jakamaan sinun velkaralliasi? 😂 No, lohdutan, että ei edes velka ole kaikille mikään este, vaan niitäkin on, jotka kaltaisesi velallisen huolivat.

Niistä kaikenlaisista muista ongelmistasi et sitten kehdannutkaan mainita mitään. Joten ehkä syy löytyy niistä...? Ja varsinkin siitä, että syytät yksinolostasi naisia, etkä itseäsi.

Vierailija
110/168 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukapa ei haluaisi kanssasi jakamaan sinun velkaralliasi? 😂 No, lohdutan, että ei edes velka ole kaikille mikään este, vaan niitäkin on, jotka kaltaisesi velallisen huolivat.

Niistä kaikenlaisista muista ongelmistasi et sitten kehdannutkaan mainita mitään. Joten ehkä syy löytyy niistä...? Ja varsinkin siitä, että syytät yksinolostasi naisia, etkä itseäsi.

10 v sitten olin 30 v ja oli velkaa. Mahaa. Join alkoholia. Hyvinkin kelpasin.

Vierailija
111/168 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Et ole tavallinen mies. Olet vajaaälyinen, mahdollisesti kehitysvammainen mies.

Mut on tutkittu. Ei ole kehitysvammaa!!

Vierailija
112/168 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua rumaa koska olen komea tajua se jo!!!!

Vierailija
113/168 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei TIETENKÄÄN hoikat 20v kiinnostu sinusta!! Mutta taas näytät sen mistä haaveilet. Voi kun ymmärtäisit että olet yksinkertaisesti niin helvetin typerä ja myrkyllinen ihminen että kukaan nainen ei halua kanssasi yhteen. Ulkonäkö ei haittaa- ruma, katkera sielusi on syy yksinäisyyteesi

Vierailija
114/168 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava joka meikkaa ja käyttää tiukkoja farkkuja kelpaa.

Vierailija
115/168 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei TIETENKÄÄN hoikat 20v kiinnostu sinusta!! Mutta taas näytät sen mistä haaveilet. Voi kun ymmärtäisit että olet yksinkertaisesti niin helvetin typerä ja myrkyllinen ihminen että kukaan nainen ei halua kanssasi yhteen. Ulkonäkö ei haittaa- ruma, katkera sielusi on syy yksinäisyyteesi

Mä en nyt jaksa sun juttuja heido

Vierailija
116/168 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän tissit hyllyy näin.

Vierailija
117/168 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai haaveilen jos nainen on kaunis todella seksikäs, että minua panettaa, tottakai, ja mielellää lihava mutta ei liikaa.

Vierailija
118/168 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai haaveilen jos nainen on kaunis todella seksikäs, että minua panettaa, tottakai, ja mielellää lihava mutta ei liikaa.

ENnenkin sain sellasen oli kaunis, ja sai kouria vapaasti jatkoilla

Vierailija
119/168 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaipaisi kunnon naista jolla on tiukat mieluiten vaaleet farkut lyhyt nahkatakki perse näkyy kunnolla, ai jestas unelma

Vierailija
120/168 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allun käsitys "tavallisesta" = tollo, kouluttamaton, aggressiivinen, alkkis, ulosotossa.

Oikea tavallinen = peruskoulun jälkinen tutkinto, kuukausipalkkainen työ noin 3000€/kk, seurustellut 18-vuotiaasta, naimisissa, 2 lasta, ei juo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän