MIksei naisille kelpaa tavallinen mies?
Niin miksei naisille kelpaa? Olen ihan komea ja pitkä, en saa osumia ja naiset ei halua tavata, toki ongelmia on, velkaa on tosi paljon ja kaikenlaista tässä, ei sen pitäs olla este, mutta minä vain aina kiinnostun ei naiset, onhan tämä outoa?
Kommentit (168)
Allulla on siis lievä henkinen retardaatio. Onneksi retardius ei siis ole kuitenkaan hyvin vakavaa.
Suomalainen kaljamaha ei todellakkaan kelpaa.
Se eitarvii olla iso ongelma, kun se on pään sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Et ole tavallinen mies. Olet vajaaälyinen, mahdollisesti kehitysvammainen mies.
Mut on tutkittu. Ei ole kehitysvammaa!!
Ei niin mut mun aö on 128 sinun noin 70. Ei oikein kelpaa.
Älykkyysosamäärä 80 tarkoittaa, että henkilön kognitiivinen suoriutuminen on selvästi alle väestön keskiarvon, mutta ei vielä automaattisesti tarkoita kehitysvammaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Jaha kaikki hiljeni ninku aina. Kai se on pakko sit lopettaa tää ruikutus
Ota vihdoinkin kiinni tuosta kohdasta "Kai se on pakko sit lopettaa tää ruikutus." ja toteuta se. Lopeta ja älä aloita tätä lapsellista ja jonninjoutavaa valitusta enää uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen kaljamaha ei todellakkaan kelpaa.
MIksi ei kelpaa jos nimenomaan haluan nätin lihavan naisen?
Olen käynyt neuropsykogolisissa testeissä, mulla on muisti huono ja jotain, mutta en ole vammainen, ehkä muisti on huono siitä että olen juonut hyvin paljon elämässä alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Et ole tavallinen mies. Olet vajaaälyinen, mahdollisesti kehitysvammainen mies.
Mut on tutkittu. Ei ole kehitysvammaa!!
Ei niin mut mun aö on 128 sinun noin 70. Ei oikein kelpaa.
Älykkyysosamäärä 80 tarkoittaa, että henkilön kognitiivinen suoriutuminen on selvästi alle väestön keskiarvon, mutta ei vielä automaattisesti tarkoita kehitysvammaisuutta.
Mä osaan ruikuttaa, mutta en mä kyllä vammainen ole. Olen hieman vaan outokin.
Joku karma tässä on etten enää kelpaa tai mut tunnetaan tinderissä kun ei osumia tule.
Naiset haluavat pettävän ja väkivaltaisen jännämiehen jotta pääsevät uhriutumaan.
Naiset haluaa pitkän komean miehen, mutta en tiedä miksen kelpaa
nämä hienot koulutetut 4000 e kk hienot nirppanokat, bemarilla ei koskaan kelpaa ei koskaan
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt neuropsykogolisissa testeissä, mulla on muisti huono ja jotain, mutta en ole vammainen, ehkä muisti on huono siitä että olen juonut hyvin paljon elämässä alkoholia.
Vähintäänkin lievä retardaatio sinulla kuitenkin on.
KAI MULLAKI OIS 15 TONNIN AUDI JOS MULLA OIS VARAA MAKSELLA SITÄ 300 € KK!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähintäänkin lievä retardaatio sinulla kuitenkin on.
mitä se tarkoittaa?
Mulle on todettu oppimisvaikeus.
Kävin lapsena mukautettua koulua eli apukoulua.
Mutta kyllä olen käynyt myös 2 asteen koulun normaalin ja pääsin kyllä läpi, niin en kokisi itseäni vammaiseksi.