MIksei naisille kelpaa tavallinen mies?
Niin miksei naisille kelpaa? Olen ihan komea ja pitkä, en saa osumia ja naiset ei halua tavata, toki ongelmia on, velkaa on tosi paljon ja kaikenlaista tässä, ei sen pitäs olla este, mutta minä vain aina kiinnostun ei naiset, onhan tämä outoa?
Kommentit (118)
Olen kai sitten muuttunu ku ennen kelpasin. Velkaa vähempi. Oon juonu paljo alkoholia joka vloppu kai se vaikuttaa
Jaha kaikki hiljeni ninku aina. Kai se on pakko sit lopettaa tää ruikutus
Kannattaa ohittaa sinkkuäidit.
Neuvo jokaiselle tavalliselle miehelle.
No jos haluaa seksiä nii maksulliset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kysynyt suoraa seksiseuraa. Mut naisia ei kiinnosta.
Pieni muna, sielusta viis?
Mitä sil munan koolla on väliä. Haloo
No eihän sillä sinänsä väliä ole jos mies on hyvä esileikissä ja rakastelussa. Mutta olet itse meille kertonut että olet siinäkin kokematon, eli ei edes ns. kielitaitoisuus kompensoi pientä haisevaa juustonakkiasi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi pelätä liian kilttiä miestä tai jos ei suora lähestyjä. Moni aloite jää miehelle, koska nainen pelkää maanisesti pakkeja. Muuten kiltteys on hyvä miehellä ja naisella. Vihaisuus tietysti voisi myös karkottaa. Ehkä paikka myös ratkaisee vähän missä kohdattu. Onko se luonnollinen.
Täh?
Pelkää pakkeja? Lol. Et tiedä MIEHISTÄ mitään. Aivan kuten ei aloittajakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jankutan koska tuun hulluksi kun ei saa naista. Maksullinen ottaa 100 euroa. Ei varas
...Katsoi rahapussia.. ei varaa nushia..
Vierailija kirjoitti:
Olen kai sitten muuttunu ku ennen kelpasin. Velkaa vähempi. Oon juonu paljo alkoholia joka vloppu kai se vaikuttaa
Juoppolalli.. hyi.
Kerrot vain olevasi pitkä ja komea. Eli jälleen kerran palstaurpo valittaa ja tahtoo ilmaisia päänsilityksiä kun on niin pitkä ja komee - muta se hakemasi naisen IKÄ, sitä ei edes mainita!!! HAETKO ITSEÄSI NUOREMPAA kuten samanikäistä tai VANHEMPAA NAISTA??? Ei se auta jos äiti on nuorena kehunut komeaksi tai olet pitkä, jos kaikki muu tieto puuttuu.
Täällä miehet vinkuvat kun eivät kelpaa - me naiset ollaan saatu itkeä tätä tuhansia vuosia jo!
Kyllä minäkin naisena kattelen mieluusti itteäni nuorempia ja rypyttömämpiä kasvoja. Ikäisiini miehiin en tunne seks. vetoa lainkaan, kun oletn 50+ - kyllä sen ihanan kevätkiiman herättävät leveät leukaperät ja lihaksikkaat käsivarret, jotka yleensäottaen kuuluvat vähän nuoremmille (ei puhuta poikkeusyksilöistä, niitä aina on).
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se ruikutus ja jankutus. Kaiva kuvettas ja mene maksullisiin, jos pelkkää pillua olet vailla. Tai pelkän seksin hakuun tarkoitettuihin palveluihin.
Pip peli pomppi pitkin siltaa.. toivotti pi llui lle hyvää iltaa .. katsoi iltatähteä tahtoi naim aan lähteä.. katsoi rahapussia.. ei ole varaa nus sia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se ruikutus ja jankutus. Kaiva kuvettas ja mene maksullisiin, jos pelkkää pillua olet vailla. Tai pelkän seksin hakuun tarkoitettuihin palveluihin.
Kädetkin toimii hankaa hanskaan stana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kädetkin toimii hankaa hanskaan stana.
Sekin hyvä pelkkään puutteeseen.
Sitten tietysti "aikuisten lelukaupoista" saa hankittua erinäisiä apuvälineitä, kuten fleshlight.
Itselle on tärkeää että miehen talous on kunnossa. Ainakin että saa omat laskut ja asiansa hoidettua. En ala aikuista ihmistä elättämään ja taloudenhoito kertoo elämänhallinnasta yleensä. Rahaongelmaisilla on aika usein myös päihteiden ja pelaamisen kanssa haasteita. Mulla on haastava työ ja kaipaan parisuhteesta tukea, en lisää työtä.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot vain olevasi pitkä ja komea. Eli jälleen kerran palstaurpo valittaa ja tahtoo ilmaisia päänsilityksiä kun on niin pitkä ja komee - muta se hakemasi naisen IKÄ, sitä ei edes mainita!!! HAETKO ITSEÄSI NUOREMPAA kuten samanikäistä tai VANHEMPAA NAISTA??? Ei se auta jos äiti on nuorena kehunut komeaksi tai olet pitkä, jos kaikki muu tieto puuttuu.
Täällä miehet vinkuvat kun eivät kelpaa - me naiset ollaan saatu itkeä tätä tuhansia vuosia jo!
Kyllä minäkin naisena kattelen mieluusti itteäni nuorempia ja rypyttömämpiä kasvoja. Ikäisiini miehiin en tunne seks. vetoa lainkaan, kun oletn 50+ - kyllä sen ihanan kevätkiiman herättävät leveät leukaperät ja lihaksikkaat käsivarret, jotka yleensäottaen kuuluvat vähän nuoremmille (ei puhuta poikkeusyksilöistä, niitä aina on).
Minulle kelpaa vain kaunis lihava maks 90 kg meikkaa ja käyttää tiukkoja farkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Itselle on tärkeää että miehen talous on kunnossa. Ainakin että saa omat laskut ja asiansa hoidettua. En ala aikuista ihmistä elättämään ja taloudenhoito kertoo elämänhallinnasta yleensä. Rahaongelmaisilla on aika usein myös päihteiden ja pelaamisen kanssa haasteita. Mulla on haastava työ ja kaipaan parisuhteesta tukea, en lisää työtä.
Mä pärjään kyllä maksan laskut ja vuokran vaikka velkaa on
Kaikilla on omat kriteerinsä.
Noin 90% ei tahdo seurustella sinkkuäidin kanssa ja eikä siinä ole mitään väärää.
En ymmärrä olen laskenut rimaa koska olen itsekki lihava, tajuan sen että hoikat 20 v eivät kiinnosta. Olen sen suhteen luovuttanut jo. Mutta ihmettelen miksei pyöreä nainen kiinnostu?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä olen laskenut rimaa koska olen itsekki lihava, tajuan sen että hoikat 20 v eivät kiinnosta. Olen sen suhteen luovuttanut jo. Mutta ihmettelen miksei pyöreä nainen kiinnostu?
Ihan tavallinen nainen. Saa juoda sopivasti ja olla myös työtön
Jankutan koska tuun hulluksi kun ei saa naista. Maksullinen ottaa 100 euroa. Ei varas